Kansanedustaja tuohtui puistojuhlassa seksikeinussa pelehtivistä nahkahomoista

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Le chat bleu
Sofia Karppi

Re: Kansanedustaja tuohtui puistojuhlassa seksikeinussa pelehtivistä nahkahomoista

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Mikähän noiden äijien pointti on? Olla iljettäviä? Siinä he onnistuvat kyllä.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Moonshiner
Poliisikoira Rex

Re: Kansanedustaja tuohtui puistojuhlassa seksikeinussa pelehtivistä nahkahomoista

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 2:18 am Kyllä kommunistit on ihan työssä. Työ on siinä aatteessa se ykkösjuttu. Neuvostoliitossa todettiin aikanaan, että se joka ei työtä tee, ei syö.
Appiukon kotipaikka oli rajan takana. Pääsi vierailemaan siellä kommunistivallan aikana. Kertoili esimerkkejä. Maansiirtoauton kuski, kunnon kommunisti, sai taksaa ajetuista kilometreistä. Lastauksen odottaminen, lastaus, purkauksen odottaminen ja kippaus vie aikaa. Kunnon kommunistille parempi ajaa kuormurilla tyhjänä em.paikkojen väliä. Illalla politrukki tarkistaa, että onpa kunnon kommunisti taas ollut ahkerana, mittariin kertynyt kiitettävästi kilometrejä.
Kommunisti kusettaa aina.
TimoTyön
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja TimoTyön »

Jani Mäkelä on tuohtunut, erittäin tuohtunut, kun kisamaskotin kanslia liputtaa pridelipuilla.

Samaan aikaan: Kuva

Kuva

Persuissa se homoilukin on parempaa homoilua. Vaikka sitten ulkomaille seksiturismia ja oma mieshuora suoraan Afrikan sydämmestä.
Paikalla
mikkimouce
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja mikkimouce »

Muutama vuosi sitten oli uutisissa pätkä Amerikan pridekulkueesta. Oli mennyt överiksi ja nyt Suomi tulee perässä. Itsensä paljastelu, rajojen rikkominen yleisellä paikalla, kuka keksi rohkeimman jutun, räväkämmät panderollit, paljastavimmat asut jne?

Kulkueessa oli paljon lapsia, pieniäkin kulki, jotka eivät ymmärtäneet koko touhusta mitään. Se on toki ihan hyvä lähteä piknikille massan mukana. Ainakin yhdellä hoopolla oli pari koiraa mukana. Koska oikea idea on jo karannu käsistä, en yhtään ihmettele, että jotkut fiksut julkihomot eivät kulkueeseen lähde. Pari ministeriä yritti kerätä irtopisteitä etunenässä. RKP:n on pakko yrittää.

Minulla on oikeus. Minä, minä, minä! Voin olla esim kissa koulussa, voin olla yhtenä päivänä nainen, toisena mies (Frans Frangen).
Professori Liisa Keltikangas löytyy viisauksineen youtubesta. Yhdenvertaisuus on kannatettava asia, mutta pride ei uusine lisähaaroineen.
TimoTyön
Harjunpää

Syanidi-Simo kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 2:18 am
MrBig kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 12:53 am Jostain syystä pride on nykyään työttömien kommunistien ja seksuaalisten itsensäpaljastajien juttu.
Mihin hävisi se moniarvoisuus?
Toki jokainen saa olla mitä haluaa, mutta ei normikansalainen juoksentele munasillaan kadulla tai harrasta SM-juttuja puistossa.
Pitäkään ne pervoilut kotonanne.

Hulluksi on mennyt.
Kyllä kommunistit on ihan työssä. Työ on siinä aatteessa se ykkösjuttu. Neuvostoliitossa todettiin aikanaan, että se joka ei työtä tee, ei syö.

Mitä mieltä olet siitä onko se pervoilua, jos euroedustaja laittaa lapsille tiktokkiin ruskean kyrpävohvelin kuvan jota himokkaasti imee?
Se on sitä parempaa pervoilua vissiin? Ja kyllä, kommunistit loivat Suomen. Kokoomus tuhosi sen. Persut auttoivat vielä jyrkentämään alamäen kulmaa.
Moonshiner
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

^ kommunistit luoneet htään mitään. Vähemmän kommunistinen SDPkin kunnostautui kapinoimalla ja käynnistämällä sisällissodan, joka vapaussodaksi muuttui.
Paikalla
Öyhö
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 9:56 am Mikähän noiden äijien pointti on? Olla iljettäviä? Siinä he onnistuvat kyllä.
Näin mä luulen.

Siinä varmaan myös syy miksi palstalla on liitetty Tynkkynen ja Vigelius toistuvasti nimenomaan tähän kuvaan.

Jos mä olisin Pietarin trollitehtaassa, niin sitä mäkin yrittäisin. Saattaisin jopa yrittää luoda tällaisen kuvan agitoimalla fetisistejä.

Venäläisillehän tämä on erityisen häiritsevää, vaikka ei jotku fetissien esittelyt täällä lännessäkään kovin ihastusta herätä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
TimoTyön
Harjunpää

Öyhö kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 10:25 am
Le chat bleu kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 9:56 am Mikähän noiden äijien pointti on? Olla iljettäviä? Siinä he onnistuvat kyllä.
Näin mä luulen.

Siinä varmaan myös syy miksi palstalla on liitetty Tynkkynen ja Vigelius toistuvasti nimenomaan tähän kuvaan.

Jos mä olisin Pietarin trollitehtaassa, niin sitä mäkin yrittäisin. Saattaisin jopa yrittää luoda tällaisen kuvan agitoimalla fetisistejä.

Venäläisillehän tämä on erityisen häiritsevää, vaikka ei jotku fetissien esittelyt täällä lännessäkään kovin ihastusta herätä.
Kuva

Kuva

Miten tää on yhtään parempaa pervoilua lapsille?
olenoikeassa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja olenoikeassa »

TimoTyön kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 10:05 am Jani Mäkelä on tuohtunut, erittäin tuohtunut, kun kisamaskotin kanslia liputtaa pridelipuilla.

Persuissa se homoilukin on parempaa homoilua. Vaikka sitten ulkomaille seksiturismia ja oma mieshuora suoraan Afrikan sydämmestä.
Persut ei homoile julkisesti kaivopuistossa tai missään muussakaan julkisessa paikassa. Huomaatko eron? Ilmeisesti et.
Psykopaatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Psykopaatti »

Tämä koko Pride-liike täytyisi lakkauttaa kaikkine perversseine marsseineen. Ei tällä ole mitään tekemistä minkään tasa-arvon kanssa, mitä he itse niin kovasti väittävät.
Pride-liike on täysin politisoitunut vihervasemmistolainen ääriliike ja nämä sairaat perverssit marssit, ovat sen ilmentymä, jolla haetaan huomiota ja päästää pervoilemaan koko kansan eteen.
Rikoskomisario Ville Niskanen Helsingin poliisista kertoi haastattelusta, että hänen mielestään tuossa puistojuhlassa ei ole mitään väärää, missä kaksi lähes alastonta läskiä hinttiä pervoilee keskellä kirkasta päivää, saadakseen tyydytystä toisilleen kaiken kansan silmien edessä. Toinen läski hintti on sidottuna "keinuun" ja toinen pervoilee sen edessä. Tämä on rikoskomisario Ville Niskasen mielestä ihan sopivaa lasten, nuorten, perheiden ja kaikkien silmille.
Kyllä on varsin oudoksi mennyt rikoskomisario Ville Niskasen näkemys siitä, mikä on sallittavaa ja mikä ei. Tällainen poliisi meillä on Suomessa.
Paikalla
Öyhö
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

TimoTyön kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 10:32 am
Näin mä luulen.

Palstalla on liitetty Tynkkynen ja Vigelius toistuvasti nimenomaan tähän Pride-kuvaan. Jep, teet sen taas.

Venäjän vaikuttamiseen liittyy myös kuvien spämmääminen ja olematon argumentointi.

Jos mä olisin Pietarin trollitehtaassa, niin mäkin yrittäisin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

olenoikeassa kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 9:56 am

Ei tätä tarvitse veikata, koska vastaus on: 0% noista on psyykkisesti tasapainossa.
Ja noin 99% on mukana vain näyttäytymässä ettei vaan naapuri luule rasistiksi.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

No, ei toi mitenkään silmiä hivelevä näky ole ollut.

Mä en muutenkaan veisi moisiin kinkereihin lapsia.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Moni vie lapsensakin katsomaan tätä vajakkien sirkusta. Mitähän lapsi meinaa tuumata. Tuumaa tietenkin jotain samansuuntaista kuin tämä Frangenin lapsi, joka ei edes tiedä sukupuoltaan.
Tässä alkaa hiljalleen toivomaan, että oliskohan sittenkin parempi, että islam ottaa vallan. Loppuisi tämä mielipuolisuus. Tässä alkaa olemaan sellainen hetki, että mitä mielipuolisempaa vaan joku keksii, niin muut vajakit huutaa hoosiannaa. Sitten vielä iso osa lammaskansasta ei uskalla edes sanoa mitään poikkipuolista ettei joku vaan pidä rasistina.
apässi
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja apässi »

TimoTyön kirjoitti: Ma Kesä 29, 2026 10:32 am
Näin mä luulen.

Kuva

Kuva

Eipä se paljoa olekaan. Persuilla on muuten sisäministerin ja oikeusministerin salkut, eli voisivat puuttua vähintäänkin tuon pride- poliisin erikoiseen lausuntoon.

Suomi on itsetuhoisella tiellä.
Vastaa Viestiin