Koulupoika hakattiin ensiapukuntoon
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Niin täälläpäin saat ajan lääkärille kahden kolmen päivän päähän ja polille jonottelet monta tuntia. Periaatehan on kuitenkin se, että lääkärinhoitoa haetaan polilta akuuttiin vaivaan ja vastaanotolta vähän vähemmän akuuttiin.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Ko koululla on ollut aina ja iänkaiken piilotellaan-mentaliteetti! Jokelan jälkeen tuli tyttöjen vessan seinälle verta muistuttavalla aineella kirjoitettu uhkausviesti, jossa annettiin jopa päivämäärä, jolloin oletetun verilöylyn pitäisi tapahtua. Oppilaita kiellettiin ehdottomasti puhumasta asiasta ja rangaistuksen uhalla piti tulla ko päivänä kouluun. No, moni otti mieluummin sen rangaistuksen tai haki sairaslomaa..... lukiolaisten joku ryhmä järjesti retken ydinvoimalaan ko päivänä. Itse olen myös aikoinani ollut tuossa koulussa ja kun minua kiusattiin ihan fyysisesti ja ilmoitin siitä niin sain vastauksen, että turha tulla valittaan, kun olin nimitellyt erästä luokkatoveriani. Eli turpaan saa tulla, mikäli itse olet syyllistynyt johonkin. Toki myönnän, että nimittely oli väärin, mutta koulun suhtautuminen enemmän väärin. Tästä pahoinpitelystä ei ole edes tiedotettu oppilaille tai vanhemmille mitään. Joten kun rehtori ilmoittaa koulussa olleen kriisitilanteen ja se on nyt hoidettu, niin se on kyllä hoidettu maton alle. Itse pahoinpitely ei tapahtunutkaan koulun pihassa, (koska se on remontissa) vaan lähistöllä, mistä ne remppamiehet olivat asiaan puuttuneet. Kesken oppitunnin oltiin vaan kuulutettu kaikki kiinteistön opettajat (ya+lukio) kriisikokoukseen ja sieltä tullessaan yksi lukion opettajista oli paljastanut tapahtuneen. Siinä kaikki!