Jos nää vainaat sit oli just ne sun tarkoittamat kyylätNeiti Etsivä kirjoitti:mutta joka ikisessä kerrostalossa asuu se kyylä,jolla ei ole omaa elämää ja vahtaa muiden tekemisiä...siksi vaan ajattelin,että luulisi että nopeammin joku olisi ihmetellyt asiaa
Vantaalainen pariskunta löytyi asunnostaan kuolleena
-
Kotipeikko
- Remington Steele
Ensinnäkin, itseäni ainakin ahdistaisi, jos joku kyttäisi niin tarkkaan onko valoni päällä vai ei, että tietäisi jo kolmessa viikossa hätääntyä. Varsinkin, jos kyseessä on niinkin tiheään asuttu alue, kuin Havukoski.
Mutta kyllä oikeasti vaikuttaa niin oudolta, että näitä pariskuntien kuolemia on tässä sattunut lyhyen ajan sisällä näin paljon. Voi vain toivoa ettei tule enempää.
Mielenkiintoinen ajatus tuo, että kuolemia yhdistäisi jokin seikka, esim. tuo Wincapita. Poliisi tuskin kuitenkaan käy tutkimaan mahdollisia yhdistäviä tekijöitä, ellei selkeästi esille nouse jokin seikka, joka antaisi syytä epäillä yhdistävää motiivia.
Mutta kyllä oikeasti vaikuttaa niin oudolta, että näitä pariskuntien kuolemia on tässä sattunut lyhyen ajan sisällä näin paljon. Voi vain toivoa ettei tule enempää.
Mielenkiintoinen ajatus tuo, että kuolemia yhdistäisi jokin seikka, esim. tuo Wincapita. Poliisi tuskin kuitenkaan käy tutkimaan mahdollisia yhdistäviä tekijöitä, ellei selkeästi esille nouse jokin seikka, joka antaisi syytä epäillä yhdistävää motiivia.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Noo...Eiköhän tähän ole ihan normaali selitys. Naapurinne on vaan niin valveutunut, että on seurannut, että käytte välillä mökistä ulkonakin.Zozor kirjoitti:Heh, ihme että meidän ovesta ei ole vielä puskenut koppalakit sisään kun monina päivinä valot voivat hyvinkin helottaa päällä ympäri kellon. Miehellä kun on sellainen rytmi että saattaa valvoa aamukahdeksaan, ja itse heräilen siihen sitten sopivasti ja aina on joku valo päällä.
Täällä maalla ei kyllä tule juurikaan seurattua mitä naapurissa tapahtuu (siis jos siivosti elelevät, eivätkö metelöi)että jos olisivat olleet meitsin naapurissa, niin ehkä olisivat löytyneet vuoden-parin päästä tai sitten kun lapsi olisi muistanut, että on hänellä vanhemmatkin.
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
huh,itse en puhunut äidin edes lapsena joka päivä.Blah kirjoitti:Heh,ite puhun äidin kanssa päivittäin puhelimessa vaikka asutaan samalla paikkakunnalla. Ja jos äiti ei oo soittanu mulle tai minä sille koko päivänä niin viimestään illalla jompi kumpi soittaa et "Mikä on kun et oo soittanut koko päivänä?!"![]()
jos mulle kukatahansa soittelis illalla että: Mikä on kun et oo soittanut koko päivänä?
menis mulla parissa illassa hermot ja vaihtaisin numeron salaiseen.puhumattakaan että se olis ÄITI!
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
mun päivärytmi on sellainen että voin olla hereillä ihan mihin aikaan tahansa tai nukkumassa ihan milloin vaan,tupakalla käydessä vastapäisen kerrostalon olohuoneessa eletään ilmeisesti samanlailla koska siellä on valot usein 01-07 tai sitten taas 10-16.00Neiti Etsivä kirjoitti: Aika pitkään minusta valot olleet päällä yötäpäivää ennenkuin kukaan reagoi...
meistä kun jotkut käy vuorotyössä ja silloin toinen nukkuu.ymmärrättekö?
esim. minä töissä klo 15-00.00 ja laitan nukkumaan sitten 05-06 aikaan jolloin tyttöystäväni herää 06 ja laittaa valot päälle ja menee 09 töihin ja
minä herään noin 10-11 ..näin ollen meillä on valot käytännössä aina päällä..on siinä ihmettelyä naapureilla
-
pippurinen
- Vähänniinkuharrastaja
Havukoski on mitä luultavimmin huonoin lähiö koko pk-seudulla. Ulkopaikkakuntalaisille muutama kuva alueesta: http://koti.welho.com/pcatani/havukoski.htmlpippurinen kirjoitti:Tuosta alueesta, miltä ne löydettiin. Havukoskella asuu keskimääräistä enemmän opiskelijoita ja maahanmuuttajia, ja siellä on muuta Vantaata alhaisempi tulotaso ja työllisyysaste. Piti oikein tarkistaa, kun joku heitti sen myrkkyviinateorian.
EDIT:
Iltalehden kuva paikasta
^ Ennestäänkin rumaa aluetta oli rumennettu lisää ikävillä töhryillä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Riippuu vähän miltä kantilta noita kuvia katsoo. Autokanta on ehkä aavistuksen vanhempaa, eikä näy mitään luksusautoja, mutta osa taloista oli ainakin ulkoapäin ihan nättejä. Suomessa harvalla alueella on niin hirveät kämpät pääsääntöisesti, että pelkästään se elämää paskaksi tekisi. Kuvatkin oli vuodelta 2005, että ei ihan tuoretta autoa ymmärrettävästi olekaan. Jos on kovin glamouriin tottunut, niin sitten tietenkin voi olla vähän ikävämpi juttu. Väkivallan uhka ja läsnäolo lähiöissä sitä oloa vaikeuttaa ja toisille se on vaikeampaa kuin toisille. Huolestuttava ilmiö kyllä Suomessa tämä yhteiskunnan jakautuminen rikkaiden ja köyhien alueisiin. Vaikea voi olla ponnistaa eteenpäin elämässä, jos pienestä asti kaverit tarttuu pulloon ja piikkiin.