Doctor Lecter, ajattelin ottaa riskin. Tulin harkinnassani siihen tulokseen, että mikäli ylläpidon mielestä markja ei toimi muita nimimerkkejä loukkaavasti, provosoivasti tai muuten trollaavasti, ei ylläpito kyllä voi olla sitäkään mieltä että oikeasti kuvittelisin jonkun palstalaisen olevan Hytönen. Varsinkin jos perustelunani on tuo.
Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
Keskipituus 180 senttiä
? Yht'äkkiä ei enää hämmästytäkään yhtään, että Vesistööntyrkkääjäkin tuntuu suosivan tuon pituisia.
Doctor Lecter, ajattelin ottaa riskin. Tulin harkinnassani siihen tulokseen, että mikäli ylläpidon mielestä markja ei toimi muita nimimerkkejä loukkaavasti, provosoivasti tai muuten trollaavasti, ei ylläpito kyllä voi olla sitäkään mieltä että oikeasti kuvittelisin jonkun palstalaisen olevan Hytönen. Varsinkin jos perustelunani on tuo.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
^ rohkea veto!
Joskus täällä saa ihmisistä milettömiä visioita ja näkee jo silmissään millainen mikin nikki on.
Olin aivan varma marskista. Mutta erehdyin näemmä.
...toki se, että Marski kiletää olevansa kuvaukseni kaltainen, ei todista mitään
Minäkin voin väittää olevani missimittainen kuvan kaunis blondi iältäni 25v.
Voin kertoa, että käyttämäni korkeakorkoisen kengän koko on 39 ja sääriluuni pidempi kuin Marsalkan selkäranka......mutta valitettavasti tuostakaan ei mikään pidä paikansa....
Joskus täällä saa ihmisistä milettömiä visioita ja näkee jo silmissään millainen mikin nikki on.
...toki se, että Marski kiletää olevansa kuvaukseni kaltainen, ei todista mitään
Minäkin voin väittää olevani missimittainen kuvan kaunis blondi iältäni 25v.
Voin kertoa, että käyttämäni korkeakorkoisen kengän koko on 39 ja sääriluuni pidempi kuin Marsalkan selkäranka......mutta valitettavasti tuostakaan ei mikään pidä paikansa....
Nuotio & Äreät Tiput
Mitäpä sitten kyselet, jos kyseenalaistat kun suoraan ja rehdisti vastataan.MissHolmes kirjoitti:^ rohkea veto!![]()
![]()
Olen kyllä huomannut, että olet sivistymätön ja hieman yksinkertainen, joten sinänsä en valtavasti ihmettele...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka kirjoitti: Mitäpä sitten kyselet, jos kyseenalaistat kun suoraan ja rehdisti vastataan.
Olen kyllä huomannut, että olet sivistymätön ja hieman yksinkertainen, joten sinänsä en valtavasti ihmettele...
No niin. Päästiin hyvään profiloinnin alkuun.
Koska sinä olet nuin hyvä näkijä, jatka ihmeessä!
Minä suhtauduin vastaukseesi täydellä vakavuudella.
Mutta koska lähde on nimimerkin taakse piiloutuva, lienee syytä suhtautua siihen kuitenkin tietyllä varauksella. Eikö?
Eikä ole syytä antaa kanssa lukijoiden/kirjoittajien ohjautua harhaan mahdollisen väärän totuuden edessä, vaan on syytä huomauttaa, että anatamasi tuntomerkit saattavat myös olla ilkeämielistä ja pahansuopaista mustamaalausta.
Nuotio & Äreät Tiput
Ei ole tarvetta jatkaa. Hyvä että olet itsekin tietoinen näistä pienistä puutteistasi.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka kirjoitti: Mitäpä sitten kyselet, jos kyseenalaistat kun suoraan ja rehdisti vastataan.
No niin. Päästiin hyvään profiloinnin alkuun.
Koska sinä olet nuin hyvä näkijä, jatka ihmeessä!
Minäkin suhtauduin kysymyksiisi täydellä vakavuudella ja vastasin niihin rehdisti ja suoraan. Vaikka kieltämättä osoitit yksinkertaisuutesi mm. Markjaan liittyvässä kysymyksessä.Minä suhtauduin vastaukseesi täydellä vakavuudella.
Mutta koska lähde on nimimerkin taakse piiloutuva, lienee syytä suhtautua siihen kuitenkin tietyllä varauksella.
Sinä halusit kysyä asiaa nimimerkin taakse piiloutuvalta lähteeltä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Siksi vastauksiisi on ainakin asiaan vihkiytymättömän lukijan syytä suhtautua varauksella.
(Oma tilanteeni on toinen, koska teen sinusta äärikattavaa ja tarkkaa tutkimusta.
Harvoihin, mutta hämääviin kysymyksiini vastaamalla, kerrot minulle vähän, mutta yhdistämällä paljon.
Älä kuitenkaan pelkää. Profiloin sinua omaksi huvikseni. Enkä tule tekemään tutkinnastani julkista.)
(Oma tilanteeni on toinen, koska teen sinusta äärikattavaa ja tarkkaa tutkimusta.
Harvoihin, mutta hämääviin kysymyksiini vastaamalla, kerrot minulle vähän, mutta yhdistämällä paljon.
Älä kuitenkaan pelkää. Profiloin sinua omaksi huvikseni. Enkä tule tekemään tutkinnastani julkista.)
Nuotio & Äreät Tiput
En toki. Sivistymättömyytesi, kouluttamattomuutesi ja yksinkertaisuutesi johdosta en tunne pienintäkään pelkoa.MissHolmes kirjoitti:
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka kirjoitti: En toki. 1) Sivistymättömyytesi, 2)kouluttamattomuutesi ja 3) yksinkertaisuutesi johdosta en tunne pienintäkään pelkoa.
mmmhhhh....
1) Ymmärrettävä. Siihen ei auta edes lukeminen. Jos on moukkapiireistä on moukkapiireistä
2) Tämä menee yli hilseen: Montako tutkintoa täällä pitää olla, jotta luetaan kouluttautuneeksi?
3) ''Jos on lusikalla annettu, mitä helvettiä sitä kauhalla vaatimaan'' kuuluu suomalainen sananlaskukin. Eli on siis selvää, että tämäkin on luontaisetu, josta ei niin vain hankkiuduta eroon.
Nuotio & Äreät Tiput
Riippuu tutkinnosta. Sinun tapauksessasi ei riitä.MissHolmes kirjoitti:
2) Tämä menee yli hilseen: Montako tutkintoa täällä pitää olla, jotta luetaan kouluttautuneeksi?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Marsalkka kirjoitti:Riippuu tutkinnosta. Sinun tapauksessasi ei riitä.MissHolmes kirjoitti:
????????
Ei riitä mikä????
????????
Voidaanko katsoa, että hammaslääkäri-lentäjä on pätevä keskustelemaan???????
Entä juristi-ekonomi???
Mitenkä sitten on kotiäiti-merkonomi-sisustussuunnitelijan laita???
Entä levyseppähitsari-autoinsinööri-taksikuski????
Voi kiesus.
Marsalkka on ekonomi-juristi.
Kaikille vaan tiedoksi.
Sen pystyy päättelemään tuosta pilkun nusaamisesta.
Työpaikkana on verovirasto tms. jossa saa työkseen nipota!
Nuotio & Äreät Tiput
Miten niin pätevä keskustelemaan? En ole kirjoittanut tuollaisesta mitään. Mainitsin vain, etten pelkää profilointiasi sivistymättömyytesi, kouluttamattomuutesi ja yksinkertaisuutesi johdosta.MissHolmes kirjoitti:[
Voidaanko katsoa, että hammaslääkäri-lentäjä on pätevä keskustelemaan???????
En ole.Marsalkka on ekonomi-juristi.
Ei ole.Työpaikkana on verovirasto tms.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
OT???
vai ei OT???
vai ei OT???
Marsalkka kirjoitti:MissHolmes: "''Kissantappaja Marski mustamaalaa virkavaltaa perusteettomien mielikuviensa perusteella!''"
Nuotio & Äreät Tiput
Re: Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
Liittyy niin hienosti asiaan, että pakkohan se oli tänne ottaa. Oli niin oivallinen esimerkki kretiinin aivoituksista. Sinulta niitä aina jostain syystä putkahtelee.MissHolmes kirjoitti:OT???
vai ei OT???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marsalkka kirjoitti:MissHolmes: "''Kissantappaja Marski mustamaalaa virkavaltaa perusteettomien mielikuviensa perusteella!''"