Sivu 2/22

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 9:24 pm
Kirjoittaja viinitty
Salapoliisityttö kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 8:47 pm Kadonneen isä etsii facebookissa Ville Ruusunen nimistä henkilöä. Katsoin, että tämä Ville taitaa olla narkomaani, sekä kavereissa pelkkiä narkomaaneja turun seudulta. Haisee vahvasti todella pahalta mun nenääni nyt tämä katoaminen.
Mynämäen puskaradiossa oli kans aika sekava ketju Elinan äidiltä, johon joku olikin sit kommentoinut tän äidin olevan "juoppo, joka antoi lapset pois". Elina ilmeisesti asuu Raisiossa, joten olisko ollut jonkun sukulaisen luona Mynämäessä? Tää Ville ainakin näkyy vaikuttavan Turun suunnalla.

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 10:03 pm
Kirjoittaja Jokeripokeripoks
Ville on itse ainakin jossain vaiheessa asunut Raisiossa. Huomasin myös kadonneen isän julkaisun, jossa kyselee em henkilöstä, josko joku hänet tietäisi. Muutamalla klikkauksella tosiaan selvisi ainakin sen verran että, tämän Villen fb-kavereina on ainakin puolet Turun/Raision narkeista ja itsekin vetelee miestä vahvempaa. Toivottavasti Elina löytyy kunnossa, eikä olisi sekaantunut mihinkään. 😔🙏

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 10:31 pm
Kirjoittaja matlockb
Ei kyllä kovin hyvältä näytä kun kanssapalstalaisten salapoliisityön perusteella kuvioissa lienee enemmän tai vähemmän huumausaineet sekä mahdollisesti kaikenmaailman "Villet" ja "Vallut".. toivottavasti emme saa tästä jatkoa Siiri Ryhäsen, Heli Vainion ja Sini Vuoren ym. tapauksiin..

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Su Kesä 21, 2026 11:54 pm
Kirjoittaja viinitty
matlockb kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 10:31 pm Ei kyllä kovin hyvältä näytä kun kanssapalstalaisten salapoliisityön perusteella kuvioissa lienee enemmän tai vähemmän huumausaineet sekä mahdollisesti kaikenmaailman "Villet" ja "Vallut".. toivottavasti emme saa tästä jatkoa Siiri Ryhäsen, Heli Vainion ja Sini Vuoren ym. tapauksiin..
Isä meinas omassa julkasussaan, ettei Elina enää palaa. Liekö sit vaan epätoivo vienyt mennessään vai joku muu syy, mut ei tosiaan hyvältä näytä. Kokonaisuudessaan vaikuttais siltä, että ei oo välttämättä ensimmäinen kerta kun likka on hukassa, mutta että ei olis ollut ehkä näin pitkään tavottamattomissa.

Äidin julkasun kommenteissa joku tosin veikkaili Nummirockiin lähtöä, et on kyllä lähi- ja tuttavapiirilläkin näköjään aika monta veikkauslinjaa auki.

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:00 am
Kirjoittaja sskkll
Olis kiva tietää miten puhelinnumero reagoi soittoon? Onko puhelin auki vai kiinni..
Onko jollain tietoa onko Elinalla itsellä päihdetaustaa?

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:21 am
Kirjoittaja viinitty
sskkll kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:00 am Olis kiva tietää miten puhelinnumero reagoi soittoon? Onko puhelin auki vai kiinni..
Onko jollain tietoa onko Elinalla itsellä päihdetaustaa?
Jossain kommentissa oli juttua, että puhelin olisi jäänyt lähtöpaikkaan ja olisi nyt poliisilla. Tietty nimetön kommentti fb:ssa ni en nyt henkeäni pistäis pantiksi.


Koskaan ei tietysti voi tietää mutta noilla spekseillä en kyllä ihmettelis, vaikka oliskin päihdetaustaa. Ihan vaan jo se, että aika harva jaksaa putsina hääriä narkkareiden kanssa.

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:49 am
Kirjoittaja sskkll
viinitty kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:21 am
sskkll kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:00 am Olis kiva tietää miten puhelinnumero reagoi soittoon? Onko puhelin auki vai kiinni..
Onko jollain tietoa onko Elinalla itsellä päihdetaustaa?
Jossain kommentissa oli juttua, että puhelin olisi jäänyt lähtöpaikkaan ja olisi nyt poliisilla. Tietty nimetön kommentti fb:ssa ni en nyt henkeäni pistäis pantiksi.


Koskaan ei tietysti voi tietää mutta noilla spekseillä en kyllä ihmettelis, vaikka oliskin päihdetaustaa. Ihan vaan jo se, että aika harva jaksaa putsina hääriä narkkareiden kanssa.
Jep, alkaisin huolestumaan pykälää enempi, jos viikonlopun jäljiltä ei ala keskiviikkona olemaan mitään havaintoa. Tällä hetkellä on liian helppo viettää keskikesän pidentynyttä juhlaa..

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:34 am
Kirjoittaja viinitty
sskkll kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:49 am
viinitty kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:21 am
sskkll kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 12:00 am Olis kiva tietää miten puhelinnumero reagoi soittoon? Onko puhelin auki vai kiinni..
Onko jollain tietoa onko Elinalla itsellä päihdetaustaa?
Jossain kommentissa oli juttua, että puhelin olisi jäänyt lähtöpaikkaan ja olisi nyt poliisilla. Tietty nimetön kommentti fb:ssa ni en nyt henkeäni pistäis pantiksi.


Koskaan ei tietysti voi tietää mutta noilla spekseillä en kyllä ihmettelis, vaikka oliskin päihdetaustaa. Ihan vaan jo se, että aika harva jaksaa putsina hääriä narkkareiden kanssa.
Jep, alkaisin huolestumaan pykälää enempi, jos viikonlopun jäljiltä ei ala keskiviikkona olemaan mitään havaintoa. Tällä hetkellä on liian helppo viettää keskikesän pidentynyttä juhlaa..
Tosin, jos on lähtenyt kiukuspäissään ja taustalla on myös mt- problematiikkaa(vaikka epävakaa), tai on todennäköisesti noussut jonkun vaaralliseksi tiedetyn kyytiin niin olisin kyllä soittanut häkeen jo seuraavana aamuna.
Toisaalta hyvä se on täältä huudella. Näissä tapauksissa on yleensä niin paljon monitahoista ongelmaa, että käytännössä kaikki on mahdollista.

Re: Nainen kateissa Mynämäellä

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 9:36 am
Kirjoittaja Satunnainenkulkija
viinitty kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 11:54 pm
matlockb kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 10:31 pm Ei kyllä kovin hyvältä näytä kun kanssapalstalaisten salapoliisityön perusteella kuvioissa lienee enemmän tai vähemmän huumausaineet sekä mahdollisesti kaikenmaailman "Villet" ja "Vallut".. toivottavasti emme saa tästä jatkoa Siiri Ryhäsen, Heli Vainion ja Sini Vuoren ym. tapauksiin..


Äidin julkasun kommenteissa joku tosin veikkaili Nummirockiin lähtöä, et on kyllä lähi- ja tuttavapiirilläkin näköjään aika monta veikkauslinjaa auki.
Kaikki satunnaiset kommentoijat tuskin lähipiiriä ovat tai mistään mitään tietävät, joten jokaista heitettyä kommenttia en veikkauslinjaksi kutsuisi. Ennemminkin vaikuttaa siltä, että haetaan jotain oljenkorsia, joilla koetetaan pitää läheisten toivoa yllä.

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 10:42 am
Kirjoittaja Anelka
Kummallista ettei poliisin kuvauksessa ollut suurta tatuointia rinnassa. Se olisi aika hyvä tuntomerkki.

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:04 am
Kirjoittaja Hornankattila
Isä oli vastannut joskus eilen johonkin julkaisunsa kommenttiin ''Ei palaa enää kotiin'' ja nyt en löydä enää koko julkaisua. Onko mitään uutta?

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 11:19 am
Kirjoittaja Satunnainenkulkija
Hornankattila kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:04 am Isä oli vastannut joskus eilen johonkin julkaisunsa kommenttiin ''Ei palaa enää kotiin'' ja nyt en löydä enää koko julkaisua. Onko mitään uutta?
Isä tosiaankin näyttää poistaneen/piilottaneen katoamista koskevan ilmoituksen sivultaan. Tarkoittaaneeko sitä, ettei enää etsitä?

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 12:13 pm
Kirjoittaja Laapotti
Satunnainenkulkija kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:19 am
Hornankattila kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 11:04 am Isä oli vastannut joskus eilen johonkin julkaisunsa kommenttiin ''Ei palaa enää kotiin'' ja nyt en löydä enää koko julkaisua. Onko mitään uutta?
Isä tosiaankin näyttää poistaneen/piilottaneen katoamista koskevan ilmoituksen sivultaan. Tarkoittaaneeko sitä, ettei enää etsitä?
Isä kertoi varmana tietona että tappo viimeisen näköhavainnon alueella

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 1:20 pm
Kirjoittaja Anelka
Isä kertoi varmana tietona että tappo viimeisen näköhavainnon alueella
Siis missä on ollut tappo? :shock: Siellä Vanharaveantiellä 18.6. vai sen jälkeen?

Re: Kadonnut Elina Rokka, 28 v. 18.6.2026 Mynämäki

Lähetetty: Ma Kesä 22, 2026 1:30 pm
Kirjoittaja Satunnainenkulkija
Anelka kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 1:20 pm Siis missä on ollut tappo? :shock: Siellä Vanharaveantiellä 18.6. vai sen jälkeen?

Isä kertoi varmana tietona että tappo viimeisen näköhavainnon alueella
[/quote]

No tulkitsen niin, että varmaan sieltä lähialueelta jostain pusikosta löytynyt (se on sellaista pikkutietä) ja heti katoamisiltana sinne päätynyt.