↑
En ehkä itse ihan ensimmäisenä lähtisi kiinni ottamaan, jos vaikka liittyy Seinäjoen tapahtumiin, saattaa olla aseistettu, ja kynnys aseen käyttöön matala
Pohjanmaan poliisi kaipaa: Leif Lindeman
Re: Pohjanmaan poliisi kaipaa: Leif Lindeman
Voi voi, kun päättyi elämän koi
-
IronMikeDyson
Leiffi, Mertsi, Allan, Dimi, Kyösti, Rainer.. Aina sukunimi muuttuu.. Muuten jos oot naamatusten, älä laita kättä taskuun. Se on näille haasto ja näkevät tilanteen niin että sulla on taskussa puukko. Täten ovat oikeutettuja puolustautumaan.. siis Oikeasti. Shit U not. Oppinu kun yhen kans kouluja kävin..
Leiffi on Kokkolassa
Edelleen vaan näköjään kaveriehdotuksissa tää etsintäkuulutettu. Pitäiskö pyytää kaveriksi ja kysyä missä meet?
Mansikan kanssa koinulla?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Helsingin SanomatPoliisi etsi miestä liittyen Seinäjoen ammuskeluun: ilmoittautui nyt itse viranomaisille
Lindeman ilmoittautui itse poliisille.
Pohjanmaan poliisilaitoksen etsintäkuuluttama Leif Lindeman on löytynyt.
Etsintäkuulutettu ilmoittautui itse maanantaina poliisille Keski-Pohjanmaalla. Poliisi otti hänet kiinni rikoksesta epäiltynä.
Poliisi pyysi viime viikolla havaintoja ja vihjeitä Lindemanista, jota epäillään osallisuudesta Seinäjoella ravintolassa heinäkuun lopulla tapahtuneeseen ampumistilanteeseen.
12.8.2024 15:12
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
PaikallaTäytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Oliko varma tieto? Keski-Pohjanmaalla otettiin kiinni/ilmoittautui ja Kokkola on Keski-Pohjanmaan pääkaupunki.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku.