Pub Prison **AVATTU**
Tervetuloa vaan. Mä kerkesin ottamaan jo edellisen jälkeen lasillisen mustikkakeittoa tähän flunssaan. Toimisikohan absintti seuraavaksi.. Tää on kyllä mukavan rauhallinen baari, en jaksa niissä nykyajan diskometeleissä hengailla.Kylli kirjoitti:Pistäs Clyde Jekulla, suunnitellaan vaikka Kyllin reissua Tampereelle.
Absintti toimii juu. Vaikkei poistakaan flunsaa niin ei sitä sellaisessa mukavan psykoottisessa kännissä huomaa. Pari keuhkokuumetta sinne tänne.
Me tullaan Lokan kanssa teille. Nappaan sen kainaloon kun haen varastetun avatarin takaisin sen seinältä. Perkele, koko identiteetti kadoksissa.
Me tullaan Lokan kanssa teille. Nappaan sen kainaloon kun haen varastetun avatarin takaisin sen seinältä. Perkele, koko identiteetti kadoksissa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Donhothiel
- Susikoski
- Viesti:
LOKAHANIPUPUMUSSUKKAMURU! SÄ PALAUTIT MUN AVATARIN! Tai sit se on tää absintti (aito sellainen, aluperäisen reseptin mukaan) joka saa Kyllin näkemään kummia. Näkeekö muut yhtään alastonta, laihaa ja pienirintaista pitkätukkaista blondia?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Shä mmkään trajoiljapoke oo. Trjoon suuulleki. Ottny. Rapituli>3Clyde kirjoitti:^Mä olen nähnyt Kylli sun avataren kokoajan. Nyt taitaa loppua neidille tarjoilu kun sitä ollaan jo noin kännissä!
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
loneliness
- Jessica Fletcher