Brittinaista uhkasi vuosien vankeus rantaseksistä Dubaissa - karkotettiin maasta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
mämmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 168
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja mämmi »

viikate kirjoitti:
Vaikka Dubai on arabivaltioiden joukossa moderni ja turisteja kohtaan salliva maa, suhtautuminen alkoholin käyttöön ja seksuaalisuuteen on huomattavasti länsimaita tiukempaa.

IL
Dubai ei ole maa vaan yksi 7 arabiemiraateista.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aikasemmin on kritisoitu suomalaisten turistien öykkäröintiä ulkomailla, britit tulee varmaan hyvänä kakkosena perässä, elleivät sit ole jo menneet tilastoissa meidän ohi. ainakin juomatavt siellä alkaa olla nuorten keskuudessa samalla mallilla ku täällä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
BK
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 4:45 am

Viesti Kirjoittaja BK »

esmes- kirjoitti:aikasemmin on kritisoitu suomalaisten turistien öykkäröintiä ulkomailla, britit tulee varmaan hyvänä kakkosena perässä, elleivät sit ole jo menneet tilastoissa meidän ohi. ainakin juomatavt siellä alkaa olla nuorten keskuudessa samalla mallilla ku täällä.
Hyvänä kakkosena???!!!

Kyllä britit ovat pitäneet sitä kiistatonta ykkössijaa jo monen sukupolven voimalla.

Juovat vähintään yhtä paljon kuin suomalaiset ja ovat huomattavasti riidanhaluisempia (molemmat sukupuolet ja niiden väliin sijoittuvat...)
keittoherne
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja keittoherne »

Huvittavaa että työnantaja on järkyttynyt naisen käytöksestä, eikä tuomiosta. Saas nähdä minkälaisen tuomion mies saa.
Kake
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kake »

keittoherne kirjoitti:Huvittavaa että työnantaja on järkyttynyt naisen käytöksestä, eikä tuomiosta. Saas nähdä minkälaisen tuomion mies saa.
No nimenomaan. On se järkyttävää miten länsimaalaiset nöyristelee suuren ja mahtava islamin edessä jälleen kerran.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kake kirjoitti:On se järkyttävää miten länsimaalaiset nöyristelee suuren ja mahtava islamin edessä jälleen kerran.
...On se hyvä, että osaat ajatella asioita noinkin kaukonäköisesti.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Pieni näpäytys "sivistyneelle" vuosisatoja maailmanlaajuista imperiumia ylläpitäneelle kansalle.

Mitäs itse ajattelisit jos brittipariskunta tulisi bylsimään omalle takapihallesi ja asiasta huomauttaessasi he vain nauraisivat ja jatkaisivat touhujaan?

Tässä tuomiossa nyt on joku järjen häivä mukana kun muistetaan tuo maassa maan tavalla-näkökulma. Nainen sentään asui maassa ja olisi pitänyt tietää paikalliset käytöstavat.

Siinä taas ei ollut järkeä kun turistin kengänpohjasta löytyi 0,02grammaa hasista ja häkki heilahti. :cry:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kake
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kake »

Mike Manner kirjoitti:
Kake kirjoitti:On se järkyttävää miten länsimaalaiset nöyristelee suuren ja mahtava islamin edessä jälleen kerran.
...On se hyvä, että osaat ajatella asioita noinkin kaukonäköisesti.
Nimenomaan. Minä en islamisteille periksi anna tuumaakaan vaikka henki menis.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kake kirjoitti: Nimenomaan. Minä en islamisteille periksi anna tuumaakaan vaikka henki menis.
Hyvä.
Varaa lähi-idän matka, niin alkaa sullakin selkä taipumaan.

Maassa maan tavalla. Lisäksi olet täysin samanlainen kuin Islamin kiihko kannattajat: Oma usko ja tapa tehdä asioita on ainoa oikea.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kake
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:11 pm

Viesti Kirjoittaja Kake »

En aio lähi-itään matkustaa ennen kuin kyseinen aluen on vapautettu islamilaisen totalitarismin sorrosta.

Muslimit kannattavat sortoa ja ahdasmielisyyttä eikä se voi olla oikein missään maailmankolkassa.

Minä taas kannatan länsimaista vapautta, suvaitsevaisuutta ja demokratiaa ja kyllä- nämä ovat AINOITA OIKEITA arvoja kaikkialla maailmassa.

Minusta on jonkin sortin rasismia ajatella että ei ne siellä jossain kaukana mitän ihmisoikeuksia ja vapautta tarvitse.

Tässä tapauksessa oli toki kyse länsimaalaisesta naisesta mutta reaktioni ja arvatenkin sinunkin reaktiosi ollut sama jos kyseessä olisi ollut paikallinen nainen.

Oikeutta ja vapautta kaikille. Ne on univeraaleja arvoja.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Miehen tuomiosta ei sitten ollut sanaakaan tuossa IL:n jutussa. Onko niin, että nainen on pääsyyllinen, koska hän asuu maassa ja mies oli turisti? Tietysti myös seksi naisen harrastamana on paljon kauhistuttavampaa kuin miehen harrastamana.

Eihän tuo julkisilla paikoilla sekstailu mitenkään hyväksyttävää ole täällä meidän vapauden ja oikeuden kyllästämissä länsimaissammekaan, tuomiot toki ovat ihan eri luokkaa. Mutta muuten olen Kaken kanssa jokseenkin samaa mieltä. Kulttuurilla tai uskonnolla ei voi oikeuttaa kaikkea. Länsimaalaisia kritisoidaan siitä, että he arvottavat kaikkea omasta näkökulmastaan, mutta kyllä ihmisen perustarpeet ovat aika samoja kaikkialla maailmassa. Esim. naisten huonoa asemaa puolustellaan sillä, että naiset kokevat sen turvalliseksi, mutta jos tätä kysytään huonosti kohdelluilta naisilta itseltään, paljastuukin se miesten keksimäksi propagandaksi.
keittoherne
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja keittoherne »

Tämän päivän Daily Mail kertoo, että naista vasta syytetään http://www.dailymail.co.uk/news/article ... court.html

Onkohan IL vain kääntänyt väärin ja luullut, että hänet on jo tuomittu? Jutun mukaan itse tapahtumasta on vain reilu viikko, tuskin siellä oikeus näin nopeasti toimii.

Miestäkin ehkä syytetään, naista vain jostakin syystä ensin. Kohteliasta? :wink:

Mutta yksi asia on varma: molemmat ovat idiootteja. Tässä nyt ei kuitenkaan ollut sellainen tapaus, että raiskauksen uhri kivitetään tms, vaan aikuiset ihmiset vetivät kännit ja käyttäytyivät ääliömäisesti.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Daily Mail 12.07.08:

Miss Palmer and Mr Acors, 34, met eight days ago at a weekly champagne brunch at Le Meridien hotel in Dubai, which is something of a tradition among expats.

Extremely drunk a few hours later, Miss Palmer went for a walk along the shore with her companion, a telecoms firm director from Bromley who has a son of seven.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Toivottavasti "kyyti" oli sitten semmoista, että kannattaa 6 vuotta istua.
Vai onko sitä kerrottu, että saivatko suoritettua aktin edes loppuun? :?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tiina kirjoitti:Toivottavasti "kyyti" oli sitten semmoista, että kannattaa 6 vuotta istua.
Vai onko sitä kerrottu, että saivatko suoritettua aktin edes loppuun? :?
Tuomitaankohan rikoksentekoväline valtiolle :shock:
Vastaa Viestiin