Vielä 40 vuotta ilman sotaa? Millon viimeks Suomi on selvinnyt 100 vuotta ilman sotaa?Sipatti kirjoitti:Yritettiin ryöstää...jne...eikä nää penskat edes onnistu siinä ryöstämisessä...haloo miten vitun säälittävä sitä voi olla????...mitehhän on 40 vuoden kuluttua kunhan nämä vanhukset eivät ole sodan käyneitä...jospa se silloin onnistuu....?
Vanhus lyötiin katuun ja yritettiin ryöstää Kajaanissa
Re: Vanhus lyötiin katuun ja yritettiin ryöstää Kajaanissa
-
kakojootti
- Olivia Benson
Noh noh Marski.Marsalkka kirjoitti:Luulen, että sinun luuloillasi ei ole apinan paskan vertaa merkitystä yhtään mihinkään.kakojootti kirjoitti:
Hei apina. Hiukan iso avatar. Mut kukin apinoi tyylillään.
Luulen,että nämä ryöstelijä apinat on muualta tulleita punapersepaviaaneja.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Kerroin vain faktan. Ei kenenkään luuloilla ole apinan paskan vertaa merkitystä yhtään mihinkään. Ei edes minun luuloillani.kakojootti kirjoitti:Noh noh Marski.Marsalkka kirjoitti:Luulen, että sinun luuloillasi ei ole apinan paskan vertaa merkitystä yhtään mihinkään.kakojootti kirjoitti:
Hei apina. Hiukan iso avatar. Mut kukin apinoi tyylillään.
Luulen,että nämä ryöstelijä apinat on muualta tulleita punapersepaviaaneja.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Eppu 74
Liittyy tähän keskusteluun, ja miten?
Jos nyt palattaisi taas oikeille raiteille...
Jos nyt palattaisi taas oikeille raiteille...
Sipatti kirjoitti:Milloin viimes Suomi on selvinnyt 40 vuotta ilman sotaa?....lue Gustav Häglundin kirja: Leijona ja kyyhky ja lähetä kysymyksesi uudestaan...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."