Väkivallanteko Tampereen Ratinan kauppakeskuksen sivustalla oli tapon yritys
Re: Poliisi tutkii väkivallantekoa Tampereen Ratinassa
Itse ymmärsin, että ainakin tapahtumissa jollain tasolla osallisina olisivat olleet etnisesti muuta kuin suomalaista väestöä. Tämä perustuu kahden tapahtumapaikalle osuneen alaikäisen näkenymseen. Voi toki olla huhuakin. Helposti lähtee lapasesta nämä narratiivit, eli että kaikki raiskaajat on Irakista ja kaikki puukotukset liittyvät katujengeihin. Sinänsä virkistävä poikkeus jos olisikin niin, että ihan Matti vs. Teppo -tyyppinen välienselvittely. Onneksi kukaan ei kuollut.
Ei pidä paikkaansa.Sipi kirjoitti: Pe Loka 06, 2023 1:10 pm Itse ymmärsin, että ainakin tapahtumissa jollain tasolla osallisina olisivat olleet etnisesti muuta kuin suomalaista väestöä.
Laitoin sinne käräjille kyselyä josko olisi jo vangittu. Tuskin tosiaan on ollut mitään jengejä vaikka sanan kuulin jostain. Keskenään nämä pyörivät.
Harjula Pasi Olavi on vangittu todennäköisin syin epäiltynä tästä.
No se kuva! Naamasta!
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Kukakohan on harjoitellut tatuoimaan noi rystyset?
Tulee eka luokka mieleen
Tulee eka luokka mieleen
Onko uhrista kenellään tietoa, kuka on? Onko hengissä ?
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
▪︎
Silmät on sielun peili, naama sen kokovartalokuva.
X X X X X
Kiinnostaisi tietää myös kuka se uhri on ollut?
Poistettu yv-kysely
-NILS-
Poistettu yv-kysely
-NILS-
Uhri on Petri P., ilmeisesti yhä hengissä.Eltimato kirjoitti: Pe Loka 06, 2023 9:14 pm Onko uhrista kenellään tietoa, kuka on? Onko hengissä ?
^ ok toi auttaa mutta tekijän profiili on poistunut facesta? 
Ja sen muijan profiili myös. Aika outoa. No aloitan jostain muualta.
Ja sen muijan profiili myös. Aika outoa. No aloitan jostain muualta.
Kyllä minulle löytyy sekä tekijän että hänen vaimonsa profiilit, vaimolta useita, mutta niitä en tänne linkkaa, koska ei se ole tekijän teosta vastuussa, vaikka vaimo onkin.
-
Spencer
Ilmeisesti sun kamu, ulkopuolisille ei profiili enää näy. Eikä haittaa, kunhan kommentoin. Ylipäätään tämä pakonomainen nimien jahtaaminen on ihan turhaa. Ainakin näissä elämänkoululainen jutuissa.TT- kirjoitti: La Loka 07, 2023 10:37 am Kyllä minulle löytyy sekä tekijän että hänen vaimonsa profiilit, vaimolta useita, mutta niitä en tänne linkkaa, koska ei se ole tekijän teosta vastuussa, vaikka vaimo onkin.
^ ei vaan just mielenkiintoista. Oon tässä päivän ratoksi kolunnut läpi lukemattomia Tampereen narkkareiden profiileja. Ihan vaan huvin vuoksi.
-
Spencer
Sulla on hyvä kontaktipinta joten oletan että löytäisit myös vastauksia omiin kysymyksiisiMillavaan kirjoitti: La Loka 07, 2023 1:59 pm ^ ei vaan just mielenkiintoista. Oon tässä päivän ratoksi kolunnut läpi lukemattomia Tampereen narkkareiden profiileja. Ihan vaan huvin vuoksi.