Kuolemannaakka kirjoitti:
Auer arveli huutaneensa "Mitäsä teet" tms., joka Auerin tyylin mukaisesti voisi lyhentyä pelkäksi Mitäsäksi, etenkin jos oletettu huppis tuossa siirsi huomionsa Aueriin ja tämä pelästyi.
Muttei kuulemma tuo kelpaa, koska viimeinen vokaali on Ö? Mitätön on aika pöhkö huuto silti...etenkin kun ottaa huomioon, mitä ko. huudon jälkeen tapahtuu.
Heh, mulle kävi klassisesti kun kaivoin nyt tuon äänitteen tähän eteen, niin enhän minä muista enää, että mitä kaikkea piti tarkistaa.
Kuuntelin tuota edellä mainittua kohtaa ja kyllä se "mitätön" sieltä vaan tulee. Vokaaleista voi olla kyllä todella varma, vaikka vannomaan en menekään mitään!

Eli: i-ä-ö. Lisäksi edessä ja perässä on pehmeä konsonantti (M, N, V...) ja ne keskimmäiset on kovia konsonantteja. T-kirjain siitä kuuluu minun korvaani, mutta tiedän P:n ja K:n olevan niin lähellä, että voin olla myös fiksoitunut tuohon liiaksi kuullakseni toisin. S-kirjainta siinä ei voi olla keskellä. Ässän erottaa kyllä selkeästi "menikSSejo", yms...
Ja tosiaan ei se "mitätön" minullekaan sano yhtään mitään, mutta niin minä sieltä kuulen. Ei moni muukaan asia tunnu loogiselle kyllä tuolla nauhalla.
LISÄYS: Se "tietokoneen alert-äänelle" kuulostava metallinen kilahdus muistuttaa myös pesäpallomailan ääntä kun se osuu palloon. Onkohan toi tullut jossain sanottua aiemmin vai keksinkö ton vasta ny. x)
LISÄYS 2: WTF! Se sama ääni kuuluu myös kesken tytön kirkaisun. Miksi mä kuulen näitä nyt ekaa kertaa vasta?
LISÄYS 3: Ajassa 00:01:17:49 - ihan ku tyyppi sanois "jumalaute" tai "jumalaut(o)" eikä mikään pelkkä "auto" - Olen AINA ihmetellyt että kuka sanoisi AUTO tuolla tavalla aksenttimaisesti, mutta ollessaan sanan loppuosa, niin palikat naksahtivat yhtäkkiä täysin paikoilleen! Selkeää suomea, jos annetaan anteeksi se, että viimeinen e-kirjain kieltämättä muistuttaa enempi oo:ta... :/