Europarlamenttivaalit 2024
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Europarlamenttivaalit 2024
Jes! Lillukka lähtee vittuun kotimaan politiikasta! 
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Ps 6,7. Jes! Ja Hakkarainen lähti sahalle!
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
-
viivahattu
- Watson itse
Eiköhän Raitis-Teukka lähde eläkkeelle ja jää Hondurasiin.
Ja talousasiantuntija, datanomi ja säbävalmentaja Sössö-Saramokin olisi menossa Lillukan imussa Brysseliin parilla tuhannella henkilökohtaisella äänellä. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä.
Ja talousasiantuntija, datanomi ja säbävalmentaja Sössö-Saramokin olisi menossa Lillukan imussa Brysseliin parilla tuhannella henkilökohtaisella äänellä. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä.
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Korkki aukee Teukallaviivahattu kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 8:15 pm Eiköhän Raitis-Teukka lähde eläkkeelle ja jää Hondurasiin.
Ja talousasiantuntija, datanomi ja säbävalmentaja Sössö-Saramokin olisi menossa Lillukan imussa Brysseliin parilla tuhannella henkilökohtaisella äänellä. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä.![]()
-
viivahattu
- Watson itse
No vitsihän se sen "raittius" oli jo silloin, kun se ensimmäistä kertaa nousi eduskuntaan. Ei ole korkki koskaan ollutkaan Teukalla kiinni. Toisaalta voihan se olla, että latinaemäntä pitää sen verran kovaa jöötä, ettei Teukka ihan entiseen malliin pysty kupittelemaan.
Vasemmistoliiton vaalivalvojaisissa on näköjään osallistujien pärstissä enemmän rautaa kuin Donbassin pelloilla.
Vasemmistoliiton vaalivalvojaisissa on näköjään osallistujien pärstissä enemmän rautaa kuin Donbassin pelloilla.
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Nyt voi Teukka lauleskella minareetti lauluja hevon perseessä.
- Tenderloin
- Remington Steele
Näyttäisi pikaisella silmäyksellä että vasurit ovat syöneet vihreiden kannatusta aika tavalla. Näköjään siinä ilmastohätätila unohtuu hätäseen kun tukirahahanoja on väännetty pienemmälle.
Äärioikeiston nousu näyttää toistaiseksi harmittavan vaisulta, onko väestönvaihdon suhteen heitetty pyyhe kehään ja annetaan suosiolla söppänän Lin päättää taakanjaosta? Eikö ole muuten dehumanisoivaa viitata huippuosaajiin ja eläkepommin purkajiin taakkana? Does not compute.
Äärioikeiston nousu näyttää toistaiseksi harmittavan vaisulta, onko väestönvaihdon suhteen heitetty pyyhe kehään ja annetaan suosiolla söppänän Lin päättää taakanjaosta? Eikö ole muuten dehumanisoivaa viitata huippuosaajiin ja eläkepommin purkajiin taakkana? Does not compute.
Li Andersson, ainakin toistaiseksi Suomen kolmanneksi suurin puolue.
Onnittelut, vaikken häntä äänestänytkään. Sääli vain se änkyrä-kremlkura, joka hänet eduskunnassa korvaa.
Onnittelut, vaikken häntä äänestänytkään. Sääli vain se änkyrä-kremlkura, joka hänet eduskunnassa korvaa.
Sulle jo selvennettiin että kyllä se lokkakin sieltä löytyy. Miksi sä kirjotat kokoajan kuin olisit muita viisaampi ja ylempänä. Miksi et voi sanoa koskaan asioita suoraan, vaikkapa tässäkin kertonut että mistä vaalikoneista se nyt puuttuu, ketkä ovat mahdollisesti asian takana ja miksi? Lihaa luiden ympärille kiitos. Tuo tyyli näyttää siltä kun 15v itseään tiedostavana pitävä ihminen yrittää kuulostaa valveutuneelta ja viisaalta, huom yrittää. Silloin kun on jotain, sitä vaan on, ei tarvitse yrittää.Sverdlov kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 10:50 am Junes Lokka, ehdokas numero 180; nimeä ei löydy maailman vapaimman ja tasapuolisimman lehdistön edustajien vaalikoneista.
Olen ennenkin tiennyt ja myöskin kirjoittanut maamme lehdistön mädännäisyydestä ja saanut päälleni syytöksiä valheellisen tiedon jakamisesta. Tällä kertaa voitte aivan itse mennä toteamaan löydättekö em. henkilön numeroa vaalikoneista. Jos tällainen lehdistön suorittama poissulkeminen ei ole puolueellista propagandaa ja vaaleihin vaikuttamista, niin mikä sitten on?
On täysin turhaa meluta Venäjän vaalivaikuttamisesta tai USA:n tulevien presidentinvaalien epärehellisyydestä jos oman maan lehdistö menee ns "vasemmalta ohi". Kaikesta tästä huolimatta kukaan ei ole huomaavinaan tässä maassa mitään kummallista. Ja koska ei, tulemme jälleen tulokseen: "Umpitollo kansa"!
Joko voisit vastata että mistä helvetistä olet saanut päähäsi että meillä on maailman vapain ja tasapuolisin lehdistö? Mikä vakuuttava instanssi, kuka tai ketkä näin ovat väittäneet?
Ikävää jos sinua on syytetty väärän tiedon levittämisessä liittyen lehdistön mädännäisyyteen. Itse en ole semmoista huomannut. Mä vähän veikkaan että se kritiikki on tullut mv lehden vale tai vähintäänkin ryssälään päin kumartaviin uutisiin. Muistat varmaan mm luottolehtesi TIETOIHIN kuinka viimeisin kouluampuja oli Ukrainalaistaustainen. Olet varmaan tietoinen että luottolehtesi tiedot eivät pitäneet paikkaansa.
Viimeisin kappaleesi, ei jumalauta mitä järjen riemuvoittoa. Eli jos meillä mädännäisyyttä lehdistössä niin ryssien vaalivaikuttamisesta ei pitäisi ärähtää, pitääkin muistaa että vain niiden maiden, vaaleihin saa vaikuttaa, joiden lehdistö on kunnossa. Ei helvetti ootko sää oikeesti tosissaan?
Miten niin kukaan ei ole huomaavinaan, itse et ole. Itse näen netissä päivittäin puheita ja tuohtumista tämän maan asioihin niin vasemmalta oikealle kuin idästä länteen. Myös ulkomaailmassa kuulen tyytymättömyyttä lähes viikoittain tämän maan päätöksiin. Missä helvetissä sä oikein liikut kun luulet että kansa ei muka huomioisi ongelmia tässä maassa?
Henk koht kysymys. Sä olet varmaan sata kertaa haukkunut meidät umpitolloksi kansaksi. Niin miksi vitussa vingut vain, muuta sinne ryssälään jos täällä on sinulle vain umpitolloa kansaa. Mikäli olet aikuinen, niin varmaan ymmärrät kuinka ylimieliseltä kuulostat hokemalla tuota umpitolloa kansaa. Itse ilmeisesti et ole sellainen. Mitä vaaditaan jotta meidän umpitollo kansa voisi kehittyä älykkyytesi tasolle?
Toivoisin myös että vastailisit joskus sinulle esitettyihin kysymyksiin pelkän vinkumisen sijaa. Keskustelupalstalla olisi kai tarkoitus käydä vuorovaikutteista keskustelua. Voi olla myös että olen ymmärtänyt väärin, näin umpitollona kansalaisena. Mutta onneksi sinä sentään parannat meidän ao keskiarvoa.
Hyvää kesää
ystävällisin terveisin 1lpo
Viimeksi muokannut 1lpo, Su Kesä 09, 2024 9:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
- Private dick
- Javier Pena
Sen takia onkin ilo ja onni että perse-persut menetti yhden paikan. Olisi saanut menettään sen toisenkin.Zessie kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 8:45 am Tänään olisi viimeinen äänestyspäivä. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät, että seuraavat vuodet ovat kriittisiä Suomen pärjäämiselle ja valitsevat vahvoja osaajia.
- Säde-Sisko
- Axel Foley
Näemmä suomalainen äänestyskäyttäytyminen eurovaaleissa peilaa paljon eduskuntavaalien jälkeiseen reaktioon. Eurovaaleissa meppipaikkoja on nyt 720 joista suomella 15 paikkaa. Merkittävä muutos on silti tapahtumassa suurten EU-maiden äänestysten johdosta. Johtuu lienee suurten massamuuttojen lieveilmiöistä jotka vielä suomessa näkyy lievinä vaikuttaakseen takapajuisen suomen tuloksiin.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
- Säde-Sisko
- Axel Foley
Äänestysaktiivisuus 42,4 %
suomalaiset ovat ilmeisesti hyvin tyytyväistä tai tyhmää kansaa.
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”
Maahanmuutolla ei tosiaan ole paljoakaan tekemistä Suomen vaalituloksen kanssa. Persut ovat hallituksessa vaan perseilleet riittävästi ja moni puoluetta aiemmin äänestänyt jäi nyt kotiinsa. Näinhän se Teuvokin just sanoi Hesarissa: "Kaverit, jotka minua on äänestäneet ovat nyt sanoneet, että eivät äänestä enää ketään." Samalla Vasemmisto kerää irtopisteitä laariinsa.
-
Hank Voight
Voi vittu mitä lätinää taas. Kerro nyt ihmeessä, että millä helvetillä voisi olla mukana vaalikoneissa, ilman että vastaa koneissa esitettyihin kysymyksiin?Sverdlov kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 10:50 am Junes Lokka, ehdokas numero 180; nimeä ei löydy maailman vapaimman ja tasapuolisimman lehdistön edustajien vaalikoneista.
Olen ennenkin tiennyt ja myöskin kirjoittanut maamme lehdistön mädännäisyydestä ja saanut päälleni syytöksiä valheellisen tiedon jakamisesta. Tällä kertaa voitte aivan itse mennä toteamaan löydättekö em. henkilön numeroa vaalikoneista. Jos tällainen lehdistön suorittama poissulkeminen ei ole puolueellista propagandaa ja vaaleihin vaikuttamista, niin mikä sitten on?
Entä mikä vitun maailman vapain ja tasapuolisin lehdistö? Kuka tai mikä taho on tuollaisen palkinnon suomalaiselle medialle antanut? Sinäkö?
Niinpä, suomalaiset eivät vieläkään ole heränneet siihen, kuinka paljon EU meitä jo määräilee. Kannattaisi äänestää ja nimenomaan osaavia henkilöitä, jotka ajavat Suomen etua eri alueilla. Mutta, koska nämä ovat puoluevaalit, niin ongelmana tietenkin voi olla, että yhden loistavan tähden mukana joukkoon voi tullakin lähes tuntemattomia henkilöitä, joiden mielipiteet tai toimintakyky eivät välttämättä olekaan niin kannatettavia. Parasta olisi, jos voitaisiin valita tietyt henkilöt hoitamaan tiettyjä asioita eikä vain ajamaan tietyn puolueen teemaa. Ehkä näin on joskus tulevaisuudessa mutta tällä porukalla nyt mennään ja toivottavasti pärjätään!Säde-Sisko kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 11:23 pm Äänestysaktiivisuus 42,4 %suomalaiset ovat ilmeisesti hyvin tyytyväistä tai tyhmää kansaa.