Kuulustelut: Nils Gustafsson

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD

Re: Kuulustelut: Nils Gustafsson.

Viesti Kirjoittaja groot »

hovimestari kirjoitti: Äijäparka on jo niin sekaisin, että alkaa epäillä onko koko murhia edes tapahtunut! Tai sitten hopihopi teatterikorkeaan, pääsee varmasti heittämällä sisään...
strangelove kirjoitti: Malliesimerkki siitä, kuinka Tuomista vietiin kuin litran mittaa!

Kuulusteluista olisi varmasti saatu paljon enemmän irti, mikäli sen olisi hoitanut joku muu kuin Tuominen. Tämän varmaan awakin allekirjoittaa..?
---------
Allekirjoitus.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Groot ilmeisesti haluaa ilmaista tai ilmiantaa tällä postauksella tietynlaista symmetriaa eräiden kirjoittajanikkien kirjoittelussa. No, sitä on todellakin ollut havaittavissa jo pidemmän aikaa, ehkä vuosia. Ja on oletettavaa, että he ovat saman "kansankynttilän", siis saman äidinkielenopettajan tuotteita, sillä kirjoitusvirheet ja näppäinhapuilut ovat yhteneviä. Liekö istuneet vierekäisissä pulpeteissa?

Awan kirjoitusvirheet ja näppäinhapuilut ovat awan ikiomia. Ja olen niistä ylpeä.

- pientä kevennystä kerrakseen -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Katsotaan malttaako VeriGood ja se toinen nikki enää Gussen kuuluisteluista kirjoitella, vaikka eihän sieltä mitään uutta tullut.

Vai Rikosmaisteri, heh heh.
Hovimestari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

awa kirjoitti:Groot ilmeisesti haluaa ilmaista tai ilmiantaa tällä postauksella tietynlaista symmetriaa eräiden kirjoittajanikkien kirjoittelussa. No, sitä on todellakin ollut havaittavissa jo pidemmän aikaa, ehkä vuosia. Ja on oletettavaa, että he ovat saman "kansankynttilän", siis saman äidinkielenopettajan tuotteita, sillä kirjoitusvirheet ja näppäinhapuilut ovat yhteneviä. Liekö istuneet vierekäisissä pulpeteissa?

Awan kirjoitusvirheet ja näppäinhapuilut ovat awan ikiomia. Ja olen niistä ylpeä.

- pientä kevennystä kerrakseen -
http://www.youtube.com/watch?v=LJYmELzE ... re=related
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
Rikosmaisteri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Rikosmaisteri »

Hessu52 kirjoitti:
Katsotaan malttaako VeriGood ja se toinen nikki enää Gussen kuuluisteluista kirjoitella, vaikka eihän sieltä mitään uutta tullut.

Vai Rikosmaisteri, heh heh.
Kuule Hessu52, Bodom-palstojen kirjoittelun taso on niin surkeaa, että tänne ei todellakaan enää viitsi vaivautua. Jatka Sinä vain niitä henkilökohtaisuuksia ja tyhjänaikaista jauhantaasi Wagnerin kanssa ihan omaan tahtiisi.

Minä olen omat johtopäätökseni tämän tapauksen osalta tehnyt motiiveineen ja syyllisineen.
Kysy oikeita kysymyksiä...
Hessu52
Watson itse

Tuo olikin odotettavissa, parahin "maisteri", heh! (huonoin kevennykseni)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Tuo olikin odotettavissa, parahin "maisteri", heh! (huonoin kevennykseni)
Tunnut olevan tyytyväinen, kun palstalta poistuu sen tasottomuuteen turhautuneita analyytikkoja.

Miksihän ?
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tämähän ei mikään kuulustelu ole, mutta legendaarinen haastattelu:

Gustafsson toimittajille. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Mielenkiintoinen kokemus Gustafssonilla työelämästä^.

Kuulusteluissa Gustafsson kieltää olleensa, nähneensä, puhuneensa mitään "naistodistajien "kertomaa.

Eräs todistajista ( oliko Irmelin koulukaveri) kertoi Gustafssonin kommentoineen, että kiltit tytöt eivät telttaile poikien kanssa. Tuo on tulkittavissa uhrien aliarvioimiseksi ja mitätöinniksi mikä sinällään saattaa vähentää henkirikoksen aiheuttamaa painetta.
Lisäksi vuosikymmenten aikana G puhui hyvin vähän Irmelistä tai kaipaili ystäviään tai harmitteli näiden kohtaloa.
Tällaisilla aatosten Poluilla vaihteeksi.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Hessu52
Watson itse

Joo ja kuitenkin hän sittemmin puhuu jopa rakkaasta Irmelistään.

Vai oli lämpimät suhteet, kas kun ei tulikuumat!
Gaia
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ulvilan murha toi minut tälle foofrumille ja olen nyt kahlannut suurinpiirtein tän Bodomin läpi (aikamoinen urakka) :lol: Paljon kiinnostavia juttuja on kyllä. Onko tietoa onko NG antanut oikeudenkäynnin jälkeen yhtäkään haastattelua?

:? :? :?
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Gaia kirjoitti:Ulvilan murha toi minut tälle foofrumille ja olen nyt kahlannut suurinpiirtein tän Bodomin läpi (aikamoinen urakka) :lol: Paljon kiinnostavia juttuja on kyllä. Onko tietoa onko NG antanut oikeudenkäynnin jälkeen yhtäkään haastattelua?

:? :? :?
Ei ole antanut, eikä tarvita suuriakaan ennustajanlahjoja todeta, ettei anna tulevaisuudessakaan.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Jorma Palon ja Nils Gustafsonin kirja : " Bodomin varjo" julkaistiin puoli Vuotta oikeudenkäynnin jälkeen, keväällä 2006
Hessu52
Watson itse

Se "Varjo" kirja, ei mielestäni ole kovinkaan realistinen, joten sitä pitänee lukea kait jollain tavalla kieli poskessa!
Gaia
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Tulipa tuo Jorma Palon Bodomin varjo -kirja luettua. Kirjaa en kyllä paljon kehu aika ihmeelliseen sävyyn se oli kirjoitettu. Lähinnä tuli mieleen että miksi pitää kertoa asiat niin värjättyjen lasien läpi.

8) 8) 8)
Vastaa Viestiin