Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Tara
Horatio Caine

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Tara »

turumurre kirjoitti:
Tara kirjoitti:...
Jos Annelilaisten toive täyttyisi, että hovin päätös pysyisi ennallaan, että lsh-tutkimuksetkin keskeytettäisiin ja painettaisiin villaisella, niin kenen etu se olisi?? Hyväksi käytettyjen lastenko?
...
Sama juttu sinulle, Mistä tiedät että ja kuka on käyttänyt lapsia hyväksi? Mistä tiedät?
'Luetko' tämänkin Auerin kotisivuilta? Ilmeistä? Nenän asennosta tai pään nyökkäilyistä?
Käänteletkö Tarat-kortteja kenties...?

Katsotko oikeudeksesi että nyt saat kivitellä kahtkauhiammin ja sielusi synkimmistä syvyyksistä. Kun asiaa vasta tutkitaan?
Voipi käydä tässä tapauksessakin Tara, kun asiat on tutkittu, niin monta kirjoitustasi jälkikäteen mielelläsi muuttaisit. Aivan kuten kävi surmajutun tiimoiltakin.
Joten 'pidähän vain mölyt mahassasi'. Tämä kaikella kunnioituksella...
Ja pöh, kuules, kuka se on väittänyt olevansa aina oikeassa? Kuka se vannoo Annelin syyttömyyden nimeen ja valehtelee toisista nikeistä minkä ehtii, vääristelee ja liioittelee.

Tyhmä joka ei uskalla mitään sanoa, on olevinaan 'objektiivinen' eikä kuitenkaan ole mistään mitään mieltä? Viisaampi se joka sentään sanoo jotakin, jotain sellaista, mihin muut voivat sanoa jotakin, vastaan taikka puolesta, tarkentaa tai tyrmätä sehän on ihan ok!- Se on keskustelemista, ystäväni. Sille on ominaista, että mielipiteet muuttuvat, tarkentuvat jne..

Eikös se Joutsenlahti päätynyt luonnehtimaan murhaajaa kiduttajaksi, psykopaatiksi. Mites sitten suu pannaan, jos käy kuten arvelen?
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara
Horatio Caine

Jatka sinä vaan turumurre. Samat sanat jollein muullekin änkyrä-vänkääjälle.

Voi että on nautinto toisinaan olla klikkaamatta katso TÄSTÄ! :wink:
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Minä olen mielelläni väärässä jos se tarkoittaa, että nämä syyteharkinnan kauhut ei ole lapsia kohdanneetkaan. Sopii vaikka syyllinen Annukin vapaalle jalalle jos se olisi tästä kiinni - ei yhtään väliä.

Vaikuttaa vain toisin - painavin syin.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Valhalla kirjoitti:
Turren kirjoittamana: Joka toisessa lauseessa makeilet olevinasi lasten puolesta ja joka toisessa vedät sitten nämä samat alimpiin syövereihin.

Saisiko tarkennuksen. En nimittäin ole moittinut, syyttänyt tahi mitenkään vetänyt lapsia alimpiin syövereihin. Sinä valehtelet täällä.

Kuulutko samaan rinkiin vai mitä turre meuhtaat. Hyväksikäytöstä tai raiskauksista ei saisi keskustella koska ovat "vasta" syyteharkinnassa. Painavin syin. Koskahan turrelta saisi luvan pohtia, miksi Annusi on vangittuna. Koska sopii aprikoida mikä on ollut lasten kohtalo. Saako koskaan miettiä sitä, liittyvätkö nämä seikat lasten isän murhaan.

Senkun vaan meuhkaat suosikkiaiheestasi ihan rauhassa. Käsitykseni ja mielipiteeni on että sinulla on kova tarve viedä keskustelua aiheettomastikin täältä tuonne Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö -palstalle. Juuri tuolla edellä teit sen saman mitä aikaisemminkin. Onko tämä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö sinulle jokin päähänpinttymä Valhalla? Miksi?

Annusi...? Oletpa todella lapsellinen ihminen, joku teini vissiin..
Valhalla
Watson itse

Minä olen keskustellut lsh -ketjussa ihan alusta asti. Ei ongelmia. Sinulla turre pimahtaa heti kun viitataan näihin parhaillaan selvitettäviin syyteharkintoihin. Ilmeisen arka paikka.

Valitettavasti emme voi elämääsi helpottaa. Tämä case ei ehkä olekaan siististi vain takankatveita piirustellen keskusteltavissa. Voi olla, että joutuu esim miettimään miksi Annelia syytetään raiskauksesta. Lapsensa. Miten, koska ja miksi. Moni miettii tätä par'aikaa - viran puolesta.

Luulempa, että siihen tarinaan ei 3D-kuvia kaivata.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Tara kirjoitti: Ja pöh, kuules, kuka se on väittänyt olevansa aina oikeassa? Kuka se vannoo Annelin syyttömyyden nimeen ja valehtelee toisista nikeistä minkä ehtii, vääristelee ja liioittelee.

No, minäpä kerron: Tunnustan väittäneeni että surmapuolen asioita esittäessäni olen ollut oikeassa. Mutta kerroppa sinä minulle missä olin/olen väärässä? Näistä lsh-epäilyistä ei ole mitään tietoa joten se voi olla mitä vaan. Mutta kuten tuolla toisaalla jo toin julkikin, niin vaikuttaisi siltä ettei tutkijoilla ole paljonkaan 'kassissa'. Ja tämä sitten tarkoittaa...?
Kuka sitten vääristelee ja liiottelee? Monikin varmaan, mutta katson mielipiteenäni että sinä vääristelet totuuttaa ja liiottelet syvästi (kaikenlaiset etp-lainailut on kyllä muistissa).
Tyhmä joka ei uskalla mitään sanoa, on olevinaan 'objektiivinen' eikä kuitenkaan ole mistään mitään mieltä? Viisaampi se joka sentään sanoo jotakin, jotain sellaista, mihin muut voivat sanoa jotakin, vastaan taikka puolesta, tarkentaa tai tyrmätä sehän on ihan ok!- Se on keskustelemista, ystäväni. Sille on ominaista, että mielipiteet muuttuvat, tarkentuvat jne..
Tuossa juuri edellä uskalsin sanoa (olen aina uskaltanut sanoa). Milläs tavalla sun mielipiteesi on muuttunut tai tarkentunut, jos nyt muuttumisesta pois lasketaan se että nykyään pidät jopa etukäteismurhaa nauhoituksineen mahdollisena (syy tähän? :lol: ).
Eikös se Joutsenlahti päätynyt luonnehtimaan murhaajaa kiduttajaksi, psykopaatiksi. Mites sitten suu pannaan, jos käy kuten arvelen?
Undulaatin kiduttajaako tarkoitat? Eikös se saanu terveen paperit?
Mites sitten Taran suu vääntyy kun käy niin kuin arvelen ?
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Minä olen keskustellut lsh -ketjussa ihan alusta asti. Ei ongelmia. Sinulla turre pimahtaa heti kun viitataan näihin parhaillaan selvitettäviin syyteharkintoihin. Ilmeisen arka paikka.

Valitettavasti emme voi elämääsi helpottaa. Tämä case ei ehkä olekaan siististi vain takankatveita piirustellen keskusteltavissa. Voi olla, että joutuu esim miettimään miksi Annelia syytetään raiskauksesta. Lapsensa. Miten, koska ja miksi. Moni miettii tätä par'aikaa - viran puolesta.

Luulempa, että siihen tarinaan ei 3D-kuvia kaivata.

:lol: Olet hauska heppu tai hepputar V. Turre on ihan rauhallisella mielellä käy sitten miten käy.
Mutta luulenpa että eräälle Veelle niitä arkoja paikkoja, tässä jutun loppuunkulumisessa, vielä ilmenee.
Juu, ei varmaan kaivata, ja jätänkin sen foorumin sun 2D-piirroksillesi ihan sovinnolla, ole hyvä.
Valhalla
Watson itse

Ai sulla on turrukka hauskaa. Ja raiskauksiakin tulee mielestäsi joillekin taivaan lahjana.
Eipä voi kuin todeta, että jätän sut pitämään hauskaasi keskenäsi. Lue vaikka tosta, kuinka seksualisesta hyväksikäytöstä toivutaan ja jatka hauskanpitoa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/psyk ... 76237.html
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Ai sulla on turrukka hauskaa. Ja raiskauksiakin tulee mielestäsi joillekin taivaan lahjana.
Eipä voi kuin todeta, että jätän sut pitämään hauskaasi keskenäsi. Lue vaikka tosta, kuinka seksualisesta hyväksikäytöstä toivutaan ja jatka hauskanpitoa:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/psyk ... 76237.html

Varsinainen jeesustelija... :o Edellä puhuu eräs nimimerkki joka reilun vuoden veti lapsen sanomisia ja todisteluita surmajutussa lokaan...
Meinasin heittää tähän vielä jotain nasevaa mutta nyt pamahtikin mieleen että jospa jotenkin olet kanssakärsijä tai omaksuja jonka todellisuus on jotenkin vain hämärtynyt.
Niin en nyt sitten heitäkkään.
Jätän sinut pohtimaan syntyjä syviä ja sivusta vaan seuraan miten purat patoutumia välillä näennäisesti lasten puolesta puhuen ja seuraavassa lauseessa taas mustamaalaten. No, ehkäpä hyvä terapiaa noinkin. Olen pahoillani että olen aiheuttanut sinulle merkittäviä lisäongelmia.
Valhalla
Watson itse

Sinä et edellistäkään valettasi oikonut. Laitapa tänne sitaatti missä olen lapsia mustamaalannut tai vetänyt lokaan. Ihme tarinoita sulla. Valehtelet minkä ehdit - miksi tästä noin panikoit.
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Valhalla kirjoitti:Sinä et edellistäkään valettasi oikonut. Laitapa tänne sitaatti missä olen lapsia mustamaalannut tai vetänyt lokaan. Ihme tarinoita sulla. Valehtelet minkä ehdit - miksi tästä noin panikoit.

Et kai oleta että ehdoin tahdoin sellaista saastaa tänne uudestaan postaisin.
(Sieltä ne löytyy etsi-toiminnolla, vai ajatteletko että kun paljon jauhaa niin sinne ne hukkuu unohduksiin).
...Mutta kuten annoin ymmärtää; Yritä voida paremmin.
Nämä läpinät loppuu nyt tähän, en kuitenkaan voi sinua ahdistuksissasi auttaa...
Veristi
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Vaikuttaa siltä, että minfossa, ja varsinkin täällä kakkelin puolella, riidat käydään lapsuudenkodista perityn mallin mukaan. Toinen ottaa isän, toinen äidin roolin. Joku ryhtyy lapseksi jälleen ja yrittää toimia välittäjänä ja sovittelijana vanhempien välillä. Loput jäävät sivustaseuraajiksi. Onneksi tämä on vain virtuaalimaailma.

Mutta tuosta B:stä: jotenkin jo alusta alkaen kiinnitin huomiota niihin lapsuudenoloihin...
Valhalla
Watson itse

turumurre kirjoitti:
Valhalla kirjoitti:Sinä et edellistäkään valettasi oikonut. Laitapa tänne sitaatti missä olen lapsia mustamaalannut tai vetänyt lokaan. Ihme tarinoita sulla. Valehtelet minkä ehdit - miksi tästä noin panikoit.

Et kai oleta että ehdoin tahdoin sellaista saastaa tänne uudestaan postaisin.
(Sieltä ne löytyy etsi-toiminnolla, vai ajatteletko että kun paljon jauhaa niin sinne ne hukkuu unohduksiin).
...Mutta kuten annoin ymmärtää; Yritä voida paremmin.
Nämä läpinät loppuu nyt tähän, en kuitenkaan voi sinua ahdistuksissasi auttaa...
En todellakaan ole kirjoittanut mitään väittämääsi. Menee kunnianloukkauspuolelle ellet osoita väitettäsi tai oikaise valheitasi. Ihme hemmo.
Mileva
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Mileva »

Tara kirjoitti:Jatka sinä vaan turumurre. Samat sanat jollein muullekin änkyrä-vänkääjälle.

Tässähän meillä onkin oikea malliesimerkki siitä Taran peräänkuuluttamasta asiallisesta, kypsästä ja tasapainoisesta keskustelusta :D Ensin kyseinen nimimerkki heittää Kakkeliin kirjoitus- ja asiavirheitä vilisevän provon, eikä sitten omien sanojensa mukaan vaivaudu edes lukemaan oikaisuja ja vastauksia.

Tara, kyllä minä kuitenkin tiedän, ettet voi hillitä uteliaisuuttasi vaan käyt ihan pikkiriikkisen kurkkimassa, mitäs täällä oikein kirjoitellaankaan. Tui tui 8)
Tara
Horatio Caine

Mileva kirjoitti:
Tara kirjoitti:Jatka sinä vaan turumurre. Samat sanat jollein muullekin änkyrä-vänkääjälle.

Tässähän meillä onkin oikea malliesimerkki siitä Taran peräänkuuluttamasta asiallisesta, kypsästä ja tasapainoisesta keskustelusta :D Ensin kyseinen nimimerkki heittää Kakkeliin kirjoitus- ja asiavirheitä vilisevän provon, eikä sitten omien sanojensa mukaan vaivaudu edes lukemaan oikaisuja ja vastauksia.

Tara, kyllä minä kuitenkin tiedän, ettet voi hillitä uteliaisuuttasi vaan käyt ihan pikkiriikkisen kurkkimassa, mitäs täällä oikein kirjoitellaankaan. Tui tui 8)
Onko sekään nyt mitään keskustelua että heittää nenille jotain pykäliä ja numeroita, kun ei olla edes millään Suomen lakipykälä-foorumilla? Itselläsi ei ole mitään annettavaa itse keskusteluun, kunhan kyttäilet ja näykit palstan parhaita ja asiallisimpia kirjoittajia ja vähän väliä kehut itseäsi.

Ihan totta, on ilo kun malttaa olla klikkaamatta TÄSTÄ, joskushan se on ihan asiallista. Mutta useimmiten se on ollut täysin turhanpäiväistä. Niinhän sinä luulet, etten malta olla klikkaamatta.. Montakohan oivaan tilaisuutta antaa potut pottuina olen menettänyt, oi voi. - Nooh, sehän nyt ole mikään huolen aihe todellakaan.

Säästä sinä visertelysi ihan itsellesi vain. Jotkut eivät ymmärrä nolostua vaikka siihen olisi todellista aihettakin.
Vastaa Viestiin