Kultajuhlat: Olgan Suomi-bikinit herättivät porun, paidaton Käärijä ei

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
canis lupus
Jessica Fletcher

Re: Kultajuhlat: Olgan Suomi-bikinit herättivät porun, paidaton Käärijä ei

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Suorasuu kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 4:01 pm Missä kohtaa tässä jutussa oli se rikos?
Olisiko se, että naisten ikikateellisessa maailmassa jollakin oli enemmän vartaloa näyteltäväksi kuin kanssasisarillaan?

Käsittääkseni esiintymistä ovat kritisoineet vain naiset (se siitä naisvihasta), ja ehkä joku soijapoika on sijaismielensäpahoittanut omasta jöpötyksestään näkemänsä edessä?
Mens malus in corpore sano
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Suorasuu kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 4:01 pm Missä kohtaa tässä jutussa oli se rikos?
Levisin aloitus eli ei missään
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Onpas taas maailman kirjat sekaisin.
Miten sitä pitäisi sitten juhlia muuten kuin vapautuneesti, vaikka bikineissä?
Kaavut päälle ja joku rukoustilaisuus vai Pohjois-Korean tyyliin kunniateloitusjuhla sankareille?
Araldite73
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Araldite73 »

Kyllä mä miehenä katselen mieluummin bikiniasuista Olgaa kun Käärijää.
Molemmat musiikkina samaa paskaa mutta nyt oli kyse katselusta.

Vähän homon verta pitää olla jos mielensä pahoittaa hyvävartaloisesta bikinipimusta.
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Ilmeisesti täällä ei oikein porukka ole ajan hermolla, jos kuvitellaan että vain naiset tuollaista kritisoisivat. Nettimaailma on pullollaan edgyjä poikia ja nuoria miehiä jotka ovat sitä mieltä että jos nainen yleensäkin esittelee kuviaan tai näkyy missään julkisesti, on kyseessä nykyajan pilaama pintaliitohuora, kunnon nainen pysyy kotona miehensä luona yms paskaa. Saati jos ihoa näkyy nilkkaa enemmän. Ja joo, muitakin kuin muslimeita. Harvemmin olen itse kuullut naisten tuollaista kritisoivan. Lähinnä lasten tai muiden joilta puuttuu kokemusta ja ymmärrystä elämästä. Mun puolesta saa jokainen heilua ilman paitaa jos haluaa, kuuma kesä on kuuma sukupuolesta riippumatta. Kunhan jokin läpyskä on genitaalialueella ja persauksen ja istuimen välissä hygieniasyistä.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
452puukoniskua
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja 452puukoniskua »

IMG_1581.jpeg
IMG_1581.jpeg (804.62 KiB) Katsottu 1249 kertaa
”Tekonsa jälkeen mies paloitteli uhrin 23 osaan ja ripusti sisäelimet sekä ruumiinosat roikkumaan katosta. Kun poliisi kysyi teon motiivia, murhasta tuomittu vastasi: ”Jeesus ohjasi käsiäni”.
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Että tällaista naisvihaa nuorten sometyttöjen puolelta.

Taitaa ne pahimmat naisvihaajat löytyä vasemmiston laidalta. Sinitukka, rautanaama suorittaa päivän oksennuksensa.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kurpa kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 4:50 pm Ilmeisesti täällä ei oikein porukka ole ajan hermolla, jos kuvitellaan että vain naiset tuollaista kritisoisivat. Nettimaailma on pullollaan edgyjä poikia ja nuoria miehiä jotka ovat sitä mieltä että jos nainen yleensäkin esittelee kuviaan tai näkyy missään julkisesti, on kyseessä nykyajan pilaama pintaliitohuora, kunnon nainen pysyy kotona miehensä luona yms paskaa. Saati jos ihoa näkyy nilkkaa enemmän. Ja joo, muitakin kuin muslimeita. Harvemmin olen itse kuullut naisten tuollaista kritisoivan. Lähinnä lasten tai muiden joilta puuttuu kokemusta ja ymmärrystä elämästä. Mun puolesta saa jokainen heilua ilman paitaa jos haluaa, kuuma kesä on kuuma sukupuolesta riippumatta. Kunhan jokin läpyskä on genitaalialueella ja persauksen ja istuimen välissä hygieniasyistä.
Joo, en ollut ajan hermolla kirjoittaessani että suurin osa noista kommentoinnista olisi naisia. Olisi pitänyt kirjoittaa naisoletettuja, joka sekin varmaan nykypäivänä on väärin, kun toisen sukupuolta ei saa olettaa. Kyllä silti voisin väittää, että suurin osa on naisoletettuja tai epämääräisillä pronomineillä varustettuja henkilöitä, joilla ei ole y-kromosomia.
Miesten en tuollaista ole kuullut kritisoivan, seksistisiä kommentteja kyllä on tullut vastaan. En edes muslimien, silloin kun nainen on "vääräuskoinen".
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Rescuer kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:30 pm
Kurpa kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 4:50 pm Ilmeisesti täällä ei oikein porukka ole ajan hermolla, jos kuvitellaan että vain naiset tuollaista kritisoisivat. Nettimaailma on pullollaan edgyjä poikia ja nuoria miehiä jotka ovat sitä mieltä että jos nainen yleensäkin esittelee kuviaan tai näkyy missään julkisesti, on kyseessä nykyajan pilaama pintaliitohuora, kunnon nainen pysyy kotona miehensä luona yms paskaa. Saati jos ihoa näkyy nilkkaa enemmän. Ja joo, muitakin kuin muslimeita. Harvemmin olen itse kuullut naisten tuollaista kritisoivan. Lähinnä lasten tai muiden joilta puuttuu kokemusta ja ymmärrystä elämästä. Mun puolesta saa jokainen heilua ilman paitaa jos haluaa, kuuma kesä on kuuma sukupuolesta riippumatta. Kunhan jokin läpyskä on genitaalialueella ja persauksen ja istuimen välissä hygieniasyistä.
Joo, en ollut ajan hermolla kirjoittaessani että suurin osa noista kommentoinnista olisi naisia. Olisi pitänyt kirjoittaa naisoletettuja, joka sekin varmaan nykypäivänä on väärin, kun toisen sukupuolta ei saa olettaa. Kyllä silti voisin väittää, että suurin osa on naisoletettuja tai epämääräisillä pronomineillä varustettuja henkilöitä, joilla ei ole y-kromosomia.
Miesten en tuollaista ole kuullut kritisoivan, seksistisiä kommentteja kyllä on tullut vastaan. En edes muslimien, silloin kun nainen on "vääräuskoinen".
Jodelista nuo kommentit olivat ja SE on nimenomaan nuorten naisten foorumi. Ei tarvitse lukea kuin naistenhuonetta facebookissa niin ihan samanlaista kommentointia tuosta asiasta, mutta omalla nimellä.
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

ASierra kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 6:44 pm Jodelista nuo kommentit olivat ja SE on nimenomaan nuorten naisten foorumi. Ei tarvitse lukea kuin naistenhuonetta facebookissa niin ihan samanlaista kommentointia tuosta asiasta, mutta omalla nimellä.
Asia selvä, ei ole mulle tuttu moinen, hm, media. Jos se on paikka jossa on nimenomaan naisia, ei ole varmaan ihme että kommentit tulevat enimmäkseen naisilta. Itsehän kirjoitin että on hoopoa ajatella VAIN naisten kommentoivan näin, oma kokemus korvilla kuultuna on että tuollaiset kritiikit ovat tulleet nuorilta miehen aluilta. Netissä olen sitä enemmän nähnyt paikoissa jossa keskittytään äijäilyajatteluun, machokulttuuriin joka viehättää teinipoikia.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Keplotteleva konna
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Tiinas kirjoitti: Ti Kesä 02, 2026 1:46 pm Kyllähän ne ovat vasemmistolaisnuoria, jotka moraaliposeeraavat somessa.

On se nuorten heikompaa ainesta olevien naisten naisviha kamalaa
Jos on itse ruma rautahuulinen vasurinuori, niin saattahan sitä kauniit naiset vituttaa.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Vastaa Viestiin