Kurpa kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 4:50 pm
Ilmeisesti täällä ei oikein porukka ole ajan hermolla, jos kuvitellaan että vain naiset tuollaista kritisoisivat. Nettimaailma on pullollaan edgyjä poikia ja nuoria miehiä jotka ovat sitä mieltä että jos nainen yleensäkin esittelee kuviaan tai näkyy missään julkisesti, on kyseessä nykyajan pilaama pintaliitohuora, kunnon nainen pysyy kotona miehensä luona yms paskaa. Saati jos ihoa näkyy nilkkaa enemmän. Ja joo, muitakin kuin muslimeita. Harvemmin olen itse kuullut naisten tuollaista kritisoivan. Lähinnä lasten tai muiden joilta puuttuu kokemusta ja ymmärrystä elämästä. Mun puolesta saa jokainen heilua ilman paitaa jos haluaa, kuuma kesä on kuuma sukupuolesta riippumatta. Kunhan jokin läpyskä on genitaalialueella ja persauksen ja istuimen välissä hygieniasyistä.
Joo, en ollut ajan hermolla kirjoittaessani että suurin osa noista kommentoinnista olisi naisia. Olisi pitänyt kirjoittaa naisoletettuja, joka sekin varmaan nykypäivänä on väärin, kun toisen sukupuolta ei saa olettaa. Kyllä silti voisin väittää, että suurin osa on naisoletettuja tai epämääräisillä pronomineillä varustettuja henkilöitä, joilla ei ole y-kromosomia.
Miesten en tuollaista ole kuullut kritisoivan, seksistisiä kommentteja kyllä on tullut vastaan. En edes muslimien, silloin kun nainen on "vääräuskoinen".