Mies putosi ja kuoli viihde­keskus Flamingossa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jasso
Andy Sipowich NYPD

Re: Mies putosi ja kuoli viihde­keskus Flamingossa

Viesti Kirjoittaja jasso »

Detsi kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 7:28 pm On MTV maininnut, että tutkitaan onnettomuutena.
Miten tuolta voi pudota vahingossa, ellei sitten ole ollut joku Jonne-Petteri, joka halunnut näyttää kovaapoikaa ja siinä onnistuikin, jos näin oli.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

jasso kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 9:05 pm
Detsi kirjoitti: Pe Heinä 19, 2024 7:28 pm On MTV maininnut, että tutkitaan onnettomuutena.
Miten tuolta voi pudota vahingossa, ellei sitten ole ollut joku Jonne-Petteri, joka halunnut näyttää kovaapoikaa ja siinä onnistuikin, jos näin oli.
Otsikossa oli "mies".
X X X X X
Murheli
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Passipoliisin kirjoitus on todella hyvä, kiitos. Voin ihan omalla kokemuksella kertoa, että kun on itsemurha päätöksen tehnyt, minut ainakin valtasi syvä rauha, ja suunnitelma eteni suunnitellusti. Tein päätöksen paljon ennen h-hetkeä, koska piti vielä ehtiä hoitaa vakuutusasiat kuntoon, ja pitää sitä voimassa tarpeeksi kauan, jotta perhe ei jää kuseen. Ajoittain tiedostin, kuinka sairas ajatus oli, mutta sitä kelaa ei pystynyt itse mitenkään katkaisemaan. Minulla vain kävi älytön tuuri, koska lääkäri joka tunai minut pitkältä ajalta, alkoi epäillä jotain, ja sai pakotettua minut hoitoon. Nykyään olen hyvinkin tyytyväinen siitä
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Olisi mukava tietää, minkä ikäinen tuo "mies" oli. MTVn mukaan ilmeisesti tutkitaan onnettomuutena. Miten tuolta vahingossa putoaa, jos ei ole leikkinyt jollain tavalla kaiteella?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Vastaa Viestiin