Ihminen junan alle Piikkiössä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

http://www.facebook.com/group.php?gid=26708494142
En ole ihan varma onnistuiko toi. Jollei hakukenttään "Rakkaan Saaran muistolle". Se on ryhmän nimi.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Ikävä tapaushan tuollainen on, mutta ikävää on sekin, että tullaan tappaamaan itseään toisten työpaikalle- sama jos joku tulisi ampumaan itseään otsalohkoon oman toimistopöydän eteen..

Ja kyllä ne junat pysähtyy, kun joku jää/jättäytyy alle. Jarrutusmatka on vaan melkoinen täydestä vauhdista. Aika harvoin nimittäin käy niin, että allejääntiä ei huomata. Silloinkin kyse on yleensä ns. sivuosumasta, eli allejäänti sattuu jossain muussa kohtaa junaa kuin ohjaamon tai veturin kohdalla.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Edellinen kirjoittaja osui asian ytimeen ja samaa olen miettinyt itsekin useasti.Monta kertaa näissä itsemurhatapauksissa unohdetaan juuri nämä kuskit(esim.rekkakuskit,junakuskit),jotka joutuvat näkemään ja todistamaan lähietäisyydeltä tapahtumia.Ei se ole kaunis näky kun ihminen junan alle jää..Pitäisi myös muistaa huolehtia tässäkin tapauksessa tästä junan kuljettajasta,ja kysellä häneltä että tarvitseeko kriisiapua tai vastaavaa..
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

^Jep. Yksi sukulaiseni on veturikuski.. vai mikä se oikea ammattinimike nyt onkaan. 30vuotta ollut siinä hommassa.. ja 3ihmistä (itsemurhatapausta) osunut kohdalle.. plus muutama tasoristeysonnettomuus jossa uhreja tullut.
Eikä siihen kuulema koskaan totu.. ja vaikka kuinka tietää ja tiedostaa, ettei veturikuski itse mitään tilanteelle voi, niin pieni hengästystauko (sairasloma) se melkein aina on otettava. Ja sitä työpaikkalääkäri suositteleekin.

Just keväällä tuon sukulaiseni kanssa tuosta aiheesta juttelin.
"Yöperho on koteloitunut"
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Ja taas yksi päätti päättää päivänsä Korson aseman edustalla junanraiteilla... Lepää rauhassa, Joni.

Ei kuulemma hätäkeskusta kauheesti kiinnostanut, että siellä mies makaa raiteilla ja odottaa pikajunaa.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

katupoika kirjoitti: ...Korson aseman edustalla junanraiteilla...
Mitäh? Taas onnettomuus Korson asemalla. Monta vuotta sitten joku mies kompastui vahingossa raiteille ja sivullinen ulkomaalaismies yritti pelastaa häntä, mutta liian myöhään. Juuri silloin juna ajoi heidän ylitsensä.
Minä satuin pari päiviä myöhemmin tulemaan paikalle ja näkemään kukkakimppuja ja muistolyhtyjä verkkoaidalla raiteiden välissä, ennen kuin kukkia ja lyhtyjä kerättiin pois, koska kuulemma monet veturinkuljettajat eivät kestäneet nähdä kukkakimppuja ja muistolyhtyjä.
Kauheata...
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

katupoika kirjoitti: Ei kuulemma hätäkeskusta kauheesti kiinnostanut, että siellä mies makaa raiteilla ja odottaa pikajunaa.
On pitänyt soittaa tässä viime aikoina pari kertaa hätäkeskukseen. Jotenkin asennevammaisen oloisia ihmisiä siellä töissä. Meni reisille tuo ns. hätäkeskusuudistus. Helsingissä on jatkuva työvoimapula kun toimimattomaan virastoon ei kukaan halua mennä työtaakan alle nujertumaan. Lisäksi työ on sen luonteista, että kun tekee sen hyvin kukaan ei kiittele tai kehu. Mutta annas olla kun mokaat niin heti olet Iltis-Piltiksen uutisena urpoille.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin