Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Kadi ja Aki otti yhteen viime yönä ja vaikka kuin inhoa kadia, niin valitettavasti olin kyllä ihan sen puolella, koska toi akin kommentti;"sä olet vaan nainen" sai mut aikamoiseen raivoon. itseään täynnä oleva pullistelija jolla on vielä kaupanpäälle pahka otsassa. aki odottakoon, kun tulee äänestykseen, mä kyllä muistan sitä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Heka ulos huomenna, sitten Heli.. Sitten joku muu. Tämä minun mielipiteeni, ja Hekalle ei heru yhtään mitään pisteitä mistään, koska tuo käytös on lapsellista ja naurettavaa. Selitykset siitä millainen kaksivuotias on saivat minut nauramaan kippurassa. "Kaksivuotias kunnioittaa vanhempiaan" - Eihän kaksivuotias vielä tiedä mitä kunnioitus on! Ja osaa lapsi sanoa "EI!".

*huokaisee* Lisäksi vielä se, että minä ymmärrän Helin "kohtauksen" kun hän joutui syömään papuja. Itselläni on samankaltainen (muttei noin vahva) reaktio hernekeiton kanssa, en vain kykene syömään sitä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^ :lol:Kalessin:
"itseään täynnä oleva pullistelija jolla on vielä kaupanpäälle pahka otsassa."

:lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kalessin
Adrian Monk

^no mut sillähän on pahka otsassa ja jätkähän näyttää ylipumpatulta ilmapatjalta!!!! :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Aki on kyllä aika uimapatja jos en sanois jopa pikkaisen kilpikonnamainen.

http://kuvaton.com/kuvei/bb_2007_vol10.jpg
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kalessin
Adrian Monk

^hih...jätkä vielä ihan pokkana kehtaa sanoa, et ;"mua kyl kutsutaan aika usein action maniksi"...miten voi olla noin umpi-itserakas jätkä....vertoja vetää vain heka.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Noni! Mä oon kans ihmetellyt miksi sitä Akia ylistetään( ei täällä), kun se on oikeesti ihan hirvee!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

No, Aki putoo, Henkka putoo ja Kadi ehkä putoo, Jakke (punkki) töppäsi ja ehkä putoo.
Se laiha jätkä Sauli? voittaa, koska on niin sutki. :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Kalessin kirjoitti:Kadi ja Aki otti yhteen viime yönä ja vaikka kuin inhoa kadia, niin valitettavasti olin kyllä ihan sen puolella, koska toi akin kommentti;"sä olet vaan nainen" sai mut aikamoiseen raivoon. itseään täynnä oleva pullistelija jolla on vielä kaupanpäälle pahka otsassa. aki odottakoon, kun tulee äänestykseen, mä kyllä muistan sitä.

Oli Kadissakin vikaa, että Aki rähjäsi, mutta tosiaan tuo "sä olet vain nainen" ja saman hokeminen saivat minunkin vereni kiehumaan. Saa nähdä, lähteekö Kadi kuin leppäkeihäs talosta!
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Sehän oli ihan klassinen "avioriita". Yksioikoinen mies komentaa muijaa, joka jankkaa perusteluja. Äijä huutaa "shut the f**k off ja muija senkun vaan nalkuttaa. Jos paikalla ei olis ollut muita asukkaita hillitsemässä, niin nyrkki olis puhunut ja sinivuokot olis hakenu äijän pahnoille. Sådant är livet...
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Pharaoh kirjoitti:Sehän oli ihan klassinen "avioriita". Yksioikoinen mies komentaa muijaa, joka jankkaa perusteluja. Äijä huutaa "shut the f**k off ja muija senkun vaan nalkuttaa. Jos paikalla ei olis ollut muita asukkaita hillitsemässä, niin nyrkki olis puhunut ja sinivuokot olis hakenu äijän pahnoille. Sådant är livet...
Sehän sanoi että jos hän löisi, Kadilta lähtisi henki. Meinasin taas kuolla nauruun. Samoten kun hoki että "sä olet heikoilla hangilla..", oisin Kadina sanonut että "joo, ja sä olet Hyrynsalmelta." :lol: Just sen miestyypin edustaja jota en sietäisi päivääkään. Kyllä naisella on sanavalta siinä missä miehelläkin, eikö? Nalkuttaa ne ukotkin, tämä on fakta ei valemuisto. :wink:
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Loka kirjoitti:Kyllä naisella on sanavalta siinä missä miehelläkin, eikö?
Kyllä, ja sitä valtaahan se Kadi käytti. Eiköhän seuraavan viikon äänestettävät löydy kolmikosta Heli, Aki ja Kadi.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

maija turjukka kirjoitti:Kovastihan ne sitä yrittää tyrkyttää, kun mullekin tuli Katso-lehden lahjanumero, jossa kaikki tyypit esiteltiin.... pitää kait lukeakin ne esittelyt joskus.
Aion kuitenkin olla tylsä ja jättää katsomatta, eiköhän noista ole lööppejä/juttuja tarpeeksi lehdissäkin :)
Kuiteskin katsot.:=Þ
Itse katsoin alusta aina siihen asti kun se Lamourettes-pimu tuli taloon(ei Blondi tullut taloon.:=P)
Lopahti vaan mielenkiinto koko p*skaan,vaikka ineen tulikin talon komein pimu.:=DD
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Bombay kirjoitti:Myötähäpeä ja tylsyys tulee mieleen tosta sarjasta, olosuhteiden pakosta joudun eilen vilkuilemaan hieman kyl ohjelmaa. Runkkasko se EIKKA eilen ohjelman lopus, yhh. :D Ei kristus mikä sepe muutenkin :D
Ai tumputtiko "AINARI"??
WATCH THIS:
http://www.youtube.com/results?search_q ... rch=Search
Ai niin..HAPPORADIO-bändiltä sopiva biisi:
"maidosta mallasjuoma

juomasta jumala

jumalasta juoppohulluus

hulluudesta huuto

minä en kestä kiirettä

enkä malta makoilla

kaikessa kohtuus

paitsi lauantaina liikaa

kehdosta koulunpenkki

penkiltä pajalle

pajalta paska palkka

paska palkka tietenkin

minä en tahdo tapella

enkä siedä sopua

päivät kuluu runoillessa

mitä minä tahdon

tavikset tahtovat tosi-tv:n

oman pesän ja pienen perheen

päivän lööpistä parisuhteen

ilta, ja täällä istun

joku leena laulaa

tunnelma suurenmoinen

ääntä ja piinaa

minä en kehtaa laulaa

mutten kaipaa kotiinkaan

kuka meidät tähän toi

ja kenet leena tahtoo

tilavan auton ja mökin rantaan

rusketuksen ja pienen pc:n

tahdomme tosi-tv:n

tilavan auton ja mökin rantaan

rusketuksen ja pienen pc:n

todellako

todellako tosi-tv:n

todellako tosi-tv:n"
Child Of Scythe
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Ihan kiva, että välillä tapahtuukin jotain. Ollut niin tylsää tähän mennessä, varsinkin Tiinan ja Einarin lähdön jälkeen.
Vastaa Viestiin