Sirpa
Re: Sirpa
Niin, totuuden puolesta on pakko jaksaa, tai te tuhoatte tuolla älyttömyydellänne koko meidän isänmaamme... ja paljon muuta. Ja tästä kohdasta nyt tällä kertaa mikaelk koki tarpeelliseksi siirtää tämän asian tänne Sirpa-ketjuun.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 65#p639565
Edeltä:
Ja kerta vielä. Juu, laitetaanpas tämä sairaus taas tähän näkyviin.
Todistehan asiaan on luonnollisesti tässä, ja päässä on vikaa, jos jauhamisen taso ei muutu tämän faktatiedon jälkeen, tai kyseessä on manipuloija ja trolli.
Mikaelk, faktat ja perustelut kuuluvat ketjuihin, ja arvio, että koska tieto ei mene perille sinulla, on ongelma päässäsi, joka selittää kirjoittelusi - tällä ei ole mitään tekemistä lautamiestekstin kanssa. Kirjoittele itse lautamiehissä, jos on tarve vääristellä totuutta.
Mikaelk, sinulla on päässäsi vikaa, jos et nyt ymmärrä selistystä tähän, että miksi tuolta nauhalta ei kuulu ulkopuolisen ääntä?
Ymmärrätkö?
Ja tuo viimeinen kappale, jota vaadit lautamiestekstiksi tulee nyt täysin oikeutetuksi tähän ja faktaksi tällä omalla ymmärtämättömyydelläsi, jonka edellä todistat.
Ja:

Ja jos jollekin jäi tästä pointti löytymättä, se on tässä:
Pitäisiköhän vasikoida henkilöspekulointi, sillä mikaelkin väite tulisi loogiseksi vain siinä tapauksessa, että olisin kyseinen/kyseiset toimittajat. Ja jos kyseessä on kaksi eri toimittajaa edellä, sitten mikaelkin on ajateltava niin, että toinen toimittaja on toisen alter ego, joiden alter ego minä vastaavasti olen minfossa.
Voihyväluoja.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 65#p639565
Edeltä:
Ja kerta vielä. Juu, laitetaanpas tämä sairaus taas tähän näkyviin.
Onneksi asiaa voidaan tarkastella myös edellä olevan todisteen valossa, niin ei tarvitse jäädä mielipiteiden varaan tämän(kään) asian suhteen. Jos kehitysvammainen opetetaan lukemaan ja kirjoittamaan, on tietysti mahdollista myös, ettei hän pysty omaksumaan kuin yhden tiedon, jota sitten toistaa konemaisesti.mikaelk kirjoitti:Tästä voidaan olla useaa mieltä, olen saanut useita positiivisia yksityisviestejäSirpa kirjoitti:Manipuloinnin huippu, ja vastenmielisin tapaus täällä.Mua ei paljon hetkauta jos olen jonkun sairaan hihhulin mielestä vastenmielinen.
Todistehan asiaan on luonnollisesti tässä, ja päässä on vikaa, jos jauhamisen taso ei muutu tämän faktatiedon jälkeen, tai kyseessä on manipuloija ja trolli.
Sirpa kirjoitti todisteista:mikaelk kirjoitti:Jokatapauksessa ei voi jälleen kuin ihmetellä ettei todisteita hupparista ole, on se vaan kummaa..
Nyt Joutsenlahti puhui itsekin siitä, että nauhalla ei kuulu ulkopuolisen ääniä. Vielä käräjäoikeudessa hän kertoi kuunnelleensa puhelun "ainakin 300 kertaa" ja kuulleensa siitä myös ulkopuolisen ääniä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052 ... 3_uu.shtml
Tässä kerrotaan, että millä äänitteellä koko oikeusprosessointi käytiin, ja vastaavalla tavalla on tämän useiden vuosien ajan annettu tietoa ymmärtää, että mitä tässä kokonaisuutena tapahtuu.Uuden version kerrotaan olevan äänenlaadultaan parempi ja erottelevampi kuin syyttäjän päätodisteena käyttämä ns. FBI-versio.
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lusta.html
Mikaelk, faktat ja perustelut kuuluvat ketjuihin, ja arvio, että koska tieto ei mene perille sinulla, on ongelma päässäsi, joka selittää kirjoittelusi - tällä ei ole mitään tekemistä lautamiestekstin kanssa. Kirjoittele itse lautamiehissä, jos on tarve vääristellä totuutta.
Mikaelk, sinulla on päässäsi vikaa, jos et nyt ymmärrä selistystä tähän, että miksi tuolta nauhalta ei kuulu ulkopuolisen ääntä?
Myös ex-tutkinnanjohtaja hovioikeuden todistuksella todisti aivan saman - tuolta FBI-nauhalta ei kuulu ulkopuolisen ääntä, alkuperäiseltä kuuluu, jonka hän on kunnellut noin 300 kertaa.Ja höpönlöpön, sepustelusi ei todista mitään! Useammin kuin kerran oikeuskin on todennut, ettei nauhalla ulkopuolista kuulu, en kuule minäkään, eikä moni muu.
Ymmärrätkö?
Ja tuo viimeinen kappale, jota vaadit lautamiestekstiksi tulee nyt täysin oikeutetuksi tähän ja faktaksi tällä omalla ymmärtämättömyydelläsi, jonka edellä todistat.
Ja:
No, tältä se näyttää tällä kertaa. Katsotaan nyt pareneeko totuus vasikoimalla?!Sirpa kirjoitti:Niin, tällä jatkamisella ja ymmärtämättömyydelläsi,mikaelk, sinä nyt juuri todistat sen todeksi, mistä edellä kirjoitan. Viisas vaikenisi, jos ei ymmärrä, koska hän tajuaisi oman ajattelunsa rajoituksen. Tietysti on vielä se toinenkin vaihtoehto olemassa...mikaelk kirjoitti:^^Sirpale ottaa agrea..
Todellakin kriteerit täyttyvät, joita männäpv Sirpa-ketjuun linkkailin..
Mulla on tähän tapaukseen näkökantani, sun horinasi ei niitä muuksi muuta.
Alkuperäisen tutkinnanjohtajan todistaminen hovioikeudessa, kuten lausunto FBI-nauhasta päätodisteena, jota syyttäjä käytti, ja jota hän väittää itse lavastetuksi, ja josta ei kuulu ulkopuolisen ääntä, ei ole horinaa, vaan tämän tapauksen faktaa, jonka perusteella sitten tehdään niitä johtopäätöksiä ja mielipiteitä.
Ymmärrätkö, mikaelk, minulla ei ole asian kanssa muuta tekemistä kuin, että laitoin nämä faktat tähän edelle? Kyseessä ei ole minun mielipiteeni, eikä se myöskään ole spekulaatiota.
Tämä on niin surullista ja säälittävääkin, että ei enää edes eroteta oikeudessa todistamisen faktaa mielipiteistä tai spekulloinneista, kun tehdään mielipiteitä ja johtopäätöksiä, kuten edellä tapahtuu.
Näette edessänne linkein varustetun perustiedon tapauksesta, voitte lukea uutiset, jotka on toimittaja tehnyt oikeudenistunnoista, ja sitten täältä palstalta luette jonkun mikaelkin, nimimerkin kirjoituksen ja lukutaitoisen henkilön tekemän johtopäätöksen: minun horinaa.
Jos todella hän saa vielä yv-läiskintää selkäänsä tällä aivojensa käytöllään, meidän pitää olla todella huolissamme Suomen tilasta ja tulevaisuudesta.
Lisäyksenä vielä: Tara aikoinaan varoitti minua olemasta väärällä puolella, mutta kun en tiedä näitä puolia, niin pystyn ainoastaan olemaan totuuden puolella.
Ja jos jollekin jäi tästä pointti löytymättä, se on tässä:
Ennen mikaelkia tehtiin johtopäätöksiä, että kyseessä on toimittajan kirjoitusvirhe tai - kuten Mäkisen kohdalla - hänellä on todistaessaan dementia, eikä enää muista missä ne verijäljet olivat väittäessään, etteivät ne olleetkaan takkahuoneessa vaan olohuoneessa, mutta kun tämä aivojen käyttö on nyt jo edennyt niin, että painettu lehtitieto, jossa on linkki mukana, muuttuu minun horinaksi, ryhdytään olemaan kyllä logiikassa sellaisella tiellä, että oksat pois!Näette edessänne linkein varustetun perustiedon tapauksesta, voitte lukea uutiset, jotka on toimittaja tehnyt oikeudenistunnoista, ja sitten täältä palstalta luette jonkun mikaelkin, nimimerkin kirjoituksen ja lukutaitoisen henkilön tekemän johtopäätöksen: minun horinaa.
Pitäisiköhän vasikoida henkilöspekulointi, sillä mikaelkin väite tulisi loogiseksi vain siinä tapauksessa, että olisin kyseinen/kyseiset toimittajat. Ja jos kyseessä on kaksi eri toimittajaa edellä, sitten mikaelkin on ajateltava niin, että toinen toimittaja on toisen alter ego, joiden alter ego minä vastaavasti olen minfossa.
Voihyväluoja.
Alethes doksa meta logu
Iltasanomissa oli tänään artikkeli Erkki Tuomiojan puheista lauantaina keskustanuorten Elokoulussa Hollolassa - aiheena oli Ukrainan tilanne.
IS:n Artikeli itsessään on sitä tavallista MSM:n myötäilyä, tavoiteena mitätöidä Tuomiojan puheita Ulkopoliittisen Instituutin Mika Aaltolan "auktoriteetin" avulla...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 32079.html
Artikkelissa on kuitenkin yksi merkittävä seikka - sen mukaan Tuomioja on sanonut seuraavasti:
IS:n Artikeli itsessään on sitä tavallista MSM:n myötäilyä, tavoiteena mitätöidä Tuomiojan puheita Ulkopoliittisen Instituutin Mika Aaltolan "auktoriteetin" avulla...
Artikkelissa on kuitenkin yksi merkittävä seikka - sen mukaan Tuomioja on sanonut seuraavasti:
Kun maan ulkoministeri sanoo suoraan ettei mediamme kuvasta todellisuutta uutisoinnissaan, niin se kertoo tilanteestamme jo aika paljon.Tuntuu järjettömältä, ettei keskustelu tiedotusvälineissä kuvasta todellisuutta. Olen huolissani siitä aivan päättömästä tavasta, jolla iltapäivälehdistö ja Yleisradio ovat tätä konfliktia käsitelleet.
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Sirpa, olen mielestäni huomauttanut sinua jo aiemmin, ettei painettuun sanaan ole aina uskominen. Olen kuunnellut Matti Mäkisen todistajan lausunnot aiemmista oikeudenkäynneistä eikä hän mielestäni puhu olohuoneen osalta muusta verisestä jäljestä kuin siitä murhaajan jarrutusjäljestä. Lisäksi Mäkinen on todennut Satakunnan käräjäoikeudessa vuonna 2010 mm. seuraavaa: "Mäkisen mukaan tapahtumapaikalla oli ollut pitkällinen pystypaini tilanne, josta oli jäänyt paikalle niin kengän- kuin paljaitten jalkojen jälkiä ja jonka aikana tekijä on puukottanut Jukka S. Lahtea moneen paikkaan."Sirpa kirjoitti: Ennen mikaelkia tehtiin johtopäätöksiä, että kyseessä on toimittajan kirjoitusvirhe tai - kuten Mäkisen kohdalla - hänellä on todistaessaan dementia, eikä enää muista missä ne verijäljet olivat väittäessään, etteivät ne olleetkaan takkahuoneessa vaan olohuoneessa, mutta kun tämä aivojen käyttö on nyt jo edennyt niin, että painettu lehtitieto, jossa on linkki mukana, muuttuu minun horinaksi, ryhdytään olemaan kyllä logiikassa sellaisella tiellä, että oksat pois!
Laita alkuperäinen lähde, milloin Mäkinen toteaa, ettei takkahuoneessa mukamas ollut verijälkiä. Veikkaan, ettet tällaista löydä. Olisin myös kiinnostunut tietämään, milloin Mäkinen on mahdollisesti puhunut sukkasillaan tehdyitä jäljistä. Myös nämä väitteet ovat menneet korvieni ohitse.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Sinun ei kannata "huomautella minulle", jos ajattelusi perustuu tunteeseen, eikä logiikkaan, kuten mikaelkin ajattelu. Ja minä pistän nyt tikulla pihalle joka ainoan huomauttelijan jo siitäkin syystä, jos aivotoiminta ei yllä länsimaisessa oikeudenkäytössä edes sille tasolle, että syyttömyyttä ei koskaan todisteta, kuten tässä tapauksessa on tehty, jotta "homma on saatu hoidettua".Sirpa, olen mielestäni huomauttanut sinua jo aiemmin...
Asiaa ovat ne virheetkin - nimenomaan tässä tapauksessa kokonaisuuden kannalta - jossa tarkoituksella luodaan kahden ääripään ristiriita - myös teidän aggressiivinen tappeleminen syyllisyyden tai syyttömyyden puolesta, joka todellisuudessa on sivuseikka - mutta tietysti lähdekritiikki on aina paikallaan.
Se ei kuitenkaan toimi siten, että tuosta ristiriidasta päätellään oman motivaation perusteella, että kumpi ääripää on se totuudenmukainen, vaan pohditaan, että jos molemmat vaihtoehdot annetaan, niin mistä ihmeestä on silloin kyse.
Todellisuudessa ääripäät kumoavat toisensa - Mäkisen todistamisen jälkeen, että verijäljet olivatkin olohuoneessa, ei ole yhtään enempää uskomista siihen, että ne olivatkin takkahuoneessa - tämä on annetun "virheen" pointti loogisesti ajateltuna.
Tämä on älypeli.
Alethes doksa meta logu
HYVÄ! Juuri näin, eikä ristiriitatilanteessa ole myöskään silloin se "toinen puoli" yhtään sen uskottavampi. Näin tästä aika hyvän esimerkin, mutta en nyt muista, että minne sen laitoin, mutta voin koittaa etsiä, ellei se ole tässä edellä.visitor59 kirjoitti:Iltasanomissa oli tänään artikkeli Erkki Tuomiojan puheista lauantaina keskustanuorten Elokoulussa Hollolassa - aiheena oli Ukrainan tilanne.
Artikkelissa on kuitenkin yksi merkittävä seikka - sen mukaan Tuomioja on sanonut seuraavasti:Kun maan ulkoministeri sanoo suoraan ettei mediamme kuvasta todellisuutta uutisoinnissaan, niin se kertoo tilanteestamme jo aika paljon.Tuntuu järjettömältä, ettei keskustelu tiedotusvälineissä kuvasta todellisuutta. Olen huolissani siitä aivan päättömästä tavasta, jolla iltapäivälehdistö ja Yleisradio ovat tätä konfliktia käsitelleet.
Ihan ajattelun ja uskomisen kannalta pitäisi nyt tämän Ulvila-sotkunkin aukaista jo jokaisen ihmisen ymmärryskyky ja aivot tajuamaan, että jotakin merkillistä on menossa ja että jos todella nyt haluttaisiin keskustella "vain" murhasta, niin asiat hoidetaan kyllä hieman toisella tavalla kuin nyt on tehty. Ja ilman päätutkijan nimikirjoituksilla varustettuja, pitkänenäisiä Pinokkioitakin, joiden nenä kasvaa stressistä.
Lisäys: No, paikka jossa ko. asia olisi, näkyy olevan taas vaihteeksi sensuroinnin kohteena, joten sinne on mahdotonta päästä. Enkä yhtään ihmettele. Luultavasti koko tieto linkkeineen on poistettu. Kyseessä oli Yhdysvaltain kongressissa oleva lainkäsittely, jossa käsiltetiin jättimäistä rahoitustarvetta niin Ukrainan aseistamiseen kuin venäjänkieliseen radiolähteystoimintaan venäjänkielisille itäalueille, niin että "Yhdysvaltain mielipide on näkyvästi esillä".
Löysin ko. tiedon, kun tiedotusvällineissä ryhdyttiin puhumaan näistä venäläisistä trolleista keskustelupalstoilla. Tilanne todellisuudessa kyseisen monisivuisen lakiasian kautta näyttäytyikin aivan toisessa valossa. Siellä oli paljon muutakin rahoitettavaa toimintaa, joka vaikutti aika erikoiselta. Olemme kyllä melkoisen massiivisen manipuloinnin ja propaganda kohteena tässä kolmannessa maailmansodassa.
Jos vastaava juttu löytyisi Venäjän puolelta, niin minkähänlainen mekkala olisi tiedotusvälineissä, mutta kun se on Yhdysvaltain puolelta, niin kukaan ei puhu mitään. Asia vain sensuroidaan kaikessa hiljaisuudessa, jos joku ottaa sen esille. Tuntuu siltä, että kohta ei pysty näppejään polttamatta sanomaan yhtään mitään tästä poliittisesta tilanteesta, vaikka itsellä ei olisi todellisuudessa minkäänlaista osaa eikä arpaa itse taistelussa. Vaikea ollakaan edes mitään kantaa, kun näitä taistelevia puolia on niin vaikea hahmottaa. Ainakin minun.
Alethes doksa meta logu
Jäi huomaamatta edellä:
Missä muualla arvelet sen alkuperäisen lähteen olevan kuin "painetussa sanassa"?
Löytyy lausuntoja ketjusta, ja olen sen linkittänyt tänne liki aina, kun ohimennen piipahdan. Suurinpiirtein nyt hovioikeuskäsittelyn jälkeen ehkä sellaiset 150 kertaa.
"Veikkaan, ettet tällaista löydä" kuulostaa aika ärsyttävältä 150 kerran jälkeen.
Nämä ristiriidat alkavat olla huippua, kun siihen syyllistyvät jo itse kirjoittajat. Tuskin nyt kyllä ymmärrät, että mitä tarkoitan.Pieni liekki kirjoitti:
Sirpa, olen mielestäni huomauttanut sinua jo aiemmin, ettei painettuun sanaan ole aina uskominen.
....
Laita alkuperäinen lähde, milloin Mäkinen toteaa, ettei takkahuoneessa mukamas ollut verijälkiä. Veikkaan, ettet tällaista löydä.
Missä muualla arvelet sen alkuperäisen lähteen olevan kuin "painetussa sanassa"?
Löytyy lausuntoja ketjusta, ja olen sen linkittänyt tänne liki aina, kun ohimennen piipahdan. Suurinpiirtein nyt hovioikeuskäsittelyn jälkeen ehkä sellaiset 150 kertaa.
"Veikkaan, ettet tällaista löydä" kuulostaa aika ärsyttävältä 150 kerran jälkeen.
Alethes doksa meta logu
Kun halutaan selvittää miten paksua pajunköyttä ihmisille voidaan syöttää ja kuinka suurta muihin kohdistuvaa epäoikeudenmukaisuutta ollaan valmiita hyväksymään, niin Ulvilan tapauksen käsittely oikeudessa ja mediassa on korvaamatonta tutkimusmateriaalia .Sirpa kirjoitti: ....
Ihan ajattelun ja uskomisen kannalta pitäisi nyt tämän Ulvila-sotkunkin aukaista jo jokaisen ihmisen ymmärryskyky ja aivot tajuamaan, että jotakin merkillistä on menossa ja että jos todella nyt haluttaisiin keskustella "vain" murhasta, niin asiat hoidetaan kyllä hieman toisella tavalla kuin nyt on tehty. Ja ilman päätutkijan nimikirjoituksilla varustettuja, pitkänenäisiä Pinokkioitakin, joiden nenä kasvaa stressistä.
Tarkoitatko ehkä tätä: S.2277 - Russian Aggression Prevention Act of 2014Sirpa kirjoitti: Lisäys: No, paikka jossa ko. asia olisi, näkyy olevan taas vaihteeksi sensuroinnin kohteena, joten sinne on mahdotonta päästä. Enkä yhtään ihmettele. Luultavasti koko tieto linkkeineen on poistettu. Kyseessä oli Yhdysvaltain kongressissa oleva lainkäsittely, jossa käsiltetiin jättimäistä rahoitustarvetta niin Ukrainan aseistamiseen kuin venäjänkieliseen radiolähteystoimintaan venäjänkielisille itäalueille, niin että "Yhdysvaltain mielipide on näkyvästi esillä".
tekstinä:
https://beta.congress.gov/bill/113th-co ... /2277/text
pdf-muodossa:
https://beta.congress.gov/113/bills/s22 ... 2277is.pdf
Siihen tutustuminen todellakin selventää aika tavalla asioita ....
USA on jo pitkään käyttänyt rahoittamiaan NGO yhdistyksiä omien geopoliittisten tavoitteidensa ajamiseksi - Ukrainaankin "sijoittivat" kaikkiaan 5 miljardia niiden kautta.Sirpa kirjoitti: Löysin ko. tiedon, kun tiedotusvällineissä ryhdyttiin puhumaan näistä venäläisistä trolleista keskustelupalstoilla. Tilanne todellisuudessa kyseisen monisivuisen lakiasian kautta näyttäytyikin aivan toisessa valossa. Siellä oli paljon muutakin rahoitettavaa toimintaa, joka vaikutti aika erikoiselta. Olemme kyllä melkoisen massiivisen manipuloinnin ja propaganda kohteena tässä kolmannessa maailmansodassa.
Siten rahoitettiin niin "Oranssi vallankumous" kuin tämä viimeinen Coup d'état:kin.
Arabikeväätkin perustuivat samanlaiseen järjestelyyn.
Kyllä Venäjäkin käyttää NGO yhdistyksiä, mutta ei varmaan niin massiivisesti kuin USA. Ukrainan kriisistä näkee hyvin sen, ettei EU:n sisäisiäkään tapahtumia voi täysin hahmottaa mikäli ei huomioi USA:n vaikutusta. Jokaisella EU maalla on asioista päätettäessä yksi ääni, USA:lla on kuitenkin käytössään niitä ainakin viisi ...Sirpa kirjoitti: Jos vastaava juttu löytyisi Venäjän puolelta, niin minkähänlainen mekkala olisi tiedotusvälineissä, mutta kun se on Yhdysvaltain puolelta, niin kukaan ei puhu mitään. Asia vain sensuroidaan kaikessa hiljaisuudessa, jos joku ottaa sen esille. Tuntuu siltä, että kohta ei pysty näppejään polttamatta sanomaan yhtään mitään tästä poliittisesta tilanteesta, vaikka itsellä ei olisi todellisuudessa minkäänlaista osaa eikä arpaa itse taistelussa. Vaikea ollakaan edes mitään kantaa, kun näitä taistelevia puolia on niin vaikea hahmottaa. Ainakin minun.
LISÄYS: Tuossa Congressional Bills S. 2277:ssä on vielä eräs erikoinen seikka (lipsahdus?). Meille kerrotaan toistuvasti ettei NATO ja Eurooppan kaavailtu ohujuskilpi ole mitenkään suunnattu Venäjää vastaan:
- miksiköhän S. 2277 kuitenkin katsoo ohjuskilven toteuttamisen nopeuttamisen olevan hyvä tapa vastustaa Venäjää ?
- samoin vastatoimena halutaan käyttää NATO-yheistyöaseman myöntämistä Moldovialle, Gruusialle ja Ukrainalle - miksiköhän kun NATO ei siis kuitenkaan ole suunnattu Venäjää vastaan ?
Viimeksi muokannut visitor59, Ke Syys 24, 2014 1:24 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En vielä katsonut, että onko kyseessä sama teksti, mutta se mikä siinä kummastutti kuitenkin eniten - siinä puhuttiin Euroopasta ja EU:sta vain yhteistyönä Saksan kanssa aivan kuin EU olisi nyt uudelta nimeltään Saksa.
Lisäys: täysin eritavalla koottu teksti, ja paljon sekavampi kuin itse näin, ja jotenkin suppeampi, mutta ainakin lopusta katsottuna käsitteli samaa asiaa.
Tässä tarkoittamani linkki. Helppolukuisempi.
https://beta.congress.gov/113/bills/s22 ... 9d1a2ed746
Ks. sec.202 esim.
Lisäys: täysin eritavalla koottu teksti, ja paljon sekavampi kuin itse näin, ja jotenkin suppeampi, mutta ainakin lopusta katsottuna käsitteli samaa asiaa.
Tässä tarkoittamani linkki. Helppolukuisempi.
Ks. sec.202 esim.
Alethes doksa meta logu
Itseasiassa sama dokumentti, mutta linkissäsi se teksti on selvemmin aseteltu.Sirpa kirjoitti:En vielä katsonut, että onko kyseessä sama teksti, mutta se mikä siinä kummastutti kuitenkin eniten - siinä puhuttiin Euroopasta ja EU:sta vain yhteistyönä Saksan kanssa aivan kuin EU olisi nyt uudelta nimeltään Saksa.
Tässä tarkoittamani linkki.
Saksa on USA:n kannalta ainoa merkittävä valtio EU:ssa .... se on oikeastaan aika selvää jos seuraa miten lyhyessä talutusnuorassa USA aina on pitänyt Isoa Britanniaa, Ranskaa USA haluaa ignoreerita (sosialistinen), joten ainoa maa johon halutaan vaikuttaa onkin sitten Saksa.
Baltian maat, Puola ja UK äänestävät aina USA:n toiveiden mukaan ...
Juu - kiinostava monessakin mielessä... Asetus hyväksyttiin toukokuun 1 pvä - siihen mennessä ei oltu esitetty minkäänlaisia todisteita mistään Venäläisistä joukoista Itä-Ukrainassa .... "Havainnoista" alettiin twiittaamaan vasta myöhemmin. Kuitenkin tiesivät etukäteen vaatia joukkoja "poistumaan" ....Sirpa kirjoitti: Ks. sec.202 esim.
Suoraan sanoen - alan jo kohta uskomaan liskoihmisiinkin, kyllä tämä meno on niin kuvottavaa, ettei järki riitä siihen, että miksi ihminen tuhoaa itsensä, rotunsa ja pallonsakin tällä tavalla.
Alethes doksa meta logu
Kun tieto joukoista tuli, niin Putinilla meni kokonainen viikko ennenkuin sai edes ensimmäisen sanaa suustaan kakistettua. Seurasin tilannetta, koska päättelin, että ensimmäinen hetki on ratkaisevin, jos haluaa määritellä lähtökohdan näille "tunnuksettomille sotilaille".visitor59 kirjoitti:Juu - kiinostava monessakin mielessä... Asetus hyväksyttiin toukokuun 1 pvä - siihen mennessä ei oltu esitetty minkäänlaisia todisteita mistään Venäläisistä joukoista Itä-Ukrainassa .... "Havainnoista" alettiin twiittaamaan vasta myöhemmin. Kuitenkin tiesivät etukäteen vaatia joukkoja "poistumaan" ....Sirpa kirjoitti: Ks. sec.202 esim.
Alethes doksa meta logu
Olen joskus miettinyt mikä on evoluution päämäärä (jos nyt niin voi sanoa) - ehkäpä se ei olekaan yhden lajin kehittyminen aina vaan kyvykkäämmäksi, vaan vaihtaa ravintoketjun huipulla oleva laji aina silloin tällöin.Sirpa kirjoitti:Suoraan sanoen - alan jo kohta uskomaan liskoihmisiinkin, kyllä tämä meno on niin kuvottavaa, ettei järki riitä siihen, että miksi ihminen tuhoaa itsensä, rotunsa ja pallonsakin tällä tavalla.
Ihmisten määrääviksi ominaisuuksiksi on nousemassa ahneus ja itsekkyys - sellaisten ominaisuuksien korostuminen enteilee ainakin minusta pikaista loppua luomakunnan "huippuna"...
Ehkä nuo ominaisuudet ovat mutaatio a'la "Game Over"
Surullista jos samalla sitten tuhotaan koko maapallokin.
Heh - niinkuin sanotaan - vahvoilla on se, joka ehtii valehtelemaan ensimmäiseksi ...Sirpa kirjoitti: .....
Kun tieto joukoista tuli, niin Putinilla meni kokonainen viikko ennenkuin sai edes ensimmäisen sanaa suustaan kakistettua. Seurasin tilannetta, koska päättelin, että ensimmäinen hetki on ratkaisevin, jos haluaa määritellä lähtökohdan näille "tunnuksettomille sotilaille".
Aiheena Euro, Euron tila ja Euron pysyvyys, ja se miten se on väkisin runtattava lävitse pakote-, ruoska- ja troikkauudistuksineen. Mitä ne todellisuudessa tekevät?
Edellä on tiedeuutinen, josta selviää, että tiedemiehet ovat pystyneet mittaamaan fyysisen todellisuutemme "pikselit" siten, että se vastaa jopa sellaista mahdollisuutta, että olemmekin vain tulevaisuuden ihmisten tietokonepeli.
Mikä estäisi silloin sen, etteivät he ole sijoittaneet tähän peliin myös liskoihmisiä?
Suomi24 keskustelee aiheesta:
Nyt kyseiset rokotukset on keskeytetty.
Raportti: Euro ei ole peruuttamaton asia
Talouselämä 12.9.2014 08:30päivitetty 12.9.2014
Washington DC:ssä toimivan Brookings Institution -tutkimusjärjestön konferenssissa julkaistun raportin kirjoittajat uskovat, että historian valossa tarkasteltuna alueen yhtenäistyminen päihittää poliittiset erimielisyydet.
Heidän mielestään on kuitenkin edelleen mahdollista, että yhteisvaluutta-alue voi myös hajota.
"Eurooppa ja euro eivät ole peruuttamattomia. Niiden palauttaminen entiselleen on yksinkertaisesti hyvin kallista."
"Dramaattisen muutoksen riski on joka tapauksessa todellinen."
http://www.talouselama.fi/uutiset/rapor ... a/a2265435
Mikä on tämän poliittisen taistelun peruspointti, jossa ihmiset joutuvat työttömiksi, elämisen mahdollisuudet supistuvat, kaikki yksityistetään ja kaiken lisäksi vielä kalliilla ja entistä huonommaksi, tavallisen kansalaisen elämä vain koko ajan kurjistuu, rikollisuus lisääntyy räjähdysmäisesti ja kaikki ajautuu järjestäytyneen rikollisuuden haltuun; turvattomuuteen ovien ollessa auki joka suuntaan? Joku liskoihmisten agenda tuhota meidät, vai?Draghi: "Mitä vastausta odotat? Euro on peruuttamaton"
Euroopan keskuspankin pääjohtaja Mario Draghi kulki tuttuja latuja ranskalaisen radiokanavan haastattelussa keskiviikkona.
... Draghi toisti myös rakenteellisten uudistusten tekemisen tärkeyttä.
Ainoa hieman eläväisempi kohta haastattelussa tuli, kun haastattelija totesi joidenkin ihmisten olevan yhä huolissaan euron selviämisestä.
"Mitä vastausta odotat ihmiseltä, joka on sanonut, että teemme kaiken mahdollisen euron säilyttämiseksi toimivaltamme puitteissa?" Draghi sanoi viitaten kaksi vuotta sitten tekemäänsä lausuntoon euron puolustamisesta.
"Euro on peruuttamaton. Euro on peruuttamaton, ja teemme kaiken mahdollisen toimivaltamme puitteissa varmistaaksemme, että niin tapahtuu", Draghi uhosi.
http://www.talouselama.fi/uutiset/dragh ... n/a2267535
Edellä on tiedeuutinen, josta selviää, että tiedemiehet ovat pystyneet mittaamaan fyysisen todellisuutemme "pikselit" siten, että se vastaa jopa sellaista mahdollisuutta, että olemmekin vain tulevaisuuden ihmisten tietokonepeli.
Mikä estäisi silloin sen, etteivät he ole sijoittaneet tähän peliin myös liskoihmisiä?
Milläs aseilla tällaisia vastaan sitten taistellaan ja pelastetaan maapallo heidän kynsistään?! Koittakaapa nyt tutkia asiaa, jos jotakin olisi kuitenkin vielä tehtävissä.Liskoihmiset
Liskoihmiset eli reptiliaanit (myös liskot, drakonialaiset) ovat UFO-ilmiöön liittyvien nykyajan uskomusten mukaan liskonkaltaisia, ihmisenmuotoisia avaruusolentoja. Liskojen kerrotaan voivan tekeytyä ihmisten näköisiksi ja kuuloisiksi. Joissain salaliittoteorioissa liskoihmiset ovat soluttautuneet päättäviin asemiin, ja ohjailevat ihmiskunnan asioita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liskoihmiset
Suomi24 keskustelee aiheesta:
Tässä on se ikävä puoli, että tämä on totta; sikainfluenssa ylitti huikeimmatkin salaliittoteoriat, huhuttiin myös, että tuhkarokkorokotuksin haluttiin steriloida muita kuin valkoihoisia, ja tuossa kampanjassa oli mukana Bill Gates isoine rahoineen. Nyt oli uutinen, että kymmennittäin lapsia on kehitysmaissa kuollut kyseiseen tuhkarokkorokotukseen. Varsin tehokas sterilisointi, josta vanhemmat koittivat lapsensa pelastaa, jopa pakenemalla toiseen maahan, mutta poliisi toimitti heidät takaisin kotiin pakkorokotuksiin.http://fi.wikipedia.org/wiki/PNAC
http://www.newamericancentury.org/state ... ciples.htm
"Rebuilding America's Defences -raportissa mainitaan "katastrofaalinen ja katalyyttinen tapahtuma - kuten uusi Pearl Harbor", joka kiihdyttäisi muuten hidasta muutosta USA:n globaalin hallinnan suuntaan. Jotkut pitävät tätä todisteena siitä, että Bushin hallinto oli Syyskuun 11. päivän iskujen takana. Arvostelijat ottavat usein esille myös raportin kohdan, jossa sanotaan: "kehittyneet biologisen sodankäynnin muodot (Lintu- ja sikainfluenssa, Epola, pernarutto, suu- ja sorkkatauti, AIDS jne), jotka voidaan suunnata tiettyihin genotyyppeihin, saattavat muuttaa biologisen sodankäynnin kauhun valtakunnasta poliittisesti käyttökelpoiseksi työkaluksi." PNAC:n vastustajat pitävät tätä todisteena ryhmän rajusta rasistisuudesta, sillä kuvatunlaisilla aseilla voitaisiin hyökätä yksittäisiä etnisiä kansanryhmiä vastaan."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8730324
Nyt kyseiset rokotukset on keskeytetty.
Alethes doksa meta logu