Kuopiolainen tuomittiin pedofiliasta Pattayalla

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Eppu74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

DollariExpress kirjoitti:loistavaa että narahti ja toivottavsati tuomitaan thaimaassa 30-40 vuoden kakkuun!
Otsikon lisäksi olisi hyvä lukea edes ketjun ensimmäinen viesti ennen kommentoinnin aloittamista.
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

yörgh!

Palstojemme seksuaaliliberaalilla saattaisi olla puolustuspuhe tällekin inhotukselle!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

IceQueen kirjoitti:Mites tuo naisten laita, eli saako Thaimaassa naiset myydä itseään..?
(varmasti myös moni näistä naisista on alaikäisiä)

Seksibisnes Thaimaassa on niin yleistä.. Sitähän Thaimaasta haetaan, ja
varmasti paikka jossa fantasiat käyvät toteen.

No niinpä. On Thaimaassa tarjolla lapsiakin kävisi hyvin mainossloganiksi.
Itse en kyllä matkustaisi maahan, joka on niin sairas, että omat vanhemmat myy lapsiaan bordelleihin. :o
Espanjaa taas boikotoin härkätaisteluiden takia.
Kohta käy matkakohteet vähiin. :)
Mutta onneksi on vielä tämä suomi, ihanuuksien ihmemaa. :mrgreen:
Werwolf
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Werwolf »

Wallabi kirjoitti:Etunimi ei varmaan ole Mikka vaan Mika tai Miikka, luulen ma. Näyttää tuon kuvan perusteella jollain tavoin tutulta, nimi nyt on aika yleinen. Mahdankohan olla törmännyt tuohon joskus joissain insinööriopiskelijoiden tapahtumissa, samaa ikä luokkaa kuitenkin...
Mä taas luulen, että kys. limanuljaskan etunimi on juuri Mikka. Aika harvinainen nimi Suomessa, mutta aikavälillä 1960-1979 on syntynyt 2 Mikka-nimistä mieshenkilöä. Tämä siis väestörekisterikeskuksen mukaan.
Tää Pitkänen olisi sitten jompi kumpi näistä..
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Cotton kirjoitti:yörgh!

Palstojemme seksuaaliliberaalilla saattaisi olla puolustuspuhe tällekin inhotukselle!
Tuollahan tulikin jo kerrottua, että tavallaan pedofiili vain täytti noiden poikalasten tarpeita, ihan hyvää hyvyyttään. Pari- kolme seksiaktia päivässä ja pikkupojat saivat rahaa tarvitsemiinsa päihteisiin. Seksuaalilibertaatti varmaan keksii mille tahansa hyväksikäytölle loogisen perusteen :?
The boys, who cannot be named, told police that they were with the foreigner willingly and that they perform sexual acts 2-3 times per day. They said that Pitkanen gave them between 100-200 baht per day and they used the money to buy glue and drugs.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

DollariExpress kirjoitti:mä en ymmärrä tätä "tavallisen näköinen"-teoriaa jota aletaan jankata joka toisessa ketjussa.

vankilassakin istuu murhista ja ties mistä sairasta tempuista hyvinkin tavallisen näköisiä ihmisiä...jopa ihan nörttienkin,kuten vaikkapa Mika Muranen joka näyttää tavalliselta hevosmieheltä jostain Kemijärveltä :)

mietin sitä että onko tällaisella foorumilla kirjoittajia jotka uskovat ihmisen ulkonäön olevan totuuden/terveyden merkki?
Ilmeisesti uskotaan ulkonäön voivan jotain paljastaa tai henkilön teot tiedettyinä voidaan todeta: "Psykopaatin tyypillinen tuijotus."

Tämä Venäjälle paennut murhapolttaja näin tuoreimpana esimerkkinä:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5921
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin