Agressiiviset rihkamakauppiaat

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
R&K
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 11:03 am

Viesti Kirjoittaja R&K »

viikate kirjoitti:Nyt on viranomaisetkin heränneet joten ilmoituksia poliisille jos törmäätte näihin väkisin myyjiin.

Poliisi on alkanut sakottaa häiritseviä kaupustelijoita
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poli ... 5228834282
Tuollaisen ruusun tyrkyttäjä sällin näinkin tuossa Laukontorin lähettyvillä. Nuori kaveri oli kyseessä ja vanhalle mummolle tarjotteli, mutta mummo pääsi kyllä menemään. Kävi mielessä että olisiko samoja kirjastonsetiä ja niinpä taisi olla, kääk!
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Kaveri oli tossa Lamminpään pallopoikakioskilla autolla ja istu autossa niin eiköhän joku manneakka tullu huutaan "Osta hyvä kultaketju aitoo kultaa".
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Sami kirjoitti:Kaveri oli tossa Lamminpään pallopoikakioskilla autolla ja istu autossa niin eiköhän joku manneakka tullu huutaan "Osta hyvä kultaketju aitoo kultaa".
No mut onko tossa nyt mitään ihmeellistä tai varsinkaan mitään syytä hermostua? Mullekin tullaan monesti myymään jotain, ja jos myynnissä on jotain mitä oikeesti tarviin ja hinta on oikea, niin ostan. Välillä on saanut kamaa ilmaiseksikin. Ongelmilta välttyy kun ei rupea heti kattomaan toista pitkin nenänvarttaan. Samanlaisia ihmisiä me kaikki ollaan.

Ja valkoset suomalaiset teki tota hommaa aikoinaan aika vitusti eikä sillon kukaan valittanut siitä.

Ja ton manneiksi kutsumisen vois mun mielestä lopettaa. Se on aika vitun loukkaava termi jengille.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Romaneitten kutsuminen manneiksi voidaan lopettaa heti kun ne lopettavat tekemästä enemmän rikoksia kuin keskivertosuomalaiset.
I am an African!
Taikaviitta
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 10:15 pm
Paikkakunta: JKLMLK

Viesti Kirjoittaja Taikaviitta »

Ei muutakuin ikkuna kiinni kun kaveri on puoliksi sisällä. Ja sitten semmoista rapsakkaa ajelua puolisen tuntia. Loppuu se myyminen... :twisted:
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Herkkis kirjoitti:Romaneitten kutsuminen manneiksi voidaan lopettaa heti kun ne lopettavat tekemästä enemmän rikoksia kuin keskivertosuomalaiset.
Jaa, sä tunnet kaikki Suomen romanit? Ja kaikki on rikollisia, jonka takia sulla on oikeus netin turvin nimitellä niitä?
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17152
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

katupoika kirjoitti:
Sami kirjoitti:Kaveri oli tossa Lamminpään pallopoikakioskilla autolla ja istu autossa niin eiköhän joku manneakka tullu huutaan "Osta hyvä kultaketju aitoo kultaa".
No mut onko tossa nyt mitään ihmeellistä tai varsinkaan mitään syytä hermostua? Mullekin tullaan monesti myymään jotain, ja jos myynnissä on jotain mitä oikeesti tarviin ja hinta on oikea, niin ostan. Välillä on saanut kamaa ilmaiseksikin. Ongelmilta välttyy kun ei rupea heti kattomaan toista pitkin nenänvarttaan. Samanlaisia ihmisiä me kaikki ollaan.

Ja valkoset suomalaiset teki tota hommaa aikoinaan aika vitusti eikä sillon kukaan valittanut siitä.

Ja ton manneiksi kutsumisen vois mun mielestä lopettaa. Se on aika vitun loukkaava termi jengille.
Monasti myydään jotain ja nuo puhelimessa lehtiä myyvät olivat aikasmoinen rasite, mutta loppuihan se viimein.

On siinä sen verran ihmeellistä, että miksi pitää ostaa joltain romanialaiselta silkkaa paskaa kovaan hintaan ja vielä sillä mahdollisuudella, että autosta/taskuista häviää jotain. En minä ainakaan laske itseni tykö (oma reviiri) ketään (ihan sama onko suomalainen, somali tai vaikka se romani) hiplaamaan ja tyrkyttämään. Sen mitä tarvitsen löydän kaupasta en maantien varresta romanialaisilta. Onneksi olen henk. koht. välttynyt moisilta, muta kaveri sai eilen kimppuunsa viisi tummaa kultakäälyineen.

Miten niin samanlaisia ollaan. En minä ainakaan kulje tyrkyttämässä kanssaihmisille rihkamaa tienvarsilla. Vai pitäisikö olla suvaitsevainen. Jopa yltiöhumaani?

Kerro tarkemmin missä ja milloin "valkoiset" tekivät tätä hommaa?

Miksi mustalaisia ei saisi kutsua manneiksi. Manne on ihan virallinen etunimi ja käytössä lähes yksinomaan mustalaisilla. Tunnen jopa yhden Manne -nimisen puolimustalaisen. Kyllä minä häntä Manneksi kutsun, eikä ole kyttyrää tykännyt.

Sitä ei tiedä Erkkikään. Sataa ihan Simona. Eilen tuli Yrjöt lattialle.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Manne TV anyone?

En tunne yhtään romania, tiedän kuitenkin. Ei ole paljoa positiivista sanottavaa. Romanien kulttuuri yllyttää selkeästi rikollisuuteen. Kaikki eivät kuitenkaan ole rikollisia. Mulla ei myöskään ole oikeutta nimitellä, vaan vapaus. Netti ei ole turva, vaan väline.

Oletko katupoika sitten romani?
I am an African!
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

No ei kai sitä nyt helvetti mitään paskaa kannatakaan ostaa kovaan hintaan. Senhän nyt sanoo maalaisjärkikin. Mut ei mua vaan häiritse ollenkaan se jos joku tulee myymään mulle jotain. Jos en tarvi mitä olisi myynnissä, niin sanon sen ja se on sillä selvä. Tietysti jos heittäydyt vittumaiseksi, niin toinenkin heittäytyy. Niinhän se menee aina kaikkien kohdalla. Ei mun mielestä jengiin tarvi heti lähtökohtasesti suhtautua siten kuin ne kantais jotain helposti tarttuvaa tappavaa tautia. Sitä tarkoitin sillä, että me kaikki ollaan samanlaisia. Jengille voi puhua ja jengiin voi suhtautua ihan normaalisti ja kohteliaasti. Ei tarvi heti paskoa housuihinsa ja ruveta ruuvaamaan ikkunaa kiinni ja kaasuttaa pois paikalta. Eikä kaikki romanit todellakaan harrasta tota, joten turha lähteä yleistämään. Monet on liian ylpeitä tollaseen.

Ja valkoiset suomalaiset teki tota isossa mittakaavassa aikoinaan Rööperissä ja Kalliossa. Myös muutamissa Stadin ja Itä-Vantaan lähiöissä oli samaa touhua. Yhä edelleen muutamissa lähiöissä pyöriessä mulle tullaan myymään kaikenlaista pyöränosista ja rannekelloista amfetamiiniin asti. Ja valkoisten suomalaisten toimesta nimenomaan. Ja aina on riittänyt, kun on sanonut ettei tarvi mitään. Vituttaa, kun jengi on niin saatanan lampaita välillä. Oikeesti mennään ihan hätään, kun joku tulee myymään jotain.

Ja joo, manne on virallinen etunimi. Sitä kuitenkin käytetään nimenomaan valkolaisten toimesta halventavana nimityksenä enkä ole koskaan tavannut yhtään romania, joka pitäisi hyvänä juttuna sitä, että valkolaiset huutelee heille kaikenlaista manne-läppää. Varsinkin romaninaisten kohdalla toi on helvetin loukkaavaa, tarkoittaa periaatteessa huoraa. Se, että sä kutsut tuttuasi sen oikealla etunimellä on vähän eri asia kuin kutsua kaikkia tietynnäköisiä ihmisiä halventavilla nimillä.

Ja Manne TV - mitä siitä? Paska ohjelma, jota ei nimenvaihto pelasta.

Ja miten musta Herkkis tuntuu, että sulle netti nimenomaan on turva. Vai kutsutko sä kadullakin romaneja manneiksi? Sama vapaushan sulla on kadullakin, eikö?

Enkä muuten ole romani. Oon vaan jonkun verran ollut tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

En oo koskaan puhunu romaneille, ja vaan siks koska ei oo ollu kohtaamisia. Ja jos romani alkais mua nimitteleen valkolaiseksi niin sanoisin sitä mustalaiseksi jne jne

Susta voi tuntua vaikka miltä katupoika mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että netti ei oo miul mikää turva vaan väline keskusteluun.

Toisaalta oot kyl oikeessa, jos joku romani sattuis vaikka kolhasemaan mun autoo en sanois heti alkuun et manne hai siel mitäs teitkään. Sanoisitkos ite somalille joka kolhasis sun autoa että neekeri perkele minkä teit?

Ja ei kukaan ole lammas jos ei halua ihmisten tunkeilevan omalle alueelleen...
I am an African!
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17152
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

katupoika kirjoitti:Tietysti jos heittäydyt vittumaiseksi, niin toinenkin heittäytyy. Niinhän se menee aina kaikkien kohdalla.

Ja valkoiset suomalaiset teki tota isossa mittakaavassa aikoinaan Rööperissä ja Kalliossa. Myös muutamissa Stadin ja Itä-Vantaan lähiöissä oli samaa touhua. Yhä edelleen muutamissa lähiöissä pyöriessä mulle tullaan myymään kaikenlaista pyöränosista ja rannekelloista amfetamiiniin asti. Ja valkoisten suomalaisten toimesta nimenomaan. Ja aina on riittänyt, kun on sanonut ettei tarvi mitään. Vituttaa, kun jengi on niin saatanan lampaita välillä. Oikeesti mennään ihan hätään, kun joku tulee myymään jotain.

Ja joo, manne on virallinen etunimi. Sitä kuitenkin käytetään nimenomaan valkolaisten toimesta halventavana nimityksenä enkä ole koskaan tavannut yhtään romania, joka pitäisi hyvänä juttuna sitä, että valkolaiset huutelee heille kaikenlaista manne-läppää. Varsinkin romaninaisten kohdalla toi on helvetin loukkaavaa, tarkoittaa periaatteessa huoraa. Se, että sä kutsut tuttuasi sen oikealla etunimellä on vähän eri asia kuin kutsua kaikkia tietynnäköisiä ihmisiä halventavilla nimillä.

Ja Manne TV - mitä siitä? Paska ohjelma, jota ei nimenvaihto pelasta.
Jaa! Tuosta ensimmmäisestä virkkeestäsi saa sen käsityksen, että asiakas on se joka on ns. v**********n ja v******e ja nämä rihkamanmyyjät ovat mitä sydämellisintä väkeä jotka eivät v*****e eivätkä edes tunkeile. He ovat vain niin yksinkertaisia, että eivät ymmärrä jos ostajaehdokas sanoo, että ei kiinnosta, niin se viesti ei mene perille ei millään. Jos siihen sanoo ääntään korottaen että ei kiinnosta väistykää, niin ei se ole v******a, vaan oman pyynnön julki tuontia ja sitä näiden sinun pikku ystäviesi olisi syytä noudattaa. Vai sakottaako Poliisi heitä koska haluaa v*******a.

Sinä siis pidät kun sinulle kaupataan tavaraa, paitsi jos myyjä on ns. valkolainen, vai kuinka tekstisi pitää ymmärtää. Oletko siis rasisti? Huomasitko, että nämä valkolaiset kertomasi mukaan uskovat puhetta ja lopettavat kaupankäynnin heti jos sanot, että ei kiinnosta. Nämä romanialaiset eivät usko/ymmärrä/halua ymmärtää. Toki myös he myyvät todennäköisemmin myös varastettua tavaraa ja sellaiseen ryhtymisessä syyllistyy lain rikkomukseen. Joten on syytäkin kavahtaa moisia kauppiaita. Tai ehkä ne siellä lähiöissä katsovat, että olet potentiaalisen asiakkaan näköinen ja siksi tulevat luoksesi kaupantekoaikeissa.

Täsmennä tuota "jengi on niin s******n lampaita välillä". Millaista tuon kuvitellun jengin pitäisi olla, että olisit tyytyväinen?

Kutsun kaikkia Manneiksi ja se on ihan hyvä niin. Jos se sinua haittaa niin omapahan on asiasi.

Manne-Tv sinänsä oli ihan älytön koska siinä ei ollut muuta hauskaa kuin nimi. Eikä sekään ollut kovin hauska.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Herkkis kirjoitti:En oo koskaan puhunu romaneille, ja vaan siks koska ei oo ollu kohtaamisia. Ja jos romani alkais mua nimitteleen valkolaiseksi niin sanoisin sitä mustalaiseksi jne jne

Susta voi tuntua vaikka miltä katupoika mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että netti ei oo miul mikää turva vaan väline keskusteluun.

Toisaalta oot kyl oikeessa, jos joku romani sattuis vaikka kolhasemaan mun autoo en sanois heti alkuun et manne hai siel mitäs teitkään. Sanoisitkos ite somalille joka kolhasis sun autoa että neekeri perkele minkä teit?

Ja ei kukaan ole lammas jos ei halua ihmisten tunkeilevan omalle alueelleen...
En tiedä miten liittyy asiaan mutta tämä tarina on tosi!

Mustalaisnainen matkusti junassa pienen poikansa kanssa, poika oli levoton , niinkuin pienet pojat ikään. Äiti maanitteli ja suostutteli, vaan mikään ei tuntunut tehoavan, vaan päättipä ottaa konsteista "kauheimman" käyttöönsä :lol: !jos nyt !ET ole kiltisti, niin somalit vie siut"
mitä tästä opimme valkolaislapsia peloteltiin milloin milläkin myymisellä
mustalaisille jne... hieman laittaa mietityttämään.
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Joo 1 hauskimmista Manne-TV:n uusista nimivaihtoehdoista on "Parempi kuin somali" :lol: ja tottahan se, somalit ovat suhteessa paljon pahemmin kriminalisoituneita kuin romanit.

Ja ehkäpä Somaliassa äiti sanoo kakaroille että "jos ette ole nyt kunnolla niin valkoinen paholainen tulee ja syö teidät!".
I am an African!
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

Ja Manne TV - mitä siitä? Paska ohjelma, jota ei nimenvaihto pelasta.

ai! musta se on hyvää huumoria :) manne teevee voisi saada? oman "vittuilu" ohjelman valkollaisista :lol: ihan vaan kostoksi! Katotaan kuka millekkin nauraa! No henk.koht. en pidä manne teeveetä loukkaavana ketään kohtaan, se jos mikä, tuo tunnettavuutta ns. vähemmistökansaa kohtaan, jotka yhä ovat suomen kansalaisia niinkuin sinä ja minä.
Juu enemmän pelkäävät kaikki näitä "maahan muuttajia" Ja se on tosi!!!!
merzi
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 9:51 am

Viesti Kirjoittaja merzi »

juu, en usko!!!

sivistyshän ei sallisi tälläistä, eikä hyvä maku

lainaus ala herkkis:
Ja ehkäpä Somaliassa äiti sanoo kakaroille että "jos ette ole nyt kunnolla niin valkoinen paholainen tulee ja syö teidät!".
Vastaa Viestiin