Rusakoita salametsästetty Vihiojanpuistossa Tampereella

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Nokus
Martin Beck

Re: Rusakoita salametsästetty Vihiojanpuistossa Tampereella

Viesti Kirjoittaja Nokus »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 6:16 pm
Nokus kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 5:43 pm Rusakoita on ihan liikaa... Rusakot vie elintilaa jänikseltä. Jänis alkaa olla jo harvinainen. Rusakoiden metsästys pitäisi salli ympärivuotiseksi! :D
Rusakko on toiselta nimeltää peltojänis. Tarkoitat varmaan metsäjänistä?
Juu, en viitsinyt olla pilkuntarkka..
Valkoinen Suomi
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 11:41 am Olisivat edes syöneet ne rusakot.

https://blogit.meillakotona.fi/perinner ... ti-pataan/
Höh.
Mietin ihan samaa.
Uusavuttomat :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Itse olen metsästänyt kaniineja Hietaniemen hautausmaalla. Metsästyslainsäädäntö uusiutui muutamia vuosia sitten ja nykyisellään ilmakivääriä saa käyttää eläinten ampumiseen. Itse hankin ilma-aseen vasta sitten, kun puhutaan ilmahirvikivääreistä. Ja kyllä tiedän nämä Sam Yang paineilmakiväärit. Ne eivät minua vakuuta tappokyvyiltään. Kiväärillä, kun ampuu, piipussa pitää palaa ainakin snapsilasillinen kruutia. Muuten ei puhuta oikeasta aseesta. Kiväärin kuuluu kajahtaa niin, että ääni kantaa kauas kuin Kuivasaaren tykeistä!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ma Kesä 16, 2025 2:42 pm Onneksi minua eivät nuo luonnon eläimet haittaa lainkaan, satunnaisia hyttysiä ja joskus ärhäköitä ampiaisia lukuun ottamatta!
Jokainen eläin, minkä näen ulkona ilahduttaa! :D
Ei edes satunnainen rotan näkeminen inhota. Kiva niitäkin on seurata, mutta tietysti kannanhoidolliset toimenpiteet ovat tarpeellisia.
En kyllä myös ymmärrä miksi jotkut suorastaan vihaavat eläimiä.
perusporilaine
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja perusporilaine »

Cadi John kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 12:14 am En kyllä myös ymmärrä miksi jotkut suorastaan vihaavat eläimiä.
Olisko se toi, että kaikki ei vielä asu kerrostaloissa, joissa niistä ei juuri haittaakaan ole.
Puheenjohtaja kirjoitti:Ma Touko 04, 2026 5:36 am Seli seli. Matut vittuun. Joka maasta.
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Sopii hyvin tähän keskusteluun :D
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

vanhellsing kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 12:37 am

Kyllä itseäkin vituttaa tietynlaiset paskaeläimet. Esim. Jos näen jonkun kenokaulaisen kattohaikaran niin aivan varmasti ammun ihan vain siitä syystä, että mulkku ei mene tukkimaan jonkun savupiippua pesällään. Kerran täräytin yhden tutun Rottweilerin pään haulikolla pitkin pakilalaista kuusimetsää, vaikka olin huijannut vieväni eläinlääkäriin lopetettavaksi. Niin vittumainen roskakoirarotu, että minä ihan vaikka maksan siitä ilosta, että pääsen painamaan ketjurattisen Cadillacin kaasun pohjaan, jonka vetokoukussa on köydellä kiinni tuollainen paskiainen. Opiskeluaikoina, kun olin ruumishuoneella töissä (en pelkästään naimassa), tein myös tuholaistorjujan hommia. Niissä tuli myrkyt tutuksi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

RL11/6 kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 1:39 am Kyllä itseäkin vituttaa tietynlaiset paskaeläimet. Esim. Jos näen jonkun kenokaulaisen kattohaikaran niin aivan varmasti ammun ihan vain siitä syystä, että mulkku ei mene tukkimaan jonkun savupiippua pesällään. Kerran täräytin yhden tutun Rottweilerin pään haulikolla pitkin pakilalaista kuusimetsää, vaikka olin huijannut vieväni eläinlääkäriin lopetettavaksi. Niin vittumainen roskakoirarotu, että minä ihan vaikka maksan siitä ilosta, että pääsen painamaan ketjurattisen Cadillacin kaasun pohjaan, jonka vetokoukussa on köydellä kiinni tuollainen paskiainen. Opiskeluaikoina, kun olin ruumishuoneella töissä (en pelkästään naimassa), tein myös tuholaistorjujan hommia. Niissä tuli myrkyt tutuksi.
Hupsista. Toivottavasti sulla on Korkeasaareen porttikielto?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

perusporilaine kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 12:24 am
Cadi John kirjoitti: Ti Kesä 17, 2025 12:14 am En kyllä myös ymmärrä miksi jotkut suorastaan vihaavat eläimiä.
Olisko se toi, että kaikki ei vielä asu kerrostaloissa, joissa niistä ei juuri haittaakaan ole.
En mäkään asu kerrostalossa...
1101
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja 1101 »

Vastaa Viestiin