Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä. =Marsalkka kirjoitti:...joka on mm. sinut narauttanut virheellisen tiedon levittämisestä.MissHolmes kirjoitti:Marsalkka on niin sanottu 'harmiton kylähullu...
Tämä onkin ollut mm. sinulle vaikeaa...Siksi on parasta rullata vaan yli, kun näet sen nikin
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Ärsyttää Murha.infossa->
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Nuotio & Äreät Tiput
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Maybrick kirjoitti:Ärsyttää nyt se kun monta nikkiä on hävinnyt kuin pieru Saharaan viimeisen 4-6 kuukauden aikana. Siis tosi monta.
Ja monta tulee häviämään seuraavan 4-6 kuukauden aikana.
Mike Manner kirjoitti:Kesän jatkoja kaikille.
Samoin kiitos! Toivottavasti päädyt hiekkalaatikolle, joka on minfoa isompi, ja jossa ei ole marsalkkaa käymässä hermoillesi!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Jotenkin en enää yhtään kyllä ihmettele, kun tätä menoa katsoo.Maybrick kirjoitti:Ärsyttää nyt se kun monta nikkiä on hävinnyt kuin pieru Saharaan viimeisen 4-6 kuukauden aikana. Siis tosi monta.
Saanen olla samaa mieltä kanssasi?Howler kirjoitti:Jotenkin en enää yhtään kyllä ihmettele, kun tätä menoa katsoo.Maybrick kirjoitti:Ärsyttää nyt se kun monta nikkiä on hävinnyt kuin pieru Saharaan viimeisen 4-6 kuukauden aikana. Siis tosi monta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Samojen uutisten postaaminen eri medialähteista (sisältö samaa kuin aikaisemmissakin mutta eri tietolähde).
Niitä kun olisi mahdollisuus myös supistaa muotoon jossa kävisi ilmi vain uusi ja oleellinen asia (jos ja kun siinä edes on jotain uutta tietoa).
Niitä kun olisi mahdollisuus myös supistaa muotoon jossa kävisi ilmi vain uusi ja oleellinen asia (jos ja kun siinä edes on jotain uutta tietoa).
Aivan vapaastiChopper kirjoitti:Saanen olla samaa mieltä kanssasi?Howler kirjoitti:Jotenkin en enää yhtään kyllä ihmettele, kun tätä menoa katsoo.Maybrick kirjoitti:Ärsyttää nyt se kun monta nikkiä on hävinnyt kuin pieru Saharaan viimeisen 4-6 kuukauden aikana. Siis tosi monta.
Mutta joo, ärsyttää myös tosiaan tuo yllä mainittu lähteiden käyttö. Ei sitä samaa uutista tarvitse postata IS:stä ja IL:stä ja XX:stä, jos siinä ei ole mitään uutta. Eikä se nyt niin vaikeaa ole lukaista sitä edellistä viestiä ja katsoa, onko omassaan yhtään mitään uutta.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Toisaalta pitää muistaa,ettei IL tai IS ole kovin luotettavia medioita,joten mielestäni ihan OK,jos niiden tekstit vahvistetaan ns. virallisella tiedotteella.Muuten olen kyllä samaa mieltä tässä asiassa. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Olen erittäin pahoillani jos olen harkitsemattomasti postaillut kokonaisia juttuja lehdistä yrittämättä tiivistää olennaista. Yritän parantaa tapani.
Hyi hyi,sinäkin olet siis sellaista tehnytAnile kirjoitti:Olen erittäin pahoillani jos olen harkitsemattomasti postaillut kokonaisia juttuja lehdistä yrittämättä tiivistää olennaista. Yritän parantaa tapani.
Tosikot, ja ne ihmiset jotka eivät näe kokonaisuutta.
Ei pitäs aina puhuu näin paljon..
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
Eikä itseasiassa ole edes laillista postata jonkun toisen kirjoittamaa tekstiä.Chopper kirjoitti:Samojen uutisten postaaminen eri medialähteista (sisältö samaa kuin aikaisemmissakin mutta eri tietolähde).
En ny jaksa etsiä sitä(kään) pykälää. Linkki ja siitä tehty referaatti on ok, mutta koko tekstiä ei saisi kopioida. Ainakaan niin, että alkuperäisen toimittajan nimi jää mainitsematta.
Mutta se lienee ongelmista pienin.
Kovin on moni jäänyt pois kelkasta, sellainen jolla voisi jotain oikeaa sanottavaa olla. Threadit on muuttuneet paskanlänkyttämisiksi, eikä ole mitään halua kirjoittaa niihin mitään rakentavaa, koska se ei ketään oikeasti kiinnosta.
Kaikkia tuntuu kiinostavan vain ja ainoastaan uudet keissit, ja vanhemmat, paljon mielenkiintoisemmat jäävät unholaan.
Kuvittelin, että Minfon tarkoitus olisi ollut lähinnä spekuloida murhia, ei onnettomuuksia tms.
Vaan niin, jos vaan hiemankaan palstaa seuraa, ovat onnettomuudet, sekä äkilliset kuolemat suositumpia kuin vanhat, selvittämättömät henkirikokset.
Ikävää todeta tällaista.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Vieraalla kielellä tehdyt alustukset!
Tuli vaan mieleeni tuosta toisesta ketjusta. Itsekin tunnustan siihen syyllistyneeni tuolla Oriveden vainaja-ketjussa, mutta syyni oli puhelimella selailu ja nurich pelasti minut suomentamalla tekstin. Itse olisin sen tehnyt viimeistään seuraavaksi päiväksi.
Oli vaan "kiire" saada kuva näkyviin.
En vaan ymmärrä sitä, että koko alustus tehdään kopioimalla vieraankielinen teksti, sitä mitenkään referoimatta. Ei kaikki, edes Suomessa, osaa ruotsia, englantia, saksaa...
Jos oikeasti haluaa tehdä alustuksen, miksei tee sitä kunnolla?
Eräs tällaisen alustuksen tehnyt vastasi kysymykseen, että "suomentaa jos joku kysyy...", vaan kuka edes kysyy? Ketä kiinnostaa? Ei kukaan, eikä ketään.
Jos löydän itse tekstin, kielellä jota en osaa, en pyydä ketään suomentamaan, vaan sivuutan koko asian.
Tuli vaan mieleeni tuosta toisesta ketjusta. Itsekin tunnustan siihen syyllistyneeni tuolla Oriveden vainaja-ketjussa, mutta syyni oli puhelimella selailu ja nurich pelasti minut suomentamalla tekstin. Itse olisin sen tehnyt viimeistään seuraavaksi päiväksi.
Oli vaan "kiire" saada kuva näkyviin.
En vaan ymmärrä sitä, että koko alustus tehdään kopioimalla vieraankielinen teksti, sitä mitenkään referoimatta. Ei kaikki, edes Suomessa, osaa ruotsia, englantia, saksaa...
Jos oikeasti haluaa tehdä alustuksen, miksei tee sitä kunnolla?
Eräs tällaisen alustuksen tehnyt vastasi kysymykseen, että "suomentaa jos joku kysyy...", vaan kuka edes kysyy? Ketä kiinnostaa? Ei kukaan, eikä ketään.
Jos löydän itse tekstin, kielellä jota en osaa, en pyydä ketään suomentamaan, vaan sivuutan koko asian.
Mistä löysit sellaisen kohdan missä lukee mikä on murha.infon alkuperäinen tarkoitus? Lukisin mielelläni siitä lisääBlues kirjoitti: Kovin on moni jäänyt pois kelkasta, sellainen jolla voisi jotain oikeaa sanottavaa olla. Threadit on muuttuneet paskanlänkyttämisiksi, eikä ole mitään halua kirjoittaa niihin mitään rakentavaa, koska se ei ketään oikeasti kiinnosta.
Kaikkia tuntuu kiinostavan vain ja ainoastaan uudet keissit, ja vanhemmat, paljon mielenkiintoisemmat jäävät unholaan.
Kuvittelin, että Minfon tarkoitus olisi ollut lähinnä spekuloida murhia, ei onnettomuuksia tms.
Vaan niin, jos vaan hiemankaan palstaa seuraa, ovat onnettomuudet, sekä äkilliset kuolemat suositumpia kuin vanhat, selvittämättömät henkirikokset.
Ikävää todeta tällaista.
Mitä tulee näihin onnettomuuksiin niin on olemassa tuo vapaakeskustelu-osio jossa kaikenlaiset pohdinnat on sallittu. Muutenkaan en näe mitään pahaa siinä jos täällä puidaan onnettomuuksia koska niihin liittyy useasti muutakin mielenkiintoista kuten taustat jne. Äkillisestä kuolemasta aiheutuva keskustelu saa mielestäni myös oman paikkansa täältä. En herjaisi ketään jos siitä mielipiteensä haluaa jakaa. Niitä ei tarvitse lukea jos ei kiinnosta.
On totta että palsta on muuttunut. Johtuneeko sitten ylläpidon nykyisestä löysästä linjauksesta, mielenkiintoisten tapausten puutteesta vai mistä, en ala sitä ruotimaan. Hyviä alustuksia näkee enää harvoin mutta ne jaksavat ilahduttaa sitäkin enemmän kun niihin törmää. Mutta tuo ettei viitsi sanoa enää mitään rakentavaa ketjuissa koska niissä jauhetaan paskaa eikä ketään kiinnosta vie ketjut vielä syvemmälle ilman mitään mielenkiintoa lukea niitä. Kyllä aina jonkun perusteellinen vastaus taikka perehtyminen pitää ketjua edes vähän luettavan arvoisena joten suosittelen kuitenkin kirjoittamaan oman mielipiteensä jos sellainen on. Kyllä joitakin kiinnostaa vielä, luotan siihen.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
^
Lähinnä tarkoitin sitä, millainen palsta oli silloin kun se perustettiin.
Lähinnä tarkoitin sitä, millainen palsta oli silloin kun se perustettiin.
Näin kohtuu uutena palstalaisena voisin sanoa tähän, että on ollut aika vaikea lähteä noihin vanhoihin keskusteluihin mukaan. Suurin osa parhaista ja mielenkiintoisimmista aiheista on kuitenkin aloitettu jo joskus 2007 vuoden aikana ja joissain tapauksissa tekstiä on tyyliin lähemmäs sata sivua tai jopa useimpia ketjuja aiheesta (esim. Madeleine, Ulvila). Ei ihan heti tule luettua niin paljoa kommentteja, eikä viitsi lähteä kommentoimaan ihan tietämättä mistä on puhuttu. No okei, esim Raisa ketjuun hyppäsin vaan röyhkeästi mukaan, vaikken todellakaan lukenut kaikkea, mitä siihen asti oli kirjoitettu. Vain tyyliin ensimmäisen ja viimeisen viestin..rimma kirjoitti: On totta että palsta on muuttunut. Johtuneeko sitten ylläpidon nykyisestä löysästä linjauksesta, mielenkiintoisten tapausten puutteesta vai mistä, en ala sitä ruotimaan. Hyviä alustuksia näkee enää harvoin mutta ne jaksavat ilahduttaa sitäkin enemmän kun niihin törmää.
Ja sitten on tietysti vaikea enää keksiä mitään uutta, kun kaikki mahdollinen on sanottu ja spekuloitu.
Ärsyttää siis se, että kaikkiin keskusteluihin ei enää voi, ehdi tai viitsi osallistua.