Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Se arvoton kansalainen kirjoitti:Voi tietenkin toki olla että tämä likka puhui läpiä päähänsä niinkun ihmisillä on tapana.
Irakissa palvelevia brittisotilaita syytetään paikallisen 14-vuotiaan pojan pakottamisesta suuseksiin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ohhoh. Olin juuri ajattelemassa katsoa illalla elokuvan The Mark of Cain, joka kertoo ylläri ylläri; Nuoria brittisotilaita tulikasteessa Irakissa 2003. Mitä tapahtuu, kun valansa vannoneet miehet univormuissa unohtavat koulutuksensa, kunniansa- oikea ja väärän.
... plaaplaa heijastuu miesten käytökseen sotavankilassa: nöyryytystä, kidutusta, väkivaltaa.. Pian yksi valokuva vankilan tapahtumista vuotaa lehdistölle.
Se oli siis suora lainaus kotelon takaa. Ja tottahan se on, jokaisesta sodasta ja vastoinkäymisestä tehdään elokuva.
Mutta en yhtään ihmettelisi että tälläistä tapahtuu. Nuijitaan ja nyljetään ihmisiä ympäri maailmaa, karusti sanottuna onhan tämä pientä vielä, mutta ei siltikään hyväksyttävää. Joidenkin pää ei vain yksinkertaisesti kestä sodassa, siinä, että joutuu jonkun ampumaan tahi näkee kuolleita ihmisiä, pitää kurjissa oloissa vankeina. Se puretaan yleensä oudoilla tavoilla.
Noh, elokuvaa katsellessa..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Jep, melkosita sotilaskuria suomalaisella sotilaalla. Kapiaisille lämmitettiin sauna ja kirjuri haki viinaa. Siellä ne kännäili loppusodan leirillä. Samanlaisia paskiaisia on myös suomalaisissa ammattisotilaissa.
Ja tuo brittiläisten sekoilu ei ole edes ihme. Taitaa olla ainoa paikka mikä huolii heikkolahjaisimmat ja sosiaalisesti syrjäytyneet töihin.
combat18 kirjoitti:Irakissa palvelevia brittisotilaita syytetään paikallisen 14-vuotiaan pojan pakottamisesta suuseksiin. The Independent on Sunday uutisoi, että syytteiden mukaan poikaa pidettiin vankina ja hänen käskettiin antaa suuseksiä miesvangille.
Siis hyi...Tuo intiimihygieniakaan tuskin kovin kovassa huudossa noissa vankiloissa.
Oonkohan mä outo, kun tämä tuli ekana mieleen?