Sulla ei kuitenkaan ole mitään todistetta siitä, että kuollut mies on nostettu kultaiselle jalustalle, julistettu pyhimykseksi ja amerikkalaiseksi ikoniksi, kunhan vain oletit niin? Mieluummin sitä julkisuutta ja palvontaa kuolleille kuin ampujalle. Kunnia sille kelle kunnia kuuluu.Ammuskelusta on kulunut tunteja ja sieltä on pakko jo repiä ne marttyyrit ja sankarit vaikka väkisellä.
Jim Adkisson ammuskeli Tennesseessä - kaksi kuoli 2008
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Judge Dredd kirjoitti:Sulla ei kuitenkaan ole mitään todistetta siitä, että kuollut mies on nostettu kultaiselle jalustalle, julistettu pyhimykseksi ja amerikkalaiseksi ikoniksi, kunhan vain oletit niin? Mieluummin sitä julkisuutta ja palvontaa kuolleille kuin ampujalle. Kunnia sille kelle kunnia kuuluu.Ammuskelusta on kulunut tunteja ja sieltä on pakko jo repiä ne marttyyrit ja sankarit vaikka väkisellä.
Minä käytän lukutaitoani ja luen uutisia. Ja koska niissä sanotaan niin, niin kerroin sen tännekin. Mitään en ole olettanut missään vaiheessa. Ja mikäli et kykene itse lukemaan (mikä on epätodennäköistä), niin kyllä, se sanotaan jopa suomenkielisissä uutisissakin jo.
Muuta?Iltalehti kirjoitti:Kirkkoammuskelu USA:ssa
Vanhus suojeli muita vartalollaan - sai surmansa
28.7.2008 11:49
Kaksi kuoli ja useita haavoittui, kun asemies hyökkäsi amerikkalaiskirkkoon kesken lasten esityksen.
Tennesseeläistä Greg McKendryä, 60, on muisteltu sankarina sen jälkeen, kun haulikolla aseistautunut mies hyökkäsi eilen kirkkoon ja alkoi tulittaa ihmisiä.
McKendry meni lähellään olleiden ihmisten eteen suojellakseen näitä hauleilta.
- Hän otti vuokseni laukauksen itseensä, Barbara Kemper kertoi uutistoimisto AP:lle.
McKendry ja Linda Kraeger, 61, saivat surmansa ja seitsemän haavoittui. Heistä viisi on edelleen vaarallisessa tilassa sairaalassa.
Jim D. Adkisson, 51, hyökkäsi Tennessee Valley Unitarian Universalist -kirkkoon Knoxvillessä, kun sinne oli kokoontunut 200 ihmistä kuuntelemaan lasten musiikkiesitystä.
Poliisi pidätti Adkissonin tekopaikalta. Miehen motiiveihin voi liittyä se, että hyökkäyskohteeksi joutunut kirkko tunnetaan naisten ja homoseksuaalien oikeuksien puolustajana.
- Hän huusi vihan synnyttämiä sanoja, Barbara Kemper kuvaili Adkissonin käytöstä ennen kuin tulitus alkoi.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Judge Dredd
- Hetty Wainthropp
Aijoo, ensimmäisen viestin uutislainauksessa ei mainita tuota, mutta jos on asettunut ihmisten eteen suojellakseen tulitukselta niin tuskin voi liian ylistävää muistolausetta miehestä sanoa.
Joo, en keksi katkeruudellesi edelleenkään mitään järjellä selitettävää syytä.Muuta?
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Poliisi kertoi maanantaina, että tämä perusteli tekoaan omien sanojensa mukaan "liberaaliin liikkeeseen" kohdistuneella vihalla.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1562730
Motiivi oli juuri se mitä joku täällä jo aiemmin arveli.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1562730
Motiivi oli juuri se mitä joku täällä jo aiemmin arveli.
Re: Jim Adkisson ammuskeli kirkossa Tennesseessä - kaksi kuo

Työttömästä rekkakuskista Jim D. Adkissonista sai vaikutelman, että hän oli ylpeä teostaan vielä oikeudenkäynnissäkin.
Tuomari Mary Beth Leibowitz antoi hänelle mahdollisuuden puhua seurakunnalle vielä ennen tuomion julistamista.
"Ei, rouva. Minulla ei ole mitään sanottavaa". Adkisson vastasi.
Leibowitz tuomitsi hänet elinkautiseen vankeuteen ilman mahdollisuutta ehdonalaiseen.
"Kyllä, olen syyllinen, rouva".
Adkisson kuljetti haulikon kirkkoon kitarakotelossa. Hänellä oli tarkoitus jatkaa tulitusta niin kauan, kunnes poliisi tulisi ja ampuisi hänet. Hän oli jättänyt autoonsa nelisivuisen kirjeen.
Adkissonin entinen vaimo oli kuulunut samaan kirkkoon. Adkisson oli aikoinaan uhkaillut myös häntä tappamisella.
Kaksi hengissä selvinnyttä uhria menetti näön toisesta silmästään, yksi oli koomassa viikon ja toinen on läpikäynyt useita leikkauksia.
"Adkisson oli yksinäinen ihminen, joka vihasi mustia, homoja ja kaikkia, jotka eivät olleet samanlaisia kuin hän". Pitkäaikainen tuttava kuvaili.