Perhe pelkää - Koiravarkaat kiristävät omistajaa
itse mietin myös sitä, että miten ne varkaat on saaneet koirat mukaansa.. siis saksanpaimenkoira on voimakas koira, joka kyllä jaksaa pistää hanttiin... minä en tiedä muista koirista mennä sanomaan, mutta oma sekarotuinen ja rottweiler on niin "minun koiria", että vapaaehtoisesti niitä ei viedä vieraan toimesta mihinkään ja sen näyn minäkin haluisin nähdä, jos joku tuon 50 kilosen rötkäleen saa "väkivalloin" raastettua autoon tms...whispers kirjoitti:Kylläpä ovatkin mustikit sangen kekseliäitä. Tervetuloa vaan murtautumaan meillekin, lupaan että parin säpäkän verikoiran hampaat on reidessä alle nanosekunnin![]()
pikkasen OT varmaan, mutta miksikähän mulla on ollut aina käsitys, että romanit välttelisivät koiria?? mulla joku mielikuva, että koiria ei silleensä "suvaittaisi"? no, voip olla jotain väsyneen haihatuksia, mutta tällänen mielikuva vaan jäänyt jostain syystä..
^mulla sama mielikuva, ei yleensä romaneja koirien kanssa näy.
meillä dobberi ja muut isot koirat on aina ollu luottavaisia vieraitakin kohtaan että voisivat hyvinkin lähteä houkuttelemalla mukaan. ja jos rosvo taloon tulisi, ni auttaisivat varmaan kantamaan tavaroita ulos.. dobberin ulkonäkö voi joitakin ihmisiä pelottaa, mut melkoinen sylikoira-höpönassu-paijailtava-mussukka se loppujenlopuks on tämä meidän dobsu.
(taas iskee kauhea koirakuume, puhun veljen koirasta niinku omasta
, no kyllä mä sitä välillä hoidan, sillon se on mun).
meillä dobberi ja muut isot koirat on aina ollu luottavaisia vieraitakin kohtaan että voisivat hyvinkin lähteä houkuttelemalla mukaan. ja jos rosvo taloon tulisi, ni auttaisivat varmaan kantamaan tavaroita ulos.. dobberin ulkonäkö voi joitakin ihmisiä pelottaa, mut melkoinen sylikoira-höpönassu-paijailtava-mussukka se loppujenlopuks on tämä meidän dobsu.
(taas iskee kauhea koirakuume, puhun veljen koirasta niinku omasta
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Romanit yleensä pelkäävät isoja koiria, varsinkin juuri sakemanneja, rotikoita ja dobbereita. Kiertävät kaukaa. Mutta ehkäpä nämä koiravorot eivät sitten kuulu tähän kastiin jotka koiria kaihtavat.
Eikös tässä taannoin joku/jotkut yrittäneet lenkkeilevän koiranomistajan koiraa viedä menessään. Olisko tämä ollut keväällä? Joskos nämä romanit ovat saaneet tästä ideaa koiravarkauteen...? Toivottavasti tälläinen pelleily ei yleisty.
Eikös tässä taannoin joku/jotkut yrittäneet lenkkeilevän koiranomistajan koiraa viedä menessään. Olisko tämä ollut keväällä? Joskos nämä romanit ovat saaneet tästä ideaa koiravarkauteen...? Toivottavasti tälläinen pelleily ei yleisty.
Meidän lähellä asuu mustalaisia, joilla on valkoinen husky..
Kuitenkin. Hienoa, että koira pääsi kotiin ja vielä hyvässä kunnossa!
Kuitenkin. Hienoa, että koira pääsi kotiin ja vielä hyvässä kunnossa!
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
-
albaanisissi
- Frank Drebin
oldschool mustalaisille koira on saastanen eläin ja ei pääse taivaaseen jos koira puree, niinku ne ny muka muutenkaa mihinkää pääsis 
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
Niin välttelevätkin. Joku kummajuttu saa aikaan sen että koirat vihaavat (epäluulonsa takia) erilaisesti pukeutuneita.mareritt kirjoitti:
pikkasen OT varmaan, mutta miksikähän mulla on ollut aina käsitys, että romanit välttelisivät koiria?? mulla joku mielikuva, että koiria ei silleensä "suvaittaisi"? no, voip olla jotain väsyneen haihatuksia, mutta tällänen mielikuva vaan jäänyt jostain syystä..
Isä kertonut että koira, jonka usein ptti naapurustosta metsään mukaansa kävelemää ja joka totteli hyvin, ei voinut sietää isää kun hän oheisduunikseen jakoi postia. Jos postilaukun jätti aidan ulkopuolelle, kaikki oli ok, mutta ei muuten.
Jos mustalainen kasvattaa koiran, niin se tuntee heidän asusteensa. Muiden koirat pitävät heitä outoina hiippareina.
Itselläkin kokemusta mustalaisista jotka ovat kamalasti pelänneet koiraa ...
Minä käsitin albaanin tekstin niin että vanhan uskomuksen mukaan mustalainen, jota on purrut koira, ei pääse taivaaseen.supernova kirjoitti:Vanhaa koulua: Luterilaisen uskon mukaan mikään eläin ei pääse taivaaseen. Tästä on kyllä luterilainen kaanon...albaanisissi kirjoitti:oldschool mustalaisille koira on saastanen eläin ja ei pääse taivaaseen jos koira puree, niinku ne ny muka muutenkaa mihinkää pääsis
(ja totta, niinku ne sinne muutenkaan pääsis hehehe
-
combat18
- Martin Beck
Äläs loukkaa eläimiä^
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joo, jos pistää pari kauppaliikettä konkurssiin, sekä nipun työntekijöitä työttömäksi jatkuvalla varastamisella, niin se ei ole paha, mutta jos koira puree, niin ei ole enää mitään asiaa taivaaseen... Loogista!albaanisissi kirjoitti:oldschool mustalaisille koira on saastanen eläin ja ei pääse taivaaseen jos koira puree...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Äläs nyt, Mike. Sama logiikkahan luterilaisillakin on: ei väliä kuinka monta henkeä riistät tai kuinka monta lasta raiskaat, kunhan uskot Jeesukseen Jumalan poikanaMike Manner kirjoitti:Joo, jos pistää pari kauppaliikettä konkurssiin, sekä nipun työntekijöitä työttömäksi jatkuvalla varastamisella, niin se ei ole paha, mutta jos koira puree, niin ei ole enää mitään asiaa taivaaseen... Loogista!albaanisissi kirjoitti:oldschool mustalaisille koira on saastanen eläin ja ei pääse taivaaseen jos koira puree...
Romanit pelkäävät hirveästi meidän koiraa. Eräs kotiamme lähellä sukunsa kanssa asuva romanityttö tiedusteli kerran meitä vastaan kävellessään värisevin äänin, "onko tuo ihan oikea susi?". Vastasimme tietysti myöntävästi. Sen jälkeen kaikki vastaan tulevat romanit ovat mulkoilleet pelokkaasti, on tainnut sana kiertää... Meidän rekku on kanssa sitä tyyppiä, että käy samoin tein päälle jos joku perheen ulkopuolinen ottaa remmistä kiinni (tai remmin pitelijästä kiinni...). Tässä tapauksessa tuo sakemannin nuori ikä saattaa selittää mukaan lähtemisen, pennut ovat usein typerän luottavaisia vieraitakin ihmisiä kohtaan.
Tuota koirien epäluuloa mustalaisia kohtaan ei kyllä voi selittää pukeutumisella, kun meidän koira ainakin pelkää/inhoaa eniten romanimiehiä. Pikemminkin sanoisin, että vaatetuksen sijaan syynä on se kädet taskuissa "leveästi" käveleminen, nopeat liikkeet ja kova ääni. Usein romaneilla on myös tapana lähestyä vastaantulijoita kovin avoimesti ja nopeasti, mikä ei välttämättä sovi omistajaansa suojelevalle koiralle.
Onko manneilta oikeasti paukut niin loppu, että pitää keksiä tällaisia täysin idioottimaisen epätoivoisia rahanansaitsemiskeinoja? Mihin se rehellinen rahan pölliminen jäi?
Aika mielenkiintoista tuo mustalaisten koirapelko. En ole aikaisemmin ajatellut/huomannut koko asiaa, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin eihän niitä tosiaan ikinä näe taluttelemassa koiria. Tai lenkkeilemässä.. eihän ne pysty harrastamaan mitää liikuntaa niissä kansallispuvuissaan.
Joey, luulen että koirien mustalaisinho vois liittyä myös siihen että ne vaistoaa romanien vihamielisyyden ja pelon.. Koska kyllähän monet koirat inhoaa joitakin "tavallisia" ihmisiäkin jostain mystisestä syystä. Meidän jo edesmennyt rekku oli tosi ystävällinen koira, hyppäsi tuntemattomienkin syliin muutaman minuutin tuttavuuden jälkeen, mutta 3 tai 4 erinäistä perhetuttua oli sellaisia mitä se inhosi koko ikänsä. Haukkui julmetusti eikä taatusti mennyt lähellekään. Jos koira voi haistaa jopa syövän, niin miksipä ei adrenaliinia
Joey, luulen että koirien mustalaisinho vois liittyä myös siihen että ne vaistoaa romanien vihamielisyyden ja pelon.. Koska kyllähän monet koirat inhoaa joitakin "tavallisia" ihmisiäkin jostain mystisestä syystä. Meidän jo edesmennyt rekku oli tosi ystävällinen koira, hyppäsi tuntemattomienkin syliin muutaman minuutin tuttavuuden jälkeen, mutta 3 tai 4 erinäistä perhetuttua oli sellaisia mitä se inhosi koko ikänsä. Haukkui julmetusti eikä taatusti mennyt lähellekään. Jos koira voi haistaa jopa syövän, niin miksipä ei adrenaliinia