Nyt on tulevaisuuden vanhat hyvät ajat?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
RL11/6
Watson itse

Re: Nyt on tulevaisuuden vanhat hyvät ajat?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 4:52 am Miksi hakeutuisin lesbokommuuniin
Koska mikään mies ei maan päällä pysty samaan seksisuoritukseen kuin nainen naiselle. Se kumikyrpä ei koskaan laukea, eikä veltostu, vaan pysyy aina jäykkänä. Eikä sinun tarvitse olla lesbo. Tunnetko sanan stealth merkityksen?

Beck-hommaan vastaan myönteisesti. Katsoin yhden, missä ukkeli kiipesi puutikkailla katolle, missä sai rintaansa luodista. Mustalla pinnalla oli ampuja. Jakso liittyi johonkin 70-lukuun ja silloin kuvattu myös.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
AlsSie
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja AlsSie »

RL11/6 kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:04 am
AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 4:52 am Miksi hakeutuisin lesbokommuuniin
Koska mikään mies ei maan päällä pysty samaan seksisuoritukseen kuin nainen naiselle. Se kumikyrpä ei koskaan laukea, eikä veltostu, vaan pysyy aina jäykkänä. Eikä sinun tarvitse olla lesbo. Tunnetko sanan stealth merkityksen?

Beck-hommaan vastaan myönteisesti. Katsoin yhden, missä ukkeli kiipesi puutikkailla katolle, missä sai rintaansa luodista. Mustalla pinnalla oli ampuja. Jakso liittyi johonkin 70-lukuun ja silloin kuvattu myös.
Eli ajattelit vain minun parasta, mutta täysin seksikeskeisestä/täytteisestä näkökulmasta käsin. :D En nyt allekirjoita tuota seksihommaa, ja oikeasti säkään et pysty sitä allekirjoittamaan, se on vaan löpinää ja luulemista tai hassuttelua aamuyön tuntina.

Sitä paitsi seksi on paljon muutakin kuin jatkuvaa yhdyntää tai välineitä. Fyysisen yhteyden lisäksi tarvitaan henkinen yhteys, kemia. Seksi voi olla jopa spirituaalinen kokemus. En nyt mene edes rakkauteen.

Sun kannattaa tsekata Beckit, jotka on tehty 90-luvulta alkaen, ne joissa on mukana Mikael Persbrandt. Gunvaldilla oli myös hieman seksistisiä pulmia, mutta hän oppi hyväksymään naispoliisin kollegana ja sitä rataa. Toivoisin että Persbrandt palaisi nykyiseen Beck-elokuvasarjaan, se olisi periaatteessa mahdollista.
Mahdollisesti näin.
RL11/6
Watson itse

AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 5:24 am Eli ajattelit vain minun parasta
Kyllä. Joku lesbojuttu voi aluksi tuntua liian kamalalta, mutta suhtaudu siihen stealthina niin kyllä se siitä oikeentuu. Kunnon ns. Rekkalesbo ei eroa muutenkaan hirveästi miehestä. Älä kuitenkaan leikkaa itse hiuksiasi, koska sitten joudut olemaan miesroolissa. Vedät pitkätukkana ja laitat kireät farkut, jos haluat olla perinteisessä kotiäiti, joka nyt vähän hassuttelee, hahmossa. Jos liikaa pelottaa naiset, niin ota kahvikupillinen vodkaa. Kyllä se siitä lähtee!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

acp kirjoitti: Ma Marras 10, 2025 1:46 am
Uponneeseen helvettiin (hel sink)
Helvetin tiskiallas. Sink = tiskiaallas. Jotta olisi uponneeseen helvettiin pitäisi lukea hel sunk.
AlsSie
Agentti Scully

RL11/6 kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:02 am
Kyllä. Joku lesbojuttu voi aluksi tuntua liian kamalalta, mutta suhtaudu siihen stealthina niin kyllä se siitä oikeentuu. Kunnon ns. Rekkalesbo ei eroa muutenkaan hirveästi miehestä. Älä kuitenkaan leikkaa itse hiuksiasi, koska sitten joudut olemaan miesroolissa. Vedät pitkätukkana ja laitat kireät farkut, jos haluat olla perinteisessä kotiäiti, joka nyt vähän hassuttelee, hahmossa. Jos liikaa pelottaa naiset, niin ota kahvikupillinen vodkaa. Kyllä se siitä lähtee!
:D. En nyt kuitenkaan aio ryhtyä lesboksi, en koe sillä tavoin vetoa naisiin. Tämähän olisi sama kuin jos sinä joutuisit ryhtymään homoksi ja ilmeisesti et ole siihen kallellaan?

Oikein muotoiltu kysymys kuuluukin, jäin tätä miettimään: Miksi heteroseksuaalisuuteni on sinulle ongelma? Yritän päästä tässä nyt jäljille.
Mahdollisesti näin.
RL11/6
Watson itse

AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 8:20 pm
:D. En nyt kuitenkaan aio ryhtyä lesboksi, en koe sillä tavoin vetoa naisiin. Tämähän olisi sama kuin jos sinä joutuisit ryhtymään homoksi ja ilmeisesti et ole siihen kallellaan?

Oikein muotoiltu kysymys kuuluukin, jäin tätä miettimään: Miksi heteroseksuaalisuuteni on sinulle ongelma? Yritän päästä tässä nyt jäljille.
Ei ole minulle mikään ongelma yhtään mikään. Ainoa, mitä inussa ihmettelen, on se mikset juo teen sijaan viinaa?
AlsSie
Agentti Scully

RL11/6 kirjoitti: Pe Marras 14, 2025 9:01 am
AlsSie kirjoitti: To Marras 13, 2025 8:20 pm

Ei ole minulle mikään ongelma yhtään mikään. Ainoa, mitä inussa ihmettelen, on se mikset juo teen sijaan viinaa?
Elimistö ei jostain syystä kestä viinaa, aiemmin joskus kesti ok kohtuudella ja nimenomaan ns. puhdasta viinaa, mutta nykyään ei kestä. Muuten joisin mieluusti välillä kohtuuden kera vähän viinaa, tömssytyyliin. Olen siis vasten tahtoa absoluuttisen raitis, vitsimielessä voi asian näinkin sanoa. En haluaisi olla, mutta näin.... .

Nyt juon kofeiinitonta murukahvia ja otin kanelikorpun että gluteenittoman mutakakkupalan. Kanelikorpussa on gluteenia, joten tämä yhdistelmä ei nyt ole ihan putkeen - jos tulee oireilua, niin juurisyy varmaan on tuossa. Toivotaan ettei tule... .

Talvi vaikuttaisi alkaneen nyt. Ensimmäinen lumisade, sievästi vähän maata päällystäen, ja hipasen pakkasta. Äh. Lumi on kaunista, mutta.....
...... .

Blade Runner tulee tv:stä mutta en ole perillä juonesta. Siinäkin näkyy satavan ja höyryä on ilmassa. Sopii hyvin tunnelmaan.

Mitkä siellä tunnelmat?
Mahdollisesti näin.
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Private dick kirjoitti: To Marras 13, 2025 11:13 am
Helvetin tiskiallas. Sink = tiskiaallas. Jotta olisi uponneeseen helvettiin pitäisi lukea hel sunk.
Suorasta suomennoksesta puuttuu se mitä sillä sanalla haetaan. Näin kielet ovat kehitetty. Symboliikkaa, loitsuja, noituutta ja mustaa magiaa.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

acp kirjoitti: La Marras 15, 2025 5:28 am
Suorasta suomennoksesta puuttuu se mitä sillä sanalla haetaan. Näin kielet ovat kehitetty. Symboliikkaa, loitsuja, noituutta ja mustaa magiaa.
Sanassa helvetti/hell on kaksi l-kirjainta. Uponnut helvetti = sunken hell.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

aivoriihi kirjoitti: La Marras 15, 2025 7:05 am
acp kirjoitti: La Marras 15, 2025 5:28 am
Sanassa helvetti/hell on kaksi l-kirjainta. Uponnut helvetti = sunken hell.
Hel
the Norse goddess of the dead and queen of the underworld
https://www.merriam-webster.com/dictionary/Hel

Sink
fall or descend to a lower place or level
https://www.oed.com/dictionary/sink_v?tl=true
Vastaa Viestiin