Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
En missään nimessa. En halua ikinä enää nähdä hra Mikkosen leukaa, olen sille allerginen. Alkaa kutista kaulasta jos joudun katsomaan kyseistä henkilöä.
Seuraatko Morsea, joka kai alkaa tänään taas?
Seuraatko Morsea, joka kai alkaa tänään taas?
Nothing is quite what it seems
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
En seuraa.
Oletko töissä tasan sillon kun työt alkavat vai tuleeko lähdettyä aina liian "ajoissa?"
terveisin taas ajoissa lähtöä tekevä jolle ei ajoissa tulemisesta makseta.
Oletko töissä tasan sillon kun työt alkavat vai tuleeko lähdettyä aina liian "ajoissa?"
terveisin taas ajoissa lähtöä tekevä jolle ei ajoissa tulemisesta makseta.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Töihin tullaan kun työaika alkaa ja kotiin lähdetään, kun ne työt on tullut hoidettua kunnolla (mikä taas tarkoittaa, että todennäköisesti aina sen kellon lyömän jälkeen, kun palkanmaksu on päättynyt, ihana ala).Loka kirjoitti:Oletko töissä tasan sillon kun työt alkavat vai tuleeko lähdettyä aina liian "ajoissa?"
Alatko "herkästi" vääntämään työantajan kanssa aiheellisista TES:n kohtien noudattamisesta, vai oletatko, että muut tekee sen tai vaan annat "pienten" juttujen olla...?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Ei ole koskaan tarvinnut, pikkuasioissa on joustettu puolin ja toisin ja jos hankalampi tilanne tulisi, pyytäisin kohteliaasti lopputilin ja lomakorvaukset ja kiitos, hei ja lähtisin virallisesti vaikka "etsimään uusia haasteita"Mike Manner kirjoitti:Alatko "herkästi" vääntämään työantajan kanssa aiheellisista TES:n kohtien noudattamisesta, vai oletatko, että muut tekee sen tai vaan annat "pienten" juttujen olla...?
Unelmiesi loma (kohde, seura, kesto)?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Unelmien loma olisi ainakin joku kuukausi (oletetaan, että kyseessä on loma eikä sapattivuosi tms). Kohteena jokin trooppinen maa, jossa on hienoja luonnonnähtävyyksiä ja mahdollisesti myös kulttuuria, jo käydyistä Intia (ehkäpä Etelä-Intia) olisi kiva, listalla vielä tulossa loppuelämän aikana Brasilia, Madagascar ja Ecuador ja muitakin. Kombiloma, muutama (mutta vain muutama) päivä kaupungissa, pari viikkoa seikkailua viidakossa tai vuoristossa tai temppeleitä kierrellen ja lopuksi alle viikko jossain rantakohteen tapaisessa, kuitenkin niin että siellä voi snorklailla, uida ja olla aktiivinen, ehkäpä joogatakin, ei juurikaan rannalla löhöilyä eikä liikaa muita turisteja. Eksoottista sapuskaa.
Seuran osalta hankala sanoa, tykkään reissailla yksikseen, muttei seurakaan pahaa tee. Ehtona kuitenkin se, että ei saa olla liian mukavuudenhaluinen eikä nirso eikä joka paikkaan tarvitse mennä yhdessä.
Paras loma joka sinulla on ikinä ollut?
Seuran osalta hankala sanoa, tykkään reissailla yksikseen, muttei seurakaan pahaa tee. Ehtona kuitenkin se, että ei saa olla liian mukavuudenhaluinen eikä nirso eikä joka paikkaan tarvitse mennä yhdessä.
Hyi kamala, eihän tuo ole lomaa ollenkaan jos pitää olla kokoajan tekemässä sitä ja tätä ja tuotakin vieläsorsake kirjoitti:Kombiloma,
Varmaankin viime vuonna vietetty loma Pargassa. Upea kaupunki, upea sää ja ystävälliset ihmiset, voiko muuta enää sanoa.
Joko lumi saisi sulaa?
Nanika ga tooku matteiru to
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Olishan se kiva, niin pääsisi vaihtamaan passattiin kesärenkaat (keljuttaa ajella suurin osa työmatkaa lähes kesäkelissä, mutta pikkutien lumisuuden takia ei voi vielä kesäkumeja vaihtaa)
Mikä on ollut mielestäsi kaikkien aikojen paras/huonoin kysymys tässä ketjussa?
Mikä on ollut mielestäsi kaikkien aikojen paras/huonoin kysymys tässä ketjussa?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
maija turjukka kirjoitti:Mikä on ollut mielestäsi kaikkien aikojen paras/huonoin kysymys tässä ketjussa?
Huonoin kirjoitti:Miten menee?
Paras kirjoitti:Mitä rakastat?
Missä ajattelit viettää/mitä tehdä vapun (tulis se kesä jo...), vai oletko ajatellut koko asiaa vielä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- Juliet Jones
- Axel Foley
Heh! Kun nyt satuit kysymään, niin voisin maata jossakin katuojassa hirveissä lärveissä öristen ja hävyttömyyksiä kanssaihmisille huudellen...Mike Manner kirjoitti:
Missä ajattelit viettää/mitä tehdä vapun (tulis se kesä jo...), vai oletko ajatellut koko asiaa vielä?
.. mutta todennäköisesti olen perheen kanssa kotosalla puhallellen vappuilmapalloja lasten kanssa, herkkuja nautiskellen, täysin ilman viinaa (ollut jo n. 5kk), ja haaveillen illalla saatavasta vappupanosta.
Perinteinen vai aerosoliserpentiini, kumpi parempi?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Perinteinen. Siitä tulee niin kivasti niitä paperihaavoja...Juliet Jones kirjoitti:Perinteinen vai aerosoliserpentiini, kumpi parempi?
Viimeisin fyysinen vamma (ei siis sauraus), minkä takia olet joutunut käymään lääkärissä?
Rannemurtuma. Sattui muuten vappuna monta vuotta sittenMike Manner kirjoitti:Viimeisin fyysinen vamma (ei siis sauraus), minkä takia olet joutunut käymään lääkärissä?
Onko teillä vappuna kotitekoista simaa?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tottakai on ja yleensä vielä omatekoisia pikamunkkejakin
Kukas alkaisi suunnittelemaan/järjestämään minfon vappupirskeitä?
Kukas alkaisi suunnittelemaan/järjestämään minfon vappupirskeitä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Synkkis
Mikä on sun stripparinimi vappuna?
Mikä on sun stripparinimi vappuna?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Horny Bitch.
Minkälainen olisi mielestäsi ideaali Minfon vappujuhla (lähtien ajatuksesta että sellaista pitäisi viettää)?
Minkälainen olisi mielestäsi ideaali Minfon vappujuhla (lähtien ajatuksesta että sellaista pitäisi viettää)?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kaikilta olis muisti pois ja joku olis tapettu.
Joko on kesäloma varattu työnantajalta?
Joko on kesäloma varattu työnantajalta?