RL11/6 kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 11:13 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 8:07 pm
Sehän nyt on täysin selvää, että Kosti ja Kurttu olivat Seilorissa lauantaina (toisin kuin ennakoin kahdesta peruuntumisesta johtuen).
Molemmat ovat sinun nimimerkkejäsi. Olet mieleltäsi sairas pikkupaska.
Itse asiassa nyt minäkin olen tullut siihen johtopäätökseen, että nimimerkki Quorthon ei käy lähellekään täysillä kierroksilla. En tiedä, onko Quorthon idioottisivupersoonahörhön (= "Ross Sullivan") nimimerkki mutta on joka tapauksessa näiden viimeisimpien viestiensä perusteella tuon mielisairaan psykopaatin hengenheimolaisia. Minulla on paljon parempaakin tekemistä kuin lueskella kaikenlaisten kaistapäiden viestejä saati olla vuorovaikutuksessa sellaisten kanssa.
Ja nyt kun ajattelee järjellä, että Quorthon on mukamas käynyt Kostin kanssa Sailor Maryssä ja mukamas viestitellyt älypuhelimella samaan aikaan, niin sille ei ole kuin yksi järkevä selitys, miksi ei ole tullut minkäänlaista kuvaa todisteeksi. Olisi sinänsä ehkä keskimääräistä ovelampaa ensin parodioida omaa tapaamistaan Korpisoturi-nimimerkillä ja sitten sauhuta toisella nimimerkillä, että tapaaminen järjestyy 20 parodioinnista huolimatta. Mutta eipä tuo nyt tavatonta ole, että äärimmäisen narsistisen persoonallisuushäiriöinen kuvittelee olevansa kaikkia muita ihmisiä paljon älykkäämpi.
Quorthon menee nyt estolistalle samasta syystä kuin "Kosti", "Hank Voight", "Spede", "Korpisoturi" ja "Donald McRonald". Ilmeisesti myös "perhokalastaja" ja tämä uusi, Turun murretta vääntävä "Poste"-nimimerkki ovat jonkun em. hörhön nimimerkkejä.