Kaikki Kuokkalan sillan jälkeen (etenkin Nenäinniemessä) tiesivät tarkkaan millainen väärä valu J oli. Maailma onkin nyt parempi paikka. Silti, etsin sinut homon ja pian unohdetun hautasi. Käyn laskemassa ulosteeni haudallesi. Minä elän hyvän ja täydellisen elämän, mutta sinä paskarakki olet kuollut ja pysyt kuolleena
31v. mies puukotettiin Jyväskylässä v. 2009
-
keskisuomalainen
- Alokas
Re: 31v. mies puukotettiin Jyväskylässä v. 2009
Jos vain voisin mitenkään palata ajassa.. Haluaisin olla siinä hetkessä, kun V:n toimesta J**ka saa elämän päättävästi puukosta sisuksiinsa. Ja ennen kuin se verta vuotava sika peloissaan viimeistä kertaa sulkee silmänsä sanoisin: "nyt saitkin läskikasa mitä ansaitsit!" Ehdottaisin V:lle mitallia yhteisölle suorittamastaan palveluksesta. Hyvin toimittu!
Kaikki Kuokkalan sillan jälkeen (etenkin Nenäinniemessä) tiesivät tarkkaan millainen väärä valu J oli. Maailma onkin nyt parempi paikka. Silti, etsin sinut homon ja pian unohdetun hautasi. Käyn laskemassa ulosteeni haudallesi. Minä elän hyvän ja täydellisen elämän, mutta sinä paskarakki olet kuollut ja pysyt kuolleena