Helmi-mäyräkoira koki hoito­paikassaan järkyttävän kohtalon

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
canis lupus
Jessica Fletcher

Re: Helmi-mäyräkoira koki hoito­paikassaan järkyttävän kohtalon

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

weisses fleisch kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 6:38 pm
JohanPomppas kirjoitti: Ti Marras 28, 2023 2:06 amJa ylipäänsä eläimiä sen enempää kuin lapsiakaan ei kannata luottaa yhdenkään uuden kyrvän tai vitun hoidettavaksi.
Samaa mieltä. Olisi eukko itse joutanut murhanhimoisen matun uhriksi, viattoman luontokappaleen sijaan.
Jep. Tässä on vähän niinkuin osavastuu emännällä, siksi kun on osavastuussa tapahtuneesta. Sinisilmäisyys tai ideologinen maailmankatsomus ei mielestäni vapauta tästä osavastuusta, päinvastoin.

Vähän sama kuin Halla-ahon "raiskaustoiveiden" kanssa. Hallis nimenomaan kohdensi tämän (kun kerran nämä tekijät raiskasivat ja tulevat jatkamaan raiskauksiaan) että sitten MIELUUMMIN ne teot kohdistuisivat niihin jotka ideologisista syistä mahdollistivat tapahtumat, MIELUUMMIN itse kokisivat päätöstensä seuraukset.

Hirveä haloo syntyi kun kokivat nämä että Hallis toivoi heidän joutuvan raiskatuiksi. Eli näin (rivien välissä) tunnustivat että nämä raiskaukset johtuivat heidän päätöksistään, mutteivät halunneet itse kohdata seurauksia.
Mens malus in corpore sano
ira
Vähänniinkuharrastaja

Re: Helmi-mäyräkoira koki hoito­paikassaan järkyttävän kohtalon

Viesti Kirjoittaja ira »

🤬 🤮 Helevetti että suututtaa kaikki eläinrääkkääjät!! Eikä ollut nyt koiraparan omistajakaan järin fiksu. Kai edes erosi tuosta saastasta...
Facing the truth I can no longer deny: alone, as ever.
Vastaa Viestiin