Minusta tuntuu, että koimme juuri harvinaisen uhriutujatrollin syntymää. Tuli mieleen Bambin haparoivat ensiaskeleet ja herkistyin muistellessani herkullista peuran ulkofilettä...negraham kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 10:36 pm Itse ketjussa pyörineenä voisin veikata että se kun yhden kirjoittajan viestejä piti poistella jatkuvasti ja ei oikeastaan lukenut muiden viestejä vään lässytti samaa paskaa kokoajan
Moderoinnin arvostelu
- Vasikkahattu
- Hetty Wainthropp
Re: Moderoinnin arvostelu
Nyt ymmärsit jotenkin väärin, minun mielestä oli vaan hauskaa kun samoille tyypeille sai vääntää rautalangasta asioita ja tietysti sanomiseni saattoivat muotoutua hieman sen kaltaisiksi että ärsyttivät näitä kyseisiä henkilöitä. Tahallaan en kuitenkaan ketään koskaan ärsytä...Vasikkahattu kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:05 amMinusta tuntuu, että koimme juuri harvinaisen uhriutujatrollin syntymää. Tuli mieleen Bambin haparoivat ensiaskeleet ja herkistyin muistellessani herkullista peuran ulkofilettä...negraham kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 10:36 pm Itse ketjussa pyörineenä voisin veikata että se kun yhden kirjoittajan viestejä piti poistella jatkuvasti ja ei oikeastaan lukenut muiden viestejä vään lässytti samaa paskaa kokoajan
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
Tämän nostan vielä esille.manearia kirjoitti: La Syys 26, 2026 6:42 pm Harmittaa, kun verkon käytöstavat ovat joillakin päässeet unohtumaan ja saavat vapaasti oksentaa hyvän maun vastaisia kommentteja joka suuntaan. Jos vasikoi, voi tulla itselle bannit. Ei muuten liity mitenkään politiikkaan, vaan koskee nimenomaan mauttomia ja alentavia kommentteja.
Palsta on täynnä rasistista ulinaa, ei siis edes mitään tosiasioita romanihameista, muslimikulttuurista tai edes suomalaisen kännipersun ammuskelusta, vaan ulinaa, jolla ei ole mitään muuta arvoa kuin purkaa lausujansa putipuhdasta rasismia mahdollisimman trollaavalla tavalla.
Mä en väitä olevani mikään antirasisti ja todellakin laitan kulttuureita paremmuusjärjestykseen. Mut... ei. Tämä palsta on välillä aivan ruokoton.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Amandalooni
- Martin Beck
Sinä olit yksi turhan jankkaajista. Sut ois pitänyt poistaa myös.negraham kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:09 amNyt ymmärsit jotenkin väärin, minun mielestä oli vaan hauskaa kun samoille tyypeille sai vääntää rautalangasta asioita ja tietysti sanomiseni saattoivat muotoutua hieman sen kaltaisiksi että ärsyttivät näitä kyseisiä henkilöitä. Tahallaan en kuitenkaan ketään koskaan ärsytä...Vasikkahattu kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:05 amMinusta tuntuu, että koimme juuri harvinaisen uhriutujatrollin syntymää. Tuli mieleen Bambin haparoivat ensiaskeleet ja herkistyin muistellessani herkullista peuran ulkofilettä...negraham kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 10:36 pm Itse ketjussa pyörineenä voisin veikata että se kun yhden kirjoittajan viestejä piti poistella jatkuvasti ja ei oikeastaan lukenut muiden viestejä vään lässytti samaa paskaa kokoajan
Voin auttaa ylläpitoa, pistäkää viestiä.
-
Ajatonkello
- Martin Riggs
Negraham taitaa olla nepobeibi kun saa huudella guguugäägäätä joka väliin.
Pohjolassa on myös paljon pimeyttä
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Itseäni häiritsi ketjussa se miten kiihkomielisesti hyökättiin mustamaalaamaan kadonneen aviomiestä vaikka mitään näyttöä, todisteita ei ole että hän olisi kaltoinkohdellut vaimoaan tai osallinen tämän katoamiseen.
Pitäisi nyt olla vähän vahvempia perusteluja kuin "vibat" että aletaan joukolla solvaamaan ja syyttämään.
Vauva.fi:ssä näyttää olevan , jos mahdollista, vieläkin sekopäisempää jankkaamista.
Pitäisi nyt olla vähän vahvempia perusteluja kuin "vibat" että aletaan joukolla solvaamaan ja syyttämään.
Vauva.fi:ssä näyttää olevan , jos mahdollista, vieläkin sekopäisempää jankkaamista.
Tuollaisella perustelulla pitäisi lukittuna olla melkoinen määrä ketjuja..Doris Watson kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:09 pm Itseäni häiritsi ketjussa se miten kiihkomielisesti hyökättiin mustamaalaamaan kadonneen aviomiestä vaikka mitään näyttöä, todisteita ei ole että hän olisi kaltoinkohdellut vaimoaan tai osallinen tämän katoamiseen.
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Mikä sinun mielestäsi oli syynä ketjun hyvin poikkeukselliseen sulkemiseen?Verinuoli kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 11:22 pmSinulle erikseen mahdollisimman selkokielinen vastaus kysymykseesi "Oiskohan sieltä omaiset/omainen ärähtänyt ja siihen päälle poliisi?" EI.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 8:06 pmOiskohan sieltä omaiset/omainen ärähtänyt ja siihen päälle poliisi?Vasikkahattu kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 7:44 pm
Kyllä se on vain tuo moderoinnin yleinen heikko taso mistä se johtuu. Keskusteluhan oli jopa sivistynyttä Murha infon yleinen taso huomioiden.
Mutta ihan samaa paskatasoa kuin yleensäkin.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
En tarkoita että ymmärtäisin lukitsemista. Parit bannit ois riittäneet.Verinuoli kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:35 pmTuollaisella perustelulla pitäisi lukittuna olla melkoinen määrä ketjuja..Doris Watson kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:09 pm Itseäni häiritsi ketjussa se miten kiihkomielisesti hyökättiin mustamaalaamaan kadonneen aviomiestä vaikka mitään näyttöä, todisteita ei ole että hän olisi kaltoinkohdellut vaimoaan tai osallinen tämän katoamiseen.
Ullis- ketjussa sai jatkua epäasiallinen meuhkaaminen ja kinastelu pitkään.
Riippuu vissiin moderoijan fiiliksistä.
Eipä ole mielipidettä tuohon. Siitä olen 100% varma että syy ei ole moden mainitsema asia.Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 01, 2026 12:54 pmMikä sinun mielestäsi oli syynä ketjun hyvin poikkeukselliseen sulkemiseen?Verinuoli kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 11:22 pmSinulle erikseen mahdollisimman selkokielinen vastaus kysymykseesi "Oiskohan sieltä omaiset/omainen ärähtänyt ja siihen päälle poliisi?" EI.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 30, 2026 8:06 pm
Oiskohan sieltä omaiset/omainen ärähtänyt ja siihen päälle poliisi?
Mutta ihan samaa paskatasoa kuin yleensäkin.
Sen verran usein tuo sinun "100% varmuutesi" on ollut pielessä, että 99% varmuudella syy on juurikin se mitä mode on syyksi laittanut. Todennäköisesti kylläkin lisättynä sillä, että ylläpito kyllä kyllästyi jankkaamisesta tehtyihin vasikointeihin.Verinuoli kirjoitti: To Loka 01, 2026 4:47 pmSiitä olen 100% varma että syy ei ole moden mainitsema asia.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Luulisi että mode olisi "varoitellut" jankkaamisesta, eikä Ot onelinereista jos olisi kokenut kyllästyneensä jankkauksesta tehtyihin vasikointeihin.Rescuer kirjoitti: To Loka 01, 2026 6:12 pmSen verran usein tuo sinun "100% varmuutesi" on ollut pielessä, että 99% varmuudella syy on juurikin se mitä mode on syyksi laittanut. Todennäköisesti kylläkin lisättynä sillä, että ylläpito kyllä kyllästyi jankkaamisesta tehtyihin vasikointeihin.Verinuoli kirjoitti: To Loka 01, 2026 4:47 pmSiitä olen 100% varma että syy ei ole moden mainitsema asia.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Onko täällä siis joku vasikointi- nappula moderoinnin arvostelun lisäksi?
t tyhmä noviisi- minfolainen
t tyhmä noviisi- minfolainen
vasikointi on väärä tapa puhdistaa palsta paskasta.parempi ku vastaa idiooteille ja jauhottaa ne itse.Doris Watson kirjoitti: To Loka 01, 2026 8:05 pm Onko täällä siis joku vasikointi- nappula moderoinnin arvostelun lisäksi?
t tyhmä noviisi- minfolainen![]()
Antifa Free Palestina
On, eli siis tuo huutomerkki (ilmoita tämä viesti) lainausmerkin (vastaa lainaamalla) vieressä. Tuolta voi vasikoida.Doris Watson kirjoitti: To Loka 01, 2026 8:05 pm Onko täällä siis joku vasikointi- nappula moderoinnin arvostelun lisäksi?
t tyhmä noviisi- minfolainen![]()