Sivu 11/11
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:00 pm
Kirjoittaja QwertyKeyboard
On hieman huvittavaa, että rikkaat turvattua elämää elävät miljonäärit heristävät sormea maassa, jossa on EU korkein miesten työttömyys ja taitaa olla EU korkeimmat miesten itsemurhatilastotkin.
Miksi se suomalaisen miehen ahdinko ja elämä alkaa aina siinä kohtaa kiinnostamaan (jopa ihan miljonääritasolla asti) kun nyrkki alkaa heilua? Sitä ennen ketään ei kiinnosta mitä sille suomalaiselle miehelle käy työttömyys ahdingossaan.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:25 pm
Kirjoittaja Kalle-Ville
jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 6:44 pm
Infamous multinikkiä ei taatusti edes naisten turvallisuus kiinnosta, ainoa mikä kiinnostaa on, jos pääsee öyhöttämään persuista jne. Ja on kuulemma porvari. No, prosentin mahdollisuudella rikas porvari, kenen ei tarvitse töitä tehdä, vaan voi käyttää aikansa minfossa aina uusia nickejä keksien. Mutta 99% todennäköisyydellä työtön jossain yksiössä.
Harvalla normaaleissa töissä olevilla on edes aikaa täällä kirjoitella kovin paljon. Itse olen ollut työni takia täältä melko kauan monista keskusteluista poissa muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, mutta nyt pääsin kesäloman alettua taas tutustumaan siihen, mitä kaikkea täällä kirjoitellaan vähän laajemminkin.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:29 pm
Kirjoittaja Syanidi-Simo
QwertyKeyboard kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:00 pm
On hieman huvittavaa, että rikkaat turvattua elämää elävät miljonäärit heristävät sormea maassa, jossa on EU korkein miesten työttömyys ja taitaa olla EU korkeimmat miesten itsemurhatilastotkin.
Miksi se suomalaisen miehen ahdinko ja elämä alkaa aina siinä kohtaa kiinnostamaan (jopa ihan miljonääritasolla asti) kun nyrkki alkaa heilua? Sitä ennen ketään ei kiinnosta mitä sille suomalaiselle miehelle käy työttömyys ahdingossaan.
Onko se työttömyys presidentin vika? Varmasti lähisuhdeväkivallan taustalla myös osatekijöinä on sosioekonomisia seikkoja, mutta työttömyys ei pakota ketään lyömään puolisoa. Eikä se pakottanut Tauno Pasasta ampumaan poliiseja.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:37 pm
Kirjoittaja QwertyKeyboard
Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:29 pm
Onko se työttömyys presidentin vika? Varmasti lähisuhdeväkivallan taustalla myös osatekijöinä on sosioekonomisia seikkoja, mutta työttömyys ei pakota ketään lyömään puolisoa. Eikä se pakottanut Tauno Pasasta ampumaan poliiseja.
Sehän se maailmassa on tärkeintä, että aina tiedetään se mikä on kenenkin vika. Minua ei kiinosta enää pätkääkään mikä on kenenkin vika. Ainoastaan se kiinnostaa, että nää miljonäärit pitäisivät turpansa kiinni miesten asioista. Vaikka sekin taitaa olla liikaa pyydetty. Joku saatanan hikinen jääkiekko hintti marisemassa miehille ja toinen komppaa perässä.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:43 pm
Kirjoittaja -Martta-
Täällä oli jo aikaisemmin juttua ettei väkivalta ole koulutustasoon tai varallisuuteen sidoksissa. Sitä esiintyy kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 7:50 pm
Kirjoittaja QwertyKeyboard
Noo onneksi tää Stubbi, joka hommasi pojalleen harjoittelupaikan veronmaksajien rahoilla ulkopoliittiseen instituuttiin ohi kaikkien normaalien käytäntöjen ja vaatimusten kertoo nyt miten asiat ovat. Sille vähän huonommasta perheestä lähtöisin olleille kaikki kriteerit täyttäneille hakijoille kerrottiin, että ei mitenkään pääse ja on ihan oma vika kun kokemattomammat menevät ohi.
Asiakirjat paljastavat: Alexander Stubbin poika valittiin pestiinsä kokeneempien hakijoiden ohi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 6f3fbcf099
Lienee tämäkin jäävuoren huippu yleensähän nää eivät jää näistä kiinni. Sitten pätevimmille kaikki kriteerit täytättäneille kaiken maailman tyypit on kertomassa, että ihan oma vika oli kun et päässyt mihinkään.

Heitähän täällä riittää... Näiden puolustelijoita kenellä on ihan eri säännöt kuin muilla.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 8:15 pm
Kirjoittaja -Martta-
Varmasti sukunimellä oma vaikutuksensa. Voi toimia myös esteellisenä. Monesti suhteilla on merkitystä työ- ja harkkapaikkojen saantiin.
Veikkaan et tuossa tapauksessa varmati arvioineet miten menetellä, kun juttu tulee jossain julki.
Omalla perikunnalla oli kans oma haasteensa saada harkkapaikka. Onneks sai gradun nyhrättyä läjään ja paprut ulos.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Lähetetty: La Kesä 27, 2026 9:36 pm
Kirjoittaja Syanidi-Simo
QwertyKeyboard kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:50 pm
Noo onneksi tää Stubbi, joka hommasi pojalleen harjoittelupaikan veronmaksajien rahoilla ulkopoliittiseen instituuttiin ohi kaikkien normaalien käytäntöjen ja vaatimusten kertoo nyt miten asiat ovat. Sille vähän huonommasta perheestä lähtöisin olleille kaikki kriteerit täyttäneille hakijoille kerrottiin, että ei mitenkään pääse ja on ihan oma vika kun kokemattomammat menevät ohi.
Asiakirjat paljastavat: Alexander Stubbin poika valittiin pestiinsä kokeneempien hakijoiden ohi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 6f3fbcf099
Lienee tämäkin jäävuoren huippu yleensähän nää eivät jää näistä kiinni. Sitten pätevimmille kaikki kriteerit täytättäneille kaiken maailman tyypit on kertomassa, että ihan oma vika oli kun et päässyt mihinkään.

Heitähän täällä riittää... Näiden puolustelijoita kenellä on ihan eri säännöt kuin muilla.
Erittäin hyvä presidentti. Ajatelkaapa jos luisuhartiaisesta autistisivarista olisi tullut presidentti. Onneksi valtaosa kansasta Suomessa on järkevää.