Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

On se vaan niin helppoa kun elää omissa kuvitelmissaan, joku onneton kun epäilee, niin epäilykset voi torjua uusilla kuvitelmilla.

Se on kuules suomen oikeuslaitos sellainen lottokone, että kukaan joka sinne joutuu ei voi olla lopputuloksesta varma, paitsi sinä, ja sinä voit olla sitä jopa toisten puolesta. Oikeastaan voisit etukäteen ruveta ilmoittelemaan oikeus.fi sivulle että milloin ja missä asiassa oikeutta käydään turhaan.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4215
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

VUSZATN9 kirjoitti: Pe Elo 04, 2023 3:06 pm On se vaan niin helppoa kun elää omissa kuvitelmissaan, joku onneton kun epäilee, niin epäilykset voi torjua uusilla kuvitelmilla.

Se on kuules suomen oikeuslaitos sellainen lottokone, että kukaan joka sinne joutuu ei voi olla lopputuloksesta varma, paitsi sinä, ja sinä voit olla sitä jopa toisten puolesta. Oikeastaan voisit etukäteen ruveta ilmoittelemaan oikeus.fi sivulle että milloin ja missä asiassa oikeutta käydään turhaan.

Todennäköisin syy miksi Gustafsson tiesi, ettei häntä tulla tuomitsemaan on, että hän tiesi olevansa syytön.

Tämähän, että syyttäjällä ei ollutkaan mitään validia näyttöä väittämästään Gustafssonin syyllisyydestä paljastui minullekin vasta oikeudenkäynnin aikana. Siksi en ilmoitellut oikeudenkäynnin turhuudesta etukäteen. Tosin Gustafssonin oikeudenkäynti ei omasta mielestäni edes ollut turha.

.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

"Arvon Knaakka ei ymmärrä teoriani ydintä:

Kekkosen uudelleenvalintaa seuraavissa vaaleissa ei saanut estää mikään. Murhaajassa oli jotain, mitä olisi voitu käyttää Kekkosen mustamaalaamiseen.

Leiripaikalla käyneiden ihmisten kohdalla Gustafssonin muisti ei toimi, koska hänet on ylimmältä mahdolliselta taholta ohjeistettu olemaan muistamatta kaikkea."

Minäkään en ymmärrä tämän teorian ydintä, mikä on sinusta LexVeritas merkittävin todiste tai todisteet joiden vuoksi vuoksi uskot että näin on tapahtunut ?
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4215
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »



Mielestäni Bodomin kolmoismurhan taustat piilevät annihilationismissa.
Merkittävin todiste teorialle tai sanokaamme uskomalleni hypoteesilleni on, että murhaaja ei ole jäänyt kiinni.
Mitään varsinaista näyttöä hänen syyllisyydestään ei ole tiedossa, aivan kuten ei ole Nils Gustafssoninkaan syyllisyydestä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Sitten kehtaat päivitellä kun muut eivät ymmärrä hienoa teoriaasi, tai siis sen ydintä !!!. Teoria siis ei perustu yhtään mihinkään, mutta sillä on kuitenkin ydin joka jokaisen varmaan pitäisi tajuta.

*pltmtxtvp*tm
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4215
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

VUSZATN9 kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 11:21 am Sitten kehtaat päivitellä kun muut eivät ymmärrä hienoa teoriaasi, tai siis sen ydintä !!!. Teoria siis ei perustu yhtään mihinkään, mutta sillä on kuitenkin ydin joka jokaisen varmaan pitäisi tajuta.
En ole edes esitellyt teoriaani/hypoteesiani, enkä etenkään luetellut montaakaan seikoista, jotka saattavat sitä tukea. Lisäksi huomattakoon, että vaikka sinä et ymmärrä teorian tai työhypoteesin ydintä, niin se tuskin tarkoittaa, etteikö esimerkiksi Knaakka ymmärtäisi sitä.

Kehtaisin mainiosti arvostella sinua ymmärtämättömyydestä, sillä tämän perustamasi ketjun ja "teoriasi" mukaan Nils on syyllinen, vaikka käräjäoikeutta myöten on todettu, että näyttöä syyllisyydestä ei ole. Mielestäni sellainen on typerää.

Mielestäni Bodomin kolmoismurhaan liittyy mahdollisesti uhrin lähipiirin annihilationismi. Tekijä salattiin todennäköisimmin ydinsodan syttymisen välttämiseksi.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1116
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

LexVeritas kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 1:07 pm
VUSZATN9 kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 11:21 am Sitten kehtaat päivitellä kun muut eivät ymmärrä hienoa teoriaasi, tai siis sen ydintä !!!. Teoria siis ei perustu yhtään mihinkään, mutta sillä on kuitenkin ydin joka jokaisen varmaan pitäisi tajuta.
En ole edes esitellyt teoriaani/hypoteesiani, enkä etenkään luetellut montaakaan seikoista, jotka saattavat sitä tukea. Lisäksi huomattakoon, että vaikka sinä et ymmärrä teorian tai työhypoteesin ydintä, niin se tuskin tarkoittaa, etteikö esimerkiksi Knaakka ymmärtäisi sitä.

Kehtaisin mainiosti arvostella sinua ymmärtämättömyydestä, sillä tämän perustamasi ketjun ja "teoriasi" mukaan Nils on syyllinen, vaikka käräjäoikeutta myöten on todettu, että näyttöä syyllisyydestä ei ole. Mielestäni sellainen on typerää.

Mielestäni Bodomin kolmoismurhaan liittyy mahdollisesti uhrin lähipiirin annihilationismi. Tekijä salattiin todennäköisimmin ydinsodan syttymisen välttämiseksi.
Nyt taidat heittää herjaa, vai kuinka?
Allahia ei ole olemassa.
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Lähtökohtaisesti ei kenenkään kannata kirjoittaa turhiin ketjuihin. Käräjäoikeudella ei ole vastaavaa mielipiteenvapautta kuin mitä minulla on.
Ymmärrän hyvin että NG:tä ei tuomittu. Minusta LexVeritasilla ei ole enää varaa sanoa kenenkään teoriaa tai ketjua enää typeräksi, sen kun vaan pysyy poissa niistä ketjuista, ja keskittyy Kekkosen uudelleen valintoihin ja ydinsodan estämiseen.
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

https://www.youtube.com/watch?v=kEqMEDm6gkI&t=25s

https://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

Ylläolevien epäilyjen lisäksi epäilen myös NG:n vaikerrusta jonka oli käsitykseni mukaan tarkoitus jouduttaa uhrien löytymistä. Aivovamman takia tajuttomat ihmiset eivät käsitykseni mukaan vaikeroi.

https://aivovammaliitto.fi/aivovammatietoa/


Puheet NG:n kallopohjan murtumasta ovat selkeästi liioittelua, kallopohja kun murtuu yleensä muun kallon jatkona.
Ross Sullivan
Axel Foley
Viestit: 2001
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 3:14 am
Paikkakunta: Kirkkonummen räkälät

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

"Puheet NG:n kallopohjan murtumasta ovat selkeästi liioittelua, kallopohja kun murtuu yleensä muun kallon jatkona."

Mutta kun ei saa kyseenalaistaa!
Hapetan kyttätyyliin
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4215
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 3:28 pm "Puheet NG:n kallopohjan murtumasta ovat selkeästi liioittelua, kallopohja kun murtuu yleensä muun kallon jatkona."

Mutta kun ei saa kyseenalaistaa!
Saa toki, mutta se lienee melko turhaa käyttämillänne argumenteilla.

Kyse ei ole pelkästään puheista siinä mielessä kuin yrität antaa ymmärtää, vaan mm. neurologian erikoislääkäri professori Olli Tenovuon todistuksesta käräjäoikeudessa: Gustafssonilla todettu Brillen hematooma osoitti luotettavasti hänellä olleen hyvinkin mahdollisesti kallonpohjan murtuman. Myös syyttäjän lääkärit Hirvensalo ja Öhman joutuivat myöntämään asian. Kyllä ammattitaitoinen lääkäri osaa erottaa "tavalliset" mustat silmät Brillen hematoomasta. Seikka on saletti.
Kirjoittaja VUSZATN9 » Ma Elo 07, 2023 2:30 pm

Ylläolevien epäilyjen lisäksi epäilen myös NG:n vaikerrusta jonka oli käsitykseni mukaan tarkoitus jouduttaa uhrien löytymistä.Aivovamman takia tajuttomat ihmiset eivät käsitykseni mukaan vaikeroi.
Olet oikeassa ja samaa olen jankuttanut jo kauan: Tajuton ei vaikeroi, ei liikuttele raajojaan makuulla, eikä vastaile epäselvin sanoin poliisin huutaessa korvaan. Gustafssonin tajunnantason on asianmukaisesti todistettu sairaalaan tuotaessa olleen vain hieman tajuttomuuden yläpuolella. Myös silminnäkijöiden havainnot murhapaikalta tukevat Gustafssonin tajunnantason olleen alhainen. Hänen mahdollisesta tajuttomuudestaan (ja sen kestosta) murhapaikalla ei ole tietoa. Mikään Gustafssonin alhaisessa tajunnantasossa ei tue hänen syyllisyyttään.
Kirjoittaja dippainssi » Ma Elo 07, 2023 1:27 pm

Nyt taidat heittää herjaa, vai kuinka?
En suinkaan heitä herjaa enkä heitä herjaa. Uhrin lähipiirin mahdollinen kuuluminen annihilaatio-oppia julistavaan uskonlahkoon, joka tuomitsee ankarasti mm. uimisen, yhdistäisi heidät presidentti Kekkoseen ja hänen taustaansa.

2 aika 7 (2. Aikakirja 7. luku)

Ja jos te käännytte pois ja hylkäätte minun käskyni ja säädökseni, jotka minä olen teille antanut, ja menette ja palvelette muita jumalia ja kumarratte niitä, niin minä kiskaisen sellaiset irti maastani, jonka minä olen heille antanut; ja tämän temppelin, jonka minä olen nimelleni pyhittänyt, minä heitän pois kasvojeni edestä, ja minä teen sen sananparreksi ja pistopuheeksi kaikille kansoille.

Ja tämän temppelin tähden, joka ennen oli korkein, on jokainen ohikulkija tyrmistyvä. Ja kun hän kysyy: 'Miksi on Herra näin tehnyt tälle maalle ja tälle temppelille?', niin vastataan:

'Siksi, että he hylkäsivät Herran, isiensä Jumalan, joka oli vienyt heidät pois Egyptin maasta, ja liittyivät muihin jumaliin, kumarsivat niitä ja palvelivat niitä; sentähden hän on antanut kaiken tämän pahan heitä kohdata'."
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Joosua
Jessica Fletcher
Viestit: 3063
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Nissellähän oli paha aivovamma ja hän tarvitsi pitkän kuntoutuksen että pääsi töihin. Pääkin oli hakattu puukolla melkein reikiä täyteen. Ihme että selvisi.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4215
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nils on syyllinen ja sillä sipuli !

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Joosua kirjoitti: Ma Elo 07, 2023 11:50 pm Nissellähän oli paha aivovamma ja hän tarvitsi pitkän kuntoutuksen että pääsi töihin. Pääkin oli hakattu puukolla melkein reikiä täyteen. Ihme että selvisi.
Useista puukoniskuista Gustafssonin päässä kertoi tutkinnanjohtaja ja koko KRP:n silloinen päällikkö Arvi Vainio Uusi Suomi -lehden haastattelussa 7.6.1960.

"Koska Gustafssonin koko alaleuka on murskautunut ja hän on saanut useita puukonpistoja kasvoihinsa, ei hän pysty puhumaan. Hänen tilansa on muutenkin vakava, vaikkei hengenvaaraa enää olekaan."
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Mikäli Nils on syyllinen:

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Hän valehteli ja näytteli ja lavasti ja moni uskoi. Hän tappoi Sepon ja Irmelin teltassa ja Tuulikin teltan ulkopuolella. Pienet veripisarat vaan sinkoilivat kun astalo heilui. Kengät saivat runsaasti uhrien veripisaroita. Hän tökki puukolla 9 reikää telttaan ulkopuolelta Sepon verijälkien kohdalta ja katkoi sivunarut.
Aivovammaa ei ollut. Seppo löi leuan paskaksi tai Nils aiheutti itse vammansa. Nils lavasti runsaasti omaa vertaan teltan 2-3 sivujen nurkkaan.
Hän hävitti murha-aseet, kadonneen omaisuuden ja piilotti omat ja Sepon kengät. Hän siirteli ruumiita. Hän äänteli jouduttaakseen löytymistään. Teeskenteli puhekyvytöntä ja huonossa kunnossa olevaa sairaalassa. Hän valehteli sivullisille vammojaan yläkanttiin ja äitikin valehteli.
VUSZATN9
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2023 11:16 am

Mikäli Nils on syytön:

Viesti Kirjoittaja VUSZATN9 »

Nils puhuu totta ja muisti meni ja varmaan aivovamman takia. Äiti ja Nils saattoivat vähän liioitella vammoja, mutta hyvässä uskossa.
Joku tappoi Irmelin ja Sepon teltan sisäpuolella ja löi myös Nilssiä, mutta ei niin että pienet pisarat olisivat lentäneet, niin kuin Irmelin ja Sepon veripisarat. Sepon verta valui runsaasti teltan sisään. Nilsin kengät olivat murhaajan jalassa tai ainakin lähellä kun murhattuja lyötiin ja verta ei mennyt kenkien sisään. Murhaaja viilteli teltan ennen murhaa mutta kukaan ei herännyt siihen. Tuulikki ehti karkuun, mutta vaan aivan vähän teltan ulkopuolelle, missä häntä lyötiin astalolla. Murhaaja katkoi sivuköydet jostain syystä, ja tökki telttaan Sepon verijälkien kohdalle 9 reikää.
Murhaaja vähän fiilisteli uhrien kanssa, riisui ja viilteli, siirteli heitä ja päätti sitten poistua paikalta.
Murhaaja katsoi tarpeelliseksi ottaa hyvät murhakengät mukaan ja myös Seponkin kengät ja luopui sitten niistä muutaman sadan metrin jälkeen. Samoin muu omaisuus kelpasi murhaajalle ja hävisi murhaajan mukana.
Viimeksi muokannut VUSZATN9, Ti Elo 08, 2023 1:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin