Siemennesteytystä sisäisesti ja ulkoisesti
Re: Siemennesteytystä sisäisesti ja ulkoisesti
Lisään vielä, että siemennesteessä on mm. sokeria siittiöiden ravinnoksi (en nyt löydä tarkempaa koostumusta). Kaikki orgaaninen pilaantuu ja sokeri on erinomainen elatusaine myös bakteereille. Niinpä kyse voi todellakin olla siitä, että naisen huono olo on tullut saastuneesta/pilaantuneesta vedestä. Tarinahan ei kerro, miten vanhaa sperma oli, koska se oli pulloon laitettu ja miten pitkään pullo oli pöydällä kunnes nainen siitä joi.
Jos vesi olisi maistunut omituiselle, nainen olisi varmaan jättänyt sen juomatta.
Jos vesi olisi maistunut omituiselle, nainen olisi varmaan jättänyt sen juomatta.
Olennaista tapauksessa on tietysti se, että raamatun ohjeiden vastaisesti siementä on valutettu hukkaan.
Miljoonat sateenkaariperheet olisivat olleet tyytyväisiä näistäkin elämänaluista
Miljoonat sateenkaariperheet olisivat olleet tyytyväisiä näistäkin elämänaluista
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Minua ei nyt kiinnosta tuo pahoinvointijuttu, mutta sen sijaan miesten motiivi. He oletettavasti saivat siitä joko seksuaalista nautintoa
tai sitten jotkut äänet ovat käskeneet levittää siemeniä näillä omalaatuisilla tavoilla tms. Uskon ekaan vaihtoehtoon.
-
johnny rebel
Ketä kiinnostaa, kiinnostas enempi miehen motiivi.Lisään vielä, että siemennesteessä on mm. sokeria siittiöiden ravinnoksi (en nyt löydä tarkempaa koostumusta). Kaikki orgaaninen pilaantuu ja sokeri on erinomainen elatusaine myös bakteereille. Niinpä kyse voi todellakin olla siitä, että naisen huono olo on tullut saastuneesta/pilaantuneesta vedestä. Tarinahan ei kerro, miten vanhaa sperma oli, koska se oli pulloon laitettu ja miten pitkään pullo oli pöydällä kunnes nainen siitä joi.
Kukaan ei estä sinua sitä pohtimasta, joten olepa hyvä.johnny rebel kirjoitti: Ketä kiinnostaa, kiinnostas enempi miehen motiivi.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ihminen olettaa pulloveden olevan neutraalin makuista. Luulen että nainen olisi voinut pahoin vaikka vesi olisi maistunut esimerkiksi pimpille tahi pitsalle.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Yögh, ajatus pimpin makuisesta pullovedestä vähän tyrkkii...Jack the Ripper kirjoitti:Ihminen olettaa pulloveden olevan neutraalin makuista. Luulen että nainen olisi voinut pahoin vaikka vesi olisi maistunut esimerkiksi pimpille tahi pitsalle.
-
Valdovas
- Axel Foley
Mutta eivätkös jotkut nuoleskele samaista hyödykettä ihan vapaaehtoisestikin vai olisiko kyseessä sitten jotkut verhotut tarkoitusperät...??ketsku kirjoitti: Yögh, ajatus pimpin makuisesta pullovedestä vähän tyrkkii...
Joo no kyllä mulla ottaa vähän vastaan ajatus myöskin jonkun naisen nuolemisesta koska olen heteroValdovas kirjoitti:Mutta eivätkös jotkut nuoleskele samaista hyödykettä ihan vapaaehtoisestikin vai olisiko kyseessä sitten jotkut verhotut tarkoitusperät...??ketsku kirjoitti: Yögh, ajatus pimpin makuisesta pullovedestä vähän tyrkkii...
^Etkö sä sitten käytä vedessä liotettua tonnikalaa? 
Nanika ga tooku matteiru to
No ei silleen oo käyny mielessä mut nyt ku kerroit...!Clyde kirjoitti:^Etkö sä sitten käytä vedessä liotettua tonnikalaa?
Mitä ihmettä? Maunko takia jotkuit nuolevat "sitä"? Senkö takia jotkut myöskin ottavat ns. "suihin"??
Nimimerkillä: "En suostu edelleenkään syömään tonnikalaa vedessä mutta rakasta sitä öljyssä".
Nimimerkillä: "En suostu edelleenkään syömään tonnikalaa vedessä mutta rakasta sitä öljyssä".
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
No ei sitä kukaan nyt maun takia tee! HYH. *kylmät väreet*
Mutta täytyy muistaa, että kaikkea täytyy kokeilla paitsi mummoansa ja kansantanhuja
Mutta täytyy muistaa, että kaikkea täytyy kokeilla paitsi mummoansa ja kansantanhuja
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!