Pituutesi
Jaa, ei tuo mielestäni mikään läppä ole. Jaa, ettei ole erikoisempaa hyötyä? Kyllä siitä mielestäni hyötyä on, jos yltää ylähyllylle jne. Paljonkin käytännön hyötyä.Matlock87 kirjoitti:On kyllä tosiaan niin läppä joku +180cm eukko (vert.yli suom.MIESTEN keskipituuden) .Siinä sitten jotain naisellista NOT....
Mutta.... eipä siitä heille erikoisempaa hyötyä pahemmin pitäisi olla, ellei ole:
A)Malli.
B)Joku voimailija/muu urheilija.
Niin no, ehkä oikein pitkät naiset eivät yleensä ole niin muodokkaita, mutta ei se vähennä mitenkään heidän arvoaan!
EDIT: Tosin sellainen tapaus, kuten Bernie Ecclestone (160 cm) ja hänen vaimonsa (188 cm), on jokseenkin huvittavan näköistä.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Bleddyn kirjoitti:Kohtalotoveri!Kylli kirjoitti:Mitäs siitä että olen vuosikymmeniä saanut kuulla milloin minkäkinlaista amatsoni-koripalloilija-iso-korsto-oletko nainen? -lausumaa, eihän ne pahalla!
Juurikin tuo " ooksää mies vai nainen? " tuntuu tulevan jotenkin automaattisesti ihmisten suista. Ihan kuin ne kaipaisivat jonkinlaista varmistusta siitä, että näkevät oikein.
Lämpimin terveisin,
nimim. 183cm tasan.
Kylli lähtee Bleddynin kanssa baariin hätistelemään ja halveeraamaan pätkiä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Pidetään niitten päälakia apupöytinä ja käsketään olemaan liikkumatta ettei oikeitten ihmisten tuopit läiky. Osa porukkaa (niitähän piisaa) jaetaan kymmenen muodostelmiin ja ryhdytään kahteen pekkaan keilaamaan. Onneksi tuli valittua itselle keskimääräistä pitempi mitta kun samalla sai kyseenalaistamattomat oikeudet käyttäytyä ihan miten tykkää! Ja mikä parasta -täältä olen saanut paljon tietoa siitä millainen olen ja loistovinkkejä siitä miten minun tulee käyttäytyä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
Matlock87
- Nikke Knatterton
No sepä se!!, mutta siinäkin suhteessa on luultavimmin tällä naisella tasan KAKSI motivaattoria olla tämän f1-pomon kanssa:1.RAHA 2.JULKISUUSShipWreck kirjoitti: EDIT: Tosin sellainen tapaus, kuten Bernie Ecclestone (160 cm) ja hänen vaimonsa (188 cm), on jokseenkin huvittavan näköistä.
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
synkempi hautajaisvieras kirjoitti: MIfon yli 80 cm keilailijoiden klubi?
.
Jopas. Kirjoitusvirhe eksynyt tuohon. Tarkoitin tietysti yli 180 cm keilailijoiden klubi. Mutta voisihan niille yli 80 senttisille voimailijoille perustaa oman klubinsa niin eivät tunne itseään sen huonommiksi.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.