Sivu 2/16

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:08 pm
Kirjoittaja Kräki
Etkai sä tätä…..

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:09 pm
Kirjoittaja Moonshiner
Ja kutsuisin tuota kyllä agendakoulukseksi tai ehkä parempi sana olisi agendaohjaus. Koulutuksena tuo on kuin koiran kouluttaminen.
Parempi pelihetki olisi koulun pelailla Kuka pelkää mustaa miestä -peliä. :mrgreen:

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:24 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Moonshiner kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:03 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:19 am Hyvää edistystä. Onhan silmien vääntelijöitä korkeissa viroissakin, jotka eivät osaa käyttäytyä. Lapsissa on tulevaisuus.
Tarkoittanet sitä ylensyönyttä, joka riimitteli, jotta ainut syy asua maaseudulla on insesti ...
Kait se hyväkäs joutuu tuohon uudelleenkoutukseen. :mrgreen:
Kuva

Ei tuo nyt kovin lihava kai?

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 3:30 pm
Kirjoittaja JanitaSlim
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Ne on jo ainakin 30v sitten menetettyjä tapauksia. Aika korjaa pois haitta-isämmaaliset.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:06 pm
Kirjoittaja Moonshiner
Kuha oikeiden rasistien keppostelut saataisiin kuriin tavalla tai toisella, niin olisi kovasti parempi.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000012086682.html
Ja millä kielellä sitä uudelleenkasvatusta oikein on tarkoitus järjestää, kun suomalaiset ei ole rasistista kansaa.
Poikkeuksena tosin ne uutisissa toistuvat "espoolaismies", "vantaalaisnainen" ...

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:19 pm
Kirjoittaja Azaaro
Mwneekl tämä niin, että rasismin uhreille opetetaan miten tunnistetaan rasismi (siis kaikki mitä kantaväestö on tekee on rasismia).

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pm
Kirjoittaja Kräki
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:41 pm
Kirjoittaja Slaikka
Jopas. Muualla euroopassa, eu:ta myöten on tahtotila päästä maahantunkeutuneesta ihmisjätteestä eroon. Täällä hölmölässä ollaan taas täysin kujalla asian suhteen.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:48 pm
Kirjoittaja Ketunhäntäkainalossa
Vaimolla on ilo työskennellä somalien kanssa.
Ei työvuoroa ilman ongelmia, laittomuuksia ja potilaille hengenvaarallisia laiminlyöntejä sekä hoitovirheitä.
Toki joukkoon mahtuu myös hyviä, valitettavasti vain vähän.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:53 pm
Kirjoittaja Confusius
Hei nyt kun Suomi on menetetty ja täällä alkaa Englannin jutkujen järkkäämät noitajahdit niin moderaattoreille tiedoksi että kaikki mun viestit voi poistaa. Neekerit, ählyt ja ryssät kaikki tervetulleita tänne raiskaan lapsia ja myymään douppia levittämään omia uskontojansa jne. Jos joku viestini ei vastaa oikeuslaitoksen näkemyksiä oikeasta ajatusmaailmasta, ne voi kaikki poistaa.

Slava current trend jne.

Confusiuksen viimeinen viesti alustalla ja moderaattoreille vapaat kädet poistaa viestit alustalta jos meidän ylikansalliset johtajat on kiukkusia ja tulee jotain valituksia jos pitää järkätä joku sota tai vaihtaa kansa tjsp. kiitos ja näkemiin.

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 5:54 pm
Kirjoittaja Nokus
Rahareikä

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:01 pm
Kirjoittaja Huutaja Jaana
Tän vois yhdistää sen LGBQTMT-homokoulutuksen kanssa niin vois kattoo miten puikulapäällä pusuhuulet pannaan...

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:29 pm
Kirjoittaja Tuulenvire
Kräki kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 4:43 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 3:28 pm Onko aloittaja ala-asteella, vai miksi asia häntä ahdistaa? Hyvä, että tälläistä järjestetään. Rasismi ei kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan. Nykyään toki lapset ovat tottuneet erivärisiin ja eri etnisistä ryhmistä oleviin kavereihinsa. Ehkä tätä koulutusta pitäisi järjestää +40 haittaisänmaallisille, jotka ovat henkisesti ala-asteella.
Se mikä nykyisin luokitellaan rasismiksi,on maahanmuuttajien aiheuttamien ongelmista puhuminen.
Sama kun mustalaisista puhuminen. Se paskasakki,kenellä on 1/1000 luottotiedot kunnossa,1/1000 ilman rikosrekisteriä ovat niin syrjittyä kansaa,eikä näe itsessään,sisäsiittoisuudessaan mitään vikaa.
Somalit,miksi muut afrikkalaiset sanovat täällä heitä afrikan mustalaisiksi? Juuri sitä samaa paskasakkia,täysin yhteiskuntakelvotonta 95%:sesti. Ja aiheuttaa jokaisessa euroopan maassa ongelmia.
Miksi tämä tekee sinulle noin pahan olon? Luuletko, että ratkaisu on rasistinen suhtautuminen maahanmuuttajiin? Minä arvelen, että mitä enemmän rasismia maahanmuuttajat kohtaavat (varsinkin lapset ja nuoret) sitä enemmän se aiheuttaa ei toivottua käytöstä, koska kuka haluaisi olla muiden sorsima?

Re: Antirasistinen koulutus espoon ala-asteille?!?!

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2026 6:42 pm
Kirjoittaja Moonshiner
^ ei rasistinen, vaan realistinen suhtautuminen. Mutta sehän ei kelpaa hihhuleille, kun niiden mielestä tilastotkin on rasistisia. :mrgreen: