Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
^eikös se tv-links ole kaatunut jo aikoja sitten? saman asian ajaa sivusto www.tvliveshows.com ja eilen vanhemmasta ketjusta klikkasin itseni varsin viihdyttävälle saitille, en muista kenen löytö tämä oli, mutta mulla oli valtavan hauskaa muutaman tunnin ajan lueskellessani näitä juttuja www.aasiakas.net
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kyl mulla ainakin vielä toimii. ne käsittääkseni päivittää noita sivuja aika tiheeseen. välillä jos on ruuhkaa tms ni sit voi tökkiä, mut muuten pyörii ihan ok.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
no kun....mä katselin sarjoja sieltä jonkin aikaa sitten ja yhtenä kauniina päivänä ei koko sivustoa enää ollutkaan. tosin voihan se olla, että ovat pykänneet sivut uudestaan, täytyy käydä katsomassa
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
Juu löysimpäs tämmösen "kiinnostavan" sivuston: Warning: graphic images. If you do not wish to see them, please do not scroll down. http://raumfahrer.wordpress.com/manson/
Kyllä tuota tutkaillessa aika hyvin hurahtaa. Ei sillä että aihe erityisemmin kiinostaisi mutta onhan tuossa nyt aikamoisia teorioita sentää heitetty ilmoille
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei