Äärioikeistoälvästeillä ei asiaa armeijaan

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Moonshiner
Poliisikoira Rex

Re: Äärioikeistoälvästeillä ei asiaa armeijaan

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Superia kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 10:56 pm
Ja lähde tällä on missä? Vai myönnätkö taas öyhöttäneesi valeuutisia?
Mitä ihmeen iirissuomeloita tänne on eksynyt? Öyhötetään sitä sun tätä ja jatkuvalla syötöllä penätään lähteitä. :mrgreen:
Kuin virheet tykkänään. Tee niin kuin käsken, älä kuin minä-minä! :mrgreen:
Cosmic_cowboy
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cosmic_cowboy »

Rescuer kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 10:03 pm
canis lupus kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 9:06 pm Niin. Sinne kyllä pääsy evätään myös vasemmistoölvästeiltä, ja aivan samoista syistä.
Harva vasemmistolainen T-merkinnän saa, niille tulee vapautus rauhanajan palveluksesta F00-F99 diagnooseilla elleivät ole sivariin hakeneet.
Mulla on vapautus myös sota-ajan palveluksesta.
Solttuetsivä
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

https://fi.wikipedia.org/wiki/T-luokitus

Syynä asevelvollisen määräämiseen T-luokkaan on yleensä tuomio vakavasta rikoksesta,
kuten pahoinpitelystä, ampuma-aserikoksesta, vapaudenriistosta, törkeästä ryöstöstä, lähestymiskiellon rikkomisesta tai
vakavasta henkeen tai terveyteen kohdistuvasta rikoksesta.

Muun muassa koulu-uhkausten tekijät ja henkilöt, joiden aselupa on peruutettu, joutuvat T-luokkaan.
Yksittäinen rikos johtaa T-luokitukseen varsin harvoin.
Tiedot T-luokkaan määrättyjen lukumääristä eivät ole julkisia.
Puolustusvoimat saa ilmoittaa T-luokituksesta ainoastaan poliisiviranomaisille ja heillekin vain silloin kun kysymys on aselupa-asiasta.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Solttuetsivä kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 10:39 am Tiedot T-luokkaan määrättyjen lukumääristä eivät ole julkisia.
Kuitenkin Iltalehdelle tietoja on annettu:
Puolustusvoimilta kerrottiin Iltalehdelle vuonna 2023, että T-luokituksen on saanut keskimäärin 10 vuosittain viimeisen kymmenen vuoden ajan.
...
Vuonna 2021 T-luokituksia annettiin 21.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Hatutus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Hatutus »

Minä olen edelleen reservissä. Mikä on hassua kun takana muutama psykoosi... Saatte tosi nohevan taistelijan kun rynkky kädessäni peikot heittää itsensä 360 astetta peliin. Jo psykiatrilta on todistus minun sairaudesta...
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Hatutus kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:53 am Minä olen edelleen reservissä. Mikä on hassua kun takana muutama psykoosi... Saatte tosi nohevan taistelijan kun rynkky kädessäni peikot heittää itsensä 360 astetta peliin. Jo psykiatrilta on todistus minun sairaudesta...
Niin mäkin olen reservissä vielä vaikka olen vakavasti traumatisoitunut entinen koulukiusattu. Pahimmillaan olen ollut siinä kunnossa, että olen joutunut kokoajan pinnistelemään että en tee mitään rikosta, koska en kykene tuntemaan mitään tunteita enää enkä välitä mistään enää. Sitten kun katson itseäni peilistä en tunne että sieltä katsoo takaisin enää minä itse vaan joku peto joka ei enää ole minä. Peto joka ei halua enää muuta kuin tappaa ja tuhota. Se on kyllä mielenkiintoista kun ihmisen koko persoona alkaa hajota vakavan pitkään jatkuneen stressin takia.

En kyllä ikinä päätynyt mihinkään hoitoon, koska pystyin kokoajan toimimaan näennäisen loogisesti ja onnistuin juuri ja juuri pinnistelemään sen verran, että en vedä nirriä pois keneltäkään. Osittain siinä oli tuuriakin, koska jos joku olisi siinä tilassa alkanut ärsyttämään tai aukomaan päätä en olisi enää pystynyt hillitsemään itseäni. Osittain tässä auttoi sekin, että olen elänyt suurimman osan elämästä vetäytyen syrjään ja vältellen muita ihmisiä ja suurin piirtein käyden vain kaupassa kerran kuukaudessa. Se on vähentänyt sitä riskiä, että joku ulkopuolinen alkaisi aukomaan päätä ja kävisi joitain.

Tästä syystä en itse enää jaksa arvostella väkivaltarikoksen tehneitä, koska en voi tietää mitä heille on käynyt. Minä voisin ihan hyvin olla vain yksi heistä on vain tuuria, että en ole.

Vaikka nykyään olen vähän paremmassa kunnossa en minä ikinä tule pääsemään täysin kuntoon enää. Reserviin kelpaan silti. :lol: :lol:
nihilopriest
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja nihilopriest »

Armeijassa vannotaan uskollisuutta väestönvaihtoa ajavalle, kansallismielisiin vihamielisesti suuntautuvalle instituutiolle nimeltä suomen valtio ja sotilasvalassa on se kohta missä sitoudutaan vasikoimaan suunnitelmat joissa petturihallitus heitettäisiin ulos jne :lol: :lol: :lol: huutonaurua cuck woke piccolovoimille
kiipula-dirlewanger MC 1% jäsen jo vuodesta 2014
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

QwertyKeyboard kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 3:28 pm
Hatutus kirjoitti: Ti Kesä 23, 2026 11:53 am Minä olen edelleen reservissä. Mikä on hassua kun takana muutama psykoosi... Saatte tosi nohevan taistelijan kun rynkky kädessäni peikot heittää itsensä 360 astetta peliin. Jo psykiatrilta on todistus minun sairaudesta...
Niin mäkin olen reservissä vielä vaikka olen vakavasti traumatisoitunut entinen koulukiusattu. Pahimmillaan olen ollut siinä kunnossa, että olen joutunut kokoajan pinnistelemään että en tee mitään rikosta, koska en kykene tuntemaan mitään tunteita enää enkä välitä mistään enää. Sitten kun katson itseäni peilistä en tunne että sieltä katsoo takaisin enää minä itse vaan joku peto joka ei enää ole minä. Peto joka ei halua enää muuta kuin tappaa ja tuhota. Se on kyllä mielenkiintoista kun ihmisen koko persoona alkaa hajota vakavan pitkään jatkuneen stressin takia.

En kyllä ikinä päätynyt mihinkään hoitoon, koska pystyin kokoajan toimimaan näennäisen loogisesti ja onnistuin juuri ja juuri pinnistelemään sen verran, että en vedä nirriä pois keneltäkään. Osittain siinä oli tuuriakin, koska jos joku olisi siinä tilassa alkanut ärsyttämään tai aukomaan päätä en olisi enää pystynyt hillitsemään itseäni. Osittain tässä auttoi sekin, että olen elänyt suurimman osan elämästä vetäytyen syrjään ja vältellen muita ihmisiä ja suurin piirtein käyden vain kaupassa kerran kuukaudessa. Se on vähentänyt sitä riskiä, että joku ulkopuolinen alkaisi aukomaan päätä ja kävisi joitain.

Tästä syystä en itse enää jaksa arvostella väkivaltarikoksen tehneitä, koska en voi tietää mitä heille on käynyt. Minä voisin ihan hyvin olla vain yksi heistä on vain tuuria, että en ole.

Vaikka nykyään olen vähän paremmassa kunnossa en minä ikinä tule pääsemään täysin kuntoon enää. Reserviin kelpaan silti. :lol: :lol:
Itse olen entinen koulu-, duuni- ja öpaut kaikkialla missä olen elänyt ja asunut kiusattu. Aina siihen asti että aloin harrastamaan itsepuolustuslajia. En ole lajin aloitettuani vetänyt ketään turpaan, enkä myöskään enää harrasta lajia aktiivisesti, mutta kun häiriköiden pyrkiminen iholle on vähentynyt liki nolliin, niin mietityttää että tuleeko ihmisen olemukseen sitten jotain semmoista, että alkaa kusipäät pysyä loitolla... Olisi pitänyt aloittaa tuo harrastus jo silloin kun ämmät oli töissä kimpussa.

Mietityttää että jos vanhana dementoidun ja sitten alkaa taas se kiusaaminen, jossain vanhusvarastossa omissa paskoissaan maatessa, niin jos jonkinlaista toimintakykyä kropassa vielä on, vaikkei aivoissa, niin mahdanko survoa hoitajille kyynärpäätä kurkkuun... Mutta eipä kai ole sitten enää minun ongelmani, jos persoonallisuuteni on haihtunut haperosta päästä.

Tässähän joku dementikko oli ilmeisesti tappanut toisen dementikon Laphan piirissä, ja Lapha tietysti sössöttää ja lässyttää, kun ei voida ikinä vaan yksinkertaisesti myöntää että vituix män.

Mutta asiaan. Aikoinaan kun somessa oli taas kerran jotain itkua ja parkua siitä miten miehillä on pakkoarmeija ja naisilla ei, ehdotin palkka-armeijaa Suomeen. Siihenhän miehet reagoivat tukka pystyssä että ei missään nimessä, kun sitten sinne valikoituu tappointoisia hulluja. Nyt osaisin jo kysyä, että minkä ihmeen takia palkka-armeijaan pitäisi juurikin niitä kaheleita ottaa. Eihän mihinkään muuhunkaan työhön oteta ketä tahansa suoraan pystymetsästä.

Monille on varmaan jo tullutkin mieleen Tabun klassikko:

Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin