Sayed Hadi Husseini poikien kimpussa Jyväskylässä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
MI5
Jack Taylor

Re: Sayed Hadi Husseini poikien kimpussa Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja MI5 »

Muslimihomot eheytetään kotimaassaan heittämällä kerrostalon katolta alas.

20 cm ennen asfalttiin osumista muslimihomo eheytyy.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

MI5 kirjoitti: To Tammi 23, 2025 2:31 pm Muslimihomot eheytetään kotimaassaan heittämällä kerrostalon katolta alas.

20 cm ennen asfalttiin osumista muslimihomo eheytyy.
Ei ole helppoa miehellä, jos olisi 9v vääräuskoisen tytön raiskannut niin saisi rispektia vankilassa muilta muslimeilta. Mutta koska pojat kiinnosti enemmän niin ei ole yhtäkään kaveria vankilassa, tai ehkä joku toinenkin muslimihomo voi löytyä hyvällä tuurilla. Homojahan varmaan muslimeissakin useita mutta ovat kaapissa.
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Tohon hiekkaneekeriin voisi soveltaa Sharia-lakia, kun lienee muslimi. En tunne Shariaa kovin hyvin, mutta luulen et saisi useammasta homostelusta jotain muuta kuin vuoden istumista mukavassa hotellissa. Alaikäisyydellä ei liene muslimien laissa mitään merkitystä.
Minä tiedän. Olen koraanini lukenut, okei, vain kahtena eri käännöksenä, niitä vertaillen, mutta arabiaa en osaa, ja periaatteessa vain se arabian koraani on se oikea.

Virallinen tuomio on hirtto (tai joissakin rajatuissa tapauksissa kivitys, ja nyt on kyse sitten Šarian oppisuuntien tulkinakirjallisuuksista) tai sitten "kansan omakätinen tuomio" joka on usein katolta pudottaminen.

Toisaalta, Šarian oppien mukaisesti, vääräuskoiset eivät ole ihmisiä. Tai ainakaan heihin ei tarvitse suhtautua ihmisinä. Tämän suomennos oli ekalla kääntäjällä tuo viimeisin. Mutta, toisaalta:

https://www.youtube.com/watch?v=YOmNmHzwPsg

Olen muslimimaassa tavannut parikin julkihomoa, mutta islam on välillä, sillointällöin, aika fleksiibeli. Varsinkin yöaikaan, sillä silloin Allah ei näe.
Mens malus in corpore sano
Matti Ja Maija
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

canis lupus kirjoitti: To Tammi 23, 2025 7:24 pm
Tohon hiekkaneekeriin voisi soveltaa Sharia-lakia, kun lienee muslimi. En tunne Shariaa kovin hyvin, mutta luulen et saisi useammasta homostelusta jotain muuta kuin vuoden istumista mukavassa hotellissa. Alaikäisyydellä ei liene muslimien laissa mitään merkitystä.
Minä tiedän. Olen koraanini lukenut, okei, vain kahtena eri käännöksenä, niitä vertaillen, mutta arabiaa en osaa, ja periaatteessa vain se arabian koraani on se oikea.

Virallinen tuomio on hirtto (tai joissakin rajatuissa tapauksissa kivitys, ja nyt on kyse sitten Šarian oppisuuntien tulkinakirjallisuuksista) tai sitten "kansan omakätinen tuomio" joka on usein katolta pudottaminen.

Toisaalta, Šarian oppien mukaisesti, vääräuskoiset eivät ole ihmisiä. Tai ainakaan heihin ei tarvitse suhtautua ihmisinä. Tämän suomennos oli ekalla kääntäjällä tuo viimeisin. Mutta, toisaalta:

Olen muslimimaassa tavannut parikin julkihomoa, mutta islam on välillä, sillointällöin, aika fleksiibeli. Varsinkin yöaikaan, sillä silloin Allah ei näe.
No kiva että olet saanut homoilla muslumaassa, mutta älä tänne tule tyrkyttämään mitään koraanin-oppia tai siitäkään partahepusta.
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Ihan naurettava tuomio Homopedofiili-Husseinille. Vai lievensikö sukupuoli tuomiota, tyttöuhrin kohdalla olisi varmaan tullut enemmän istuttavaa. Kaikille lastennuuskijoille voisi lätkäistä samantien kymmenen vuotta päivästä päivään.
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Matti Ja Maija kirjoitti: To Tammi 23, 2025 7:29 pm
canis lupus kirjoitti: To Tammi 23, 2025 7:24 pm
Tohon hiekkaneekeriin voisi soveltaa Sharia-lakia, kun lienee muslimi. En tunne Shariaa kovin hyvin,---.
Minä tiedän. Olen koraanini lukenut, okei, vain kahtena eri käännöksenä, niitä vertaillen, mutta arabiaa en osaa,---

No kiva että olet saanut homoilla muslumaassa, mutta älä tänne tule tyrkyttämään mitään koraanin-oppia tai siitäkään partahepusta.
Ymmärsitte väärin. En ole homoillut Banglaeshissa, mutta telkkarisarjojen kuvauksissa törmäsin pariin sellaiseen. Mukavia kavereita sinänsä, ja vaikka olenkin bi niin mitään seksuaalista ei heidän kanssaan tapahtunut.

Olen entinen Uskontojen Uhrien Tuen UUT ry:n varapuheenjohtaja, ex-jt, vakaumuksellinen ateisti.

Koraanit luin, ymmärtääkseni. Pääsin ymmärryksessäni hyvin vajaaseen ymmärrykseen. Se pedofiili partaheppu on lähestulkoon se viimeisin hahmo jota fanittaisin. Ja, toisaalta bengalit ovat (enimmäkseen) musulmaaneja syntymähistoriansa tasolla, toi ISIS sun muut ääriliikkeet on niille ihan ulkopuolista maailmaa. Lähi-Itä on sitten ihan toinen juttunsa.
Mens malus in corpore sano
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Jannes kirjoitti: To Tammi 23, 2025 10:54 am Islamin mukaan se ei ole raiskaamista, sillä vääräuskoinen on niiden kulttipelleilyn mukaisesti alempi olento ja täten mussen omaisuutta, joten sillä voi tehdä mitä huvittaa.

En ihan tajua miksei me vaan polteta jokaista muslimia elävältä ihan vain yleisen turvallisuuden vuoksi, olisi maailma paljon parempi paikka.
Minustakin on outoa ettei kaikkia vain uuniteta vaikka asenneilmapiiri sitä suosii.
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9415 ... e011cbdfd7
Kaksi vuotta vankeutta

Käräjäoikeus katsoi syytteet näytetyksi toteen.

Kaksi seksuaalista kajoamista lapseen todentui miehen tabletin ja puhelimen videoiden perusteella. Näiden hyväksikäyttöjen uhri jäi tunnistamatta.

Käräjäoikeus tuomitsi Sayed Hadi Husseinin kahden vuoden vankeusrangaistukseen. Nuorimmalle uhrilleen hänen tulee korvata loukkauksen aiheuttamasta kärsimyksestä 2 000 euroa, keskimmäiselle 1 500 euroa ja vanhimmalle tuhat euroa.

Marraskuussa annettu käräjätuomio on jäämässä voimaan, sillä Husseini veti pois Itä-Suomen hovioikeudelle jättämänsä valituksen.
Vastaa Viestiin