Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Täällä kans yksi "enneunien" näkijä..ei mitään suuria katastrofeja,mutta muuta pientä juttua jotka ovat sitten toteutuneet..Toinen on se,että jonki sortin "etiäisiä" vai miksi niitä voidaan sanoa olen pienempänä kokenut.
Esim.Tiesin oman mummoni kuoleman ennekuin siitä isäni täti soitti kotiin..

Olin kai jotakin joko 1 tai 2 luokalla koulussa ja olin tullut kotiin ja olin yksin.
Puhelin alkoi soimaan ja en jostakin kumman syystä uskaltanut siihen vastata,vaan painelin naapuriin leikkimään(Oikeasti pelkäsin puhelinta sillä hetkellä,sitä tunnetta ei voi selittää).Kotiin tullessa sisareni oli jo kotona ja puhelin soi taas..Menin vastaamaan ja isäni täti soitti,kyseli oliko vanhempani kotona.Vastasin tietenkin,että ei ole.Ovat töissä vielä,hän aikoi soittaa myöhemmin uudelleen.Puhelun lopetettuani siskoni kysyi kuka siellä oli? vastasin,että Täti soitti ja sanoi mummun kuolleen(älkää kysykö miksi vastasin niin,en tiedä).Perään kyllä siten sanoin,että ei nyt sentään tai jotakin vastaavaa..Järkytys oli suuri kun sitten asianlaita valkeni oikeasti.Pakkohan minun oli jotenkin "tietää" tästä..
Mummun kuoltua en pitkään aikaan halunnut mökille(mummon asunto) Enkä mökillä ollessa katsoa mummon kuvaa,joka oli pirtillä seinällä..Mistähän sekin pelko johtui?
Mummoni oli itse nähnyt etiäisenä oman kuolemansa.Hän oli kertonut siitä siskollensa.
Meidän suvussa näyttää olevan vähän noita "kykyjä"..Äitini tuppaa tietämään asioista etukäteen,tai näkee unia ja äitini äiti myös..
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Melkein unohdin kirjoittaa tästä...

Laitan tämän nyt tänne siltä varalta että kyseessä olisi jokin mystinen selvänäköuni...

Elikkäs toissa yönä näin lyhyesti sanottuna sellaisen unen, että olimme kavereiden kanssa selvittämässä tuon Kadonneet-sarjassa esitellyn Kai Salomaan "nykyistä olinpaikkaa". Etsintä johti sitten hiekkakuopalle/kaatopaikalle, jossa oli purkujätettä ja teollisuusroinaa. Unessa kävi ilmi, että sinne hän olisi haudattu. Sitten heräsin. :shock:

Tämä on vasta toinen tämäntapainen uni, jonka olen eläissäni nähnyt. Mitähän sekin meinaa? Todennäköisin diagnoosi: olen lukenut liikaa murhapalstaa :lol:
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

^ kun mulla on joku 12h peliputki, nään sitten yöllä unta peleistä :P

Eli varmaan oot lueskellu paljon, muttet tietenkään liikaa 8)
I am an African!
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä näen töistä unia, olen töissä osastolla, jossa sattuu ja tapahtuu, kiire ja hätä on melkoisia silloin, kun sille päälle sattuu. niin siis näen potilastapauksista unta ja miten niille käy, sillai tietenkin että niistä jotka jo ovat osastolla en sinne tulemattomista. no kuitenkin, on aika karmivaa tulla aamulla töihin, kun näkee, et unessa aloitettu dialyysi on laitettu pyörimään ja kuolema kolkuttelee ovella tai vaihtoehtoisesti potilas onkin jo lähtenyt osastolle niin kuin unessa näki tapahtuvan...ehkä se johtuu osaston luonteesta, että kaikki mieltä järkyttävät asiat sitten nollautuu noin unissa, mutta viime aikoina olen nukkunut korvatulppien kanssa ja kummallista kyllä, en ole nähnyt juurikaan unia...:)liittyköhän kuuloaistin blokkaaminen jotenkin enteisiin? :)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Viime yönä näin sellaisen unen, että eräs suomalainen NHL-jääkiekkoilija oli kuollut auto-onnettomuudessa. Siinä unessa se oli ikään kuin tapahtunut noin vuosi sitten. Vielä heräämisen jälkeenkin oli sellainen tunne, että tämä NHL-pelaajan kuolema on totta, piti oikein tarkistaa netistä ja on elossa. Jotenkin vaan tuli nyt tuon unen jälkeen sellainen tunne, että tämä pelaaja kuolee pian. Karmaiseva uni. Toivottavasti olen väärässä!
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Valota nyt kahvitar vielä sen verran, että kenestä suomalaisesta NHL-kiekkoilijasta oli kyse? O.J.?
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ei ollut Olli vaan eräs toinen. Nimeä en taida kuitenkaan "uskaltaa" tähän kirjoittaa, vaikka unihan se vaan oli.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Kuten myös englannin kuningatar Elisabethin kuolemasta :shock: (elää vieläkin!)
No kai se joskus kuolee?=)
What you do... Makes you who you are.
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Uni Madelainesta

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Viime yönä näin unessa Portugalissa kadonneen pikkutytön Madelainen kasvot. Hiukset olivat lumenvalkeat.
Oliko hiukset värjätty vitivalkoiseksi, sitä en osaa sanoa. Vakavalta unen tyttö näytti ja näin ainoastaan kasvot kaulasta ylöspäin.
En tiedä tarkoittiko uni sitä, että tyttö on vainaa, vai onko joku värjännyt hiukset tunnistamattomaksi.

Oliko se edes enneuni, vai tunkeeko murhainfo uniin...

:?:
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Valkoinen on unissa yleensä kuoleman väri. Myös Välimeren maissa valkoinen on kuoleman väri, tietääkseni tapa pitää mustia vaatteita on peräisin Keski-Euroopan kulttureilta.

EDIT: Lisäys: muistanko väärin, vai voiko valtava annos arsenikkia aiheuttaa uhrin hiusten värjääntymisen valkoiseksi?
Every ship must sail a world.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Näin viime yönä unta, että muutin Tampereelle asumaan, taloon jossa asui myöskin mm. Maarit salkkareista ja yritin selvittää kuka oli varastanut hänen pokaalinsa, sitten myös etsin talvisessa metsässä avojaloin mutsiani ja lopuksi uneen liittyi myös kaverini entinen tyttöystävä joka unessa tuli raskaaksi hieman ennen joulua. Katsellaan :D
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

aamusta näin unta, että tarjosin muutama viikko sitten kuolleelle papalleni kossu-batteryn, kun sitä jurppi jokin melkoisesti. sanoin sille vielä, että täytyyhän mun elämäni aikana edes kerran tarjota sulle drinkki ennen kuin susta aika jättää.... :shock:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Katrina

Viesti Kirjoittaja Katrina »

Olen joskus nähnyt jotain enneunia, mutta ei ikinä mitään sen kummempaa. Pahin lienee ollut, kun näin jonkin unen (en muista siitä enää yhtään), mutta unikirjan mukaan joku kuuluisa nuori tulee kuolemaan - samana päivänä moottoripyöräkisoissa (niissä missä ajetaan radalla polvi kenttää pitkin hipoen) oli joku nuori kuski ajanut seinään ja kuollut.

Oh well.

Kuitenkin, tämä uusin uneni on jäänyt mieleen aika hyvin. Olin bussissa veden alla ja bussi ajoi hitaasti eteenpäin. Ympärillä oli kaupunki (itseasiassa tarkalleen sanoen vielä Jyväskylä), jonka tunnistin, vaikka en ole tietääkseni Jyväskylässä koskaan nähnyt sen näköistä aluetta. Olin ihan paniikissa ja nousin ylös penkiltäni (bussissa oli ehkä viisi tai kuusi muuta matkustajaa), kun työpaikkani yksi vakioasiakkaista tuli siihen ja sanoi, ettei tämä ole vielä tapahtunut, vaan vasta 12.18. Muistan katsoneeni bussin kelloa, joka oli jotain tyyliin 12.11 tai ehkä 12.16 ja rauhoittuneeni hieman.

Tämän jälkeen heräsin. Odotin, että seuraavana päivänä kello 12.18 tapahtuisi jotain, mutta mitään ei tapahtunut. Olen mietiskellyt, että olisiko kyseessä päivämäärä (käännettynä tietenkin, 18.12.) vaiko kenties Raamatusta jae? Ilmestyksissä nimittäin 12:18 menee: "Lohikäärme seisahtui meren rannalle." Koskaan en ole Raamattua oikeastaan lukenut, enkä ainakaan niin paljon että olisin tuommoisesta kohtauksesta kuullut edes. Erikoista mielestäni oli, että tuossa jakeessa puhuttiin myöskin paljosta vesimäärästä, merestä. Ja en selannut Raamatun kaikkia kohtia läpi, koska mielestäni oli selkeää, että jos kohta löytyy Raamatusta, se on juuri tuossa kohdassa, sillä olihan kyse kuitenkin tulevaisuudesta, eli ilmestyksestä.

Saa nähdä, tapahtuuko joulukuussa mitään hämmentävää, vai mennäänkö Raamatun tahtien mukaan. Tai ehkä se on oman kuolemani kellonaika tai päivämäärä sitten joskus? Eihän sitä voi koskaan tietää! 8)
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5191
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Onko kyseessä siis Kalessin? :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Katrina

Viesti Kirjoittaja Katrina »

Tampereen Tyttö kirjoitti:^Onko kyseessä siis Kalessin? :shock:
Ei ollut nimi tuttu, piti oikein etsiä, että kukahan/mikähän tämä on.

Kirjasarja on tuttu minulle vain nimen perusteella, koskaan en ole yhtäkään lukenut enkä niistä tehtyä elokuvaa nähnyt. Joten en osaa sanoa, ehkä, ehkä ei? ;)

Onko tässä Kalessinissa jotain erityistä, mistä pitäisi tietää, jos se maailmanloppu nyt sattuukin hollille? :D
Vastaa Viestiin