Pariskunta kuolleena Kotkassa - mitä oli pullossa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Blues
Rico Tubbs

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Blues »

rosamarine kirjoitti: Kyllä Kotkan seudulla tapahtui tämmöinen aiemminkin. Metsola niminen asuinlähiö ja porukka, joka oli hankkinut pullonsa pimeesti. Muistaakseni aika moni heitti veivinsä, myös mun äidin työkaverin mies menehtyi tässä porukassa. Tästä on aikaa varmaan sen 10 vuotta.
Ok. Itse muistelin parinkymmenen vuoden takaista aikaa ja silloin niitä kuoleskeli jossain muualla. Tuollainen tapaus on mennyt aivan ohi korvien. Tai silmien.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Pariskunta kuolleena Kotkassa - mitä oli pullossa?

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Juttelin äipän kanssa taannoin puhelimessa ja kysyin, koska tämä myrkkyviinajuttu olisi tapahtunut Kotkan Metsolassa ja hän sanoi, että se oli jo 80-luvun lopulla. Eli kyllä siitä siis on myös sen 20 vuotta aikaa.
Jäi vaan häiritsemään, että eihän se nyt 10 vuotta sitten ollut, niinkuin sanoin ensin, vaan silloin, kun näitä tapahtui lähialueilla. Mutta siis, tapahtui aikoinaan ja alueenahan Metsola on ihan kiva, omakotialue, vai lähiö, ei niinkään verrattavissa esim. Hovinsaareen? Ja porukka oli myös lähinnä sellasta "hyvä naapuriporukkaa", pullo oli vaan väärä.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin