Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Kiitti matlock. Mä pidän ainakin itseäni näyttävänä naisena, ja en haluisi olla yhtään lyhyempi.
Oon voimistellu ja voimaillu ja urheillu ja nyt voin sit alkaa malliksi=)
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Matlock87 kirjoitti:On kyllä tosiaan niin läppä joku +180cm eukko (vert.yli suom.MIESTEN keskipituuden) .Siinä sitten jotain naisellista NOT....

Mutta.... eipä siitä heille erikoisempaa hyötyä pahemmin pitäisi olla, ellei ole:

A)Malli.

B)Joku voimailija/muu urheilija. :D
Jaa, ei tuo mielestäni mikään läppä ole. Jaa, ettei ole erikoisempaa hyötyä? Kyllä siitä mielestäni hyötyä on, jos yltää ylähyllylle jne. Paljonkin käytännön hyötyä.

Niin no, ehkä oikein pitkät naiset eivät yleensä ole niin muodokkaita, mutta ei se vähennä mitenkään heidän arvoaan!

EDIT: Tosin sellainen tapaus, kuten Bernie Ecclestone (160 cm) ja hänen vaimonsa (188 cm), on jokseenkin huvittavan näköistä.
inka03
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja inka03 »

Wau mitä mielipiteitä!

MÄ oon ainakin muodokas, vaik oon pitkäkin. Ehkä liiankin muodokas=)

Ja erittäin ylpeä pituudestani, jonka kannan hyvin!

Mutta luulen et jotkut ovat vain kateellisia näistä senteistä
:wink: :wink:
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

176 cm täälläkin, ja ihan tyytyväinen oon ollut. Eipä tosin asiaan kai voi kauheasti enää tässä vaiheessa vaikuttaa :lol: joten paras olla tyytyväinen.
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Yleensä tyttöystäväni ovat olleet jotain 160, diggaan lyhyistä naisista, ne on sulosia. Pisin oli 179 ja sopi hänelle todella hyvin, kun piti itsestään huolta ja kunnossa. Pitkät naiset voivat olla todella näyttäviä.
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Mä olen nauranut vedet silmissä tän ketjun älynväläyksiä. Näköjään kaikki on mahdollista, jos ei yhtään tiedä mistä puhuu. :lol: :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Bleddyn kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Mitäs siitä että olen vuosikymmeniä saanut kuulla milloin minkäkinlaista amatsoni-koripalloilija-iso-korsto-oletko nainen? -lausumaa, eihän ne pahalla!
Kohtalotoveri! :D
Juurikin tuo " ooksää mies vai nainen? " tuntuu tulevan jotenkin automaattisesti ihmisten suista. Ihan kuin ne kaipaisivat jonkinlaista varmistusta siitä, että näkevät oikein. :roll:

Lämpimin terveisin,
nimim. 183cm tasan.

Kylli lähtee Bleddynin kanssa baariin hätistelemään ja halveeraamaan pätkiä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

^ Taputetaan niitä päähän ja sanotaan pikkusiksi! 8)
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Pidetään niitten päälakia apupöytinä ja käsketään olemaan liikkumatta ettei oikeitten ihmisten tuopit läiky. Osa porukkaa (niitähän piisaa) jaetaan kymmenen muodostelmiin ja ryhdytään kahteen pekkaan keilaamaan. Onneksi tuli valittua itselle keskimääräistä pitempi mitta kun samalla sai kyseenalaistamattomat oikeudet käyttäytyä ihan miten tykkää! Ja mikä parasta -täältä olen saanut paljon tietoa siitä millainen olen ja loistovinkkejä siitä miten minun tulee käyttäytyä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

No täällähän hurja meininki vallitsee. Pitäisikö perustaa joku MIfon yli 80 cm keilailijoiden klubi? :o

Ei kyllä ollut tarkoitus olla näin pitkä. Mutta minkä sille mahtaa?

.
.

kaukana poissa

.
Matlock87
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

ShipWreck kirjoitti: EDIT: Tosin sellainen tapaus, kuten Bernie Ecclestone (160 cm) ja hänen vaimonsa (188 cm), on jokseenkin huvittavan näköistä.
No sepä se!!, mutta siinäkin suhteessa on luultavimmin tällä naisella tasan KAKSI motivaattoria olla tämän f1-pomon kanssa:1.RAHA 2.JULKISUUS :lol: .Muuten erikoista ajatella raavaan miehen pituisen, nuoren naisen ja yli 70-vuotiaan käppänän suhdetta "aidoksi rakkaus-suhteeksi".
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti: MIfon yli 80 cm keilailijoiden klubi?
.

Jopas. Kirjoitusvirhe eksynyt tuohon. Tarkoitin tietysti yli 180 cm keilailijoiden klubi. Mutta voisihan niille yli 80 senttisille voimailijoille perustaa oman klubinsa niin eivät tunne itseään sen huonommiksi.

.
.

kaukana poissa

.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Mutta voisihan niille yli 80 senttisille voimailijoille perustaa oman klubinsa niin eivät tunne itseään sen huonommiksi..
Olen yli 80 cm pitkä ja ihan hyvä keilaamaan 8)
mamma
Alokas

Viesti Kirjoittaja mamma »

jeah, taidan vetää pohjalukemat, METRIVIISKOLME PISTE VIISI :D :lol: :wink: Ja ylpeä siitä :P ikää 20.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

168cm
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Vastaa Viestiin