penkkitulos

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

No siis just sellaset Ailar :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

painoa n90 kg,penkistä 75,ei mielestäni ole homojen hommia vertailla tuloksilla,ja omasta kunnosta huolehtiminen.ja hetero olen :lol: :lol:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

oma paino 118kg 15% rasvoilla,pituus 204,aktiivivuosina kun treenasin tosissaan 175kg x 1 ,kyykky 250 x 1 ja veto 295 x 1

kisatuloksen RAW kisoista eli ilman mitään varusteita
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Joku
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:27 am

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Joku »

170*3 tällä hetkellä, heittelee jonkun verran. Paino 102kg
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja nevermind »

Paino n. 110kg ja penasta joskus noussu 140kg. Tällähetkellä ei paljoo enkkoja kokeilla sen verran olkapäät paskana :(
albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

näin kun nainen olen ja en edes nostele penkistä mitää, ku en haluu, että rintalihakset kehittyy ettei tuu sitä hirveetä rintavarustusta
HAHA vittu mikä läppä :P kyykätä ei ainakaa kannata ettei perse kasva saati mitään hauiskääntöjä tai mitään muitakaan liikkeitä ainakaan yli kilon vastuksella tehä tai on huomena yhtäkkiä haba niinku hulkilla...
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minun on nyt pakko tunnustaa, että kotoani löytyy kolmekin suurehkoa eri ''ostosteeveekuntoilulaitetta''.
Olen tuijottanut niitä jo vuosia ja silti vatsani tilalla ei ole pyykkilautaa.

Nimimerkillä ''missä helvetissä vika? :cry: ''
Nuotio & Äreät Tiput
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja nevermind »

MissHolmes kirjoitti:Minun on nyt pakko tunnustaa, että kotoani löytyy kolmekin suurehkoa eri ''ostosteeveekuntoilulaitetta''.
Olen tuijottanut niitä jo vuosia ja silti vatsani tilalla ei ole pyykkilautaa.

Nimimerkillä ''missä helvetissä vika? :cry: ''
Alotus on aina hankalin ja kotitreeni ei kaikille sovi, tulee muuta puuhaa jne.
Salille vaa, nii et tarvii rollaattoria mummonakaan :mrgreen:
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Ailar »

MissHolmes kirjoitti:Minun on nyt pakko tunnustaa, että kotoani löytyy kolmekin suurehkoa eri ''ostosteeveekuntoilulaitetta''.
Olen tuijottanut niitä jo vuosia ja silti vatsani tilalla ei ole pyykkilautaa.

Nimimerkillä ''missä helvetissä vika? :cry: ''
Minä tiedän missä se vika on. Ostosteeveessä mainostetaan jokaisen laitteen kohdalla "mahtuu pieneen säilytystilaan". Sitten joku ruipelonainen ottaa laitteen ja tunkee sen sänkynsä alle tyytyväinen hymy huulillaan. Tämä kuva on ilmeisesti piirtynyt MissHolmesinkin verkkokalvoille. :mrgreen:

Meiltä löytyy myös vinttikomeroon piilotettuna joku "mahalaite". Se näyttää ihan jousipyssyltä. Kerran innoissani ryhdyin treenaamaan, kun mainoksessakin luvattiin ohuen ohutta uumaa. No se siitä kyllä tulikin! Kahteen viikkoon en pystynyt syömään, kun kriittisellä hetkellä laitteesta kimposi joku kuminauha irti ja koko komeus lävähti mahaani vasten sellaisen voimalla, että luulin loppuni koittaneen.
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

No paino on tällä hetkellä 68-69 kg välillä.. En nosta penkistä kylläkään mutta kyl isot pakastimet,pesukoneet ym nousee kepeästi ilmaan vaik olen yksin nostamassa.. eli voisin kuvitella että penkistä nousis varmaa jonkin verran..
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

albaanisissi kirjoitti:
näin kun nainen olen ja en edes nostele penkistä mitää, ku en haluu, että rintalihakset kehittyy ettei tuu sitä hirveetä rintavarustusta
HAHA vittu mikä läppä :P kyykätä ei ainakaa kannata ettei perse kasva saati mitään hauiskääntöjä tai mitään muitakaan liikkeitä ainakaan yli kilon vastuksella tehä tai on huomena yhtäkkiä haba niinku hulkilla...
Tsot Tsot, kyllä hauiksia (7,5-8 kg painoilla :)) teen ja kyykkyjä (kuitenkin puolimaratonille reenaan) . :) En vain halua, että luonnon minulle siunaamat Pojat tuossa edessä kutistuu ja muuttuu lihakseks ja sitte saanki ostaa matkalippua Tallinaan täytettäväks.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja nevermind »

BloodSucker kirjoitti:No paino on tällä hetkellä 68-69 kg välillä.. En nosta penkistä kylläkään mutta kyl isot pakastimet,pesukoneet ym nousee kepeästi ilmaan vaik olen yksin nostamassa.. eli voisin kuvitella että penkistä nousis varmaa jonkin verran..
Jos pesukoneet nousee kepeästi,
nii oot jo aika riski :roll:
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

pelkkä penkkitulos ei kokonaan kerro voimatasosta....moneen työhön tarvii erilaista voimaa...jos pelkkää penkkipunnerrusta tekee niin tottakai tulos on hyvä :o minäkään en panostanu paljoo penkkiin työssäni olen voimani suurimmaksi osaksi hankkinu...treenasin 3 vuotta ja sain penkin jo 155kg ....nykyään harvoin nostan penkkiä....lyön säkkiä töitten jälkeen usein se avaa niskoja ja hartioita :o
Chris Waddle
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: La Heinä 17, 2010 10:21 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja Chris Waddle »

Se tanko nousee ainakin ihan kevyesti! Muuten ei ole tullut kokeiltua koskaan. :)
joentöyräälle itäpenkkaan
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
tapparanmiäs
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: La Heinä 24, 2010 10:26 pm

Re: penkki tulos

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

tangon saa nyt ylös pelkän ajatuksen voimalla :) :D :P :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin