Ootteko ajanu humalassa/huumeissa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kakira
Sabrina Duncan

Re: Ootteko ajanu humalassa/huumeissa?

Viesti Kirjoittaja Kakira »

ketsku kirjoitti:
Olen ajanut yhden ja kahden siiderin jälkeen useastikin kotiin koska koen, että ne eivät vaikuta niin, että olisin kännissä. Täytyis kyllä joskus puhaltaa alkometriin niin sais selvyyden siitä millaiset promillet on kyseessä.
Samat sävelet. Huristellu olen taatusti kolmenkin siiderin jäkeen autolla.
Kerran olen ajanut niin kännissä että autosta vaihteisto paukahti, ei piru millään vaihtanut (ilman kytkintä :mrgreen: ) kunnes hermot meni ja LAITOIN vaihtumaan,heh.. :oops:
Kerran meinasin saada slaakin kun "Poliisit" ohjelmassa puhalluttivat yhtä poikaa. Oli ottanut kaksi kaljaa mäyriksestä joka sillä oli mukana ja mittari näytti 0,5 promillea.Poliisit totesivat että lukemat pitävät paikkansa, kahdesta oluesta se on ton verran :shock:
Mitäköhän poliisisetä olisi sanonut mun 3 puolen litran siiderin jälkeen, en edes halua tietää :roll:

No, nuo ajat takana päin, onneksi. Huumeita tai huumavia aineita/pilleriä en ole onneksi koskaan kokeillut, enkä kokeile :twisted:
ELÄ ja anna toisten elää
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

Lapsena olin tarpeeksi monesti alkoholisti "isän" kyydissä kun ajeli päissään.
Joten samaa ei tullut itse harrastettua koskaan, viina ja autoilu ei sovi yhteen.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

polkupyörää oon ajanu pilvessä ja humalassa, moottoriajoneuvoihin en uskalla kajota selvinpäinkään vaikka kortti on. kyydissä istun kyllä sujuvasti sekasin ja selvinpäin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Mä olen joskus kysynyt kytiltä baarista lähtiessä, onko mahdollista puhaltaa pilliin jos ovat sattuneet siinä lähistöllä lorvimaan parkissa, kun rattiin pitäis päästä mutta olo mahdollisesti vähän hutera. Viimeksi olin juonut neljä lonkeroa, ja kun viimeisen juonnista oli kulunut ehkä 45min - tunti, mittari näytti 0.2.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

En ole ajanut humalassa tai huumeissa. Enkä aio ajaa jatkossakaan.
Älä oleta
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

N. 20v. sitten ajoin humalassa autolla. Ilman ajolupaa. Hävettää vieläkin. Onneksi mitään ei sattunut.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Oon ajanu, en suosittele
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
mikodeus
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

itse olen ajannut ikävä kyllä humalapäissäni ja siitä on seurannut sanktio tai seuraakin todella tyhmää ja ajattelematonta! sekä kerran ajoin sellasella pikkumopolla noin 10km matkan kaverilleni ympäripäissään ilaman kypärää keskellä päivää ja itsellä ei olle muistikuvia!
BMC
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja BMC »

kyllähän sitä tuli nuorempana harrastettua. varastettiin välillä autokin niin sekasin ettei edes seuraavana päivänä välttämättä muistanut mitä oli tullut tehtyä. viinaa ja kaikkia mahdollisia huumeita sekasin. ihme ettei jääty kiinni ja olen vielä hengissäkin. :?:
AutumnForever
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Nuorempana ajelin humalassa. Jäin siitä sitten kiinni ja enpä ole sen jälkeen humalassa auton rattia vilkaissutkaan. Nyt ymmärrän miten idiootti olin, olisin voinut tappaa jonkun. Kaikkea sitä..
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Riippuu miten tuo huumeissa määritellään? Huumereseptillä saatavissa lääkkeissä ajan joka kerran kun ajan. Tosin ne ei minua huumaa, päin vastoin.

Muuten en ole, enkä aio. Ja soitan taatusti poliisit, jos kenen tahansa tiedän niin tekevän. Sisko lakkasi tämän uhkan takia ainakin niin usein ajamasta hiprakassa.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Lähes kaksikymmentä vuotta sitten minä istuin yhdessä baarissa ja muistini sumentui. Minun teki mieliä mennä viiden korttelin päässä olevalle grillille, niin astuinkin autoon niin kuin vahingossa. Poliisi seuraili hopertelevaa ajoani, kunnes koitti hetki sytyttää sinivilkut sopivan kadunpätkän varrella. Poliisi puhallutti 1.9% minulta, takavarikoi autonavaimen ja ajokortin. Minut pantiin putkaan yöksi. Aamulla oli kuulustelu ja väliaikaisen ajokortin myöntyminen.
Vähän myöhemmin minua tuomittiin jättämään ajokorttini hyllylle 4 kuukaudeksi ja ehdolliselle 8 kuukaudeksi. Luovutin autoani siskolleni, jolla oli pieni lapsi siihen aikaan.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

En ole, enkä tule ajamaan ja takuulla soitan poliisit perään, jos näen jonkun niin tekevän. Lähipiirissä on rattijuopon "ansiosta" pyörätuolissa oleva ihminen, pysyy kyllä hyvin mielessä, että mitä tuosta hölmöilystä voi seurata, vaikka väitän, että tuskinpa muutoinkaan unohtuisi.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Parhaimmillaan on ollu isäukon kanssa kortti kuivumassa niin että ukko on päässy kuittaan ku sai kortin ensin.

Ukon velipoika on kans aika veijari, joku 8 rattia. Ajoihin nähen aika :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Vastaa Viestiin