Juoksitko pakoon, vai veditkö pataan tuota saastaa.RealPitti kirjoitti:kakkosurpo kirjoitti:Niinhän minä arvelinkin. Eihän meidän romanit nyt sellaisia ole.
eipä![]()
Mullekkin tuli joku hagert tänään Herttoniemessä puukkoaan näyttelemään kun en tupakkaa antanut
Auto ajoi moottoripyöröilijän päälle tahallaan Sipoossa 2012
-
Priapismus
- Susikoski
Re: BMW kuski ajoi tahallaan HD-kuskin päälle ja lähti karkuun
Ja ihan tosissas tollasta paskaa juttelet?Poeka kirjoitti:kakkosurpo kirjoitti:Eihän vaan toinen osapuoli ole kansallispukua tahi suoria housuja käyttävää väkeä???
Sattu silmään kuin korostaa alaiköisyyttään, ja kertoilee kuin häntä häiriköitiin työpaikala, minkähän alan?
Kovasti on alaikäiselle lapselle noita autoja, asuntovaunuja ja hevosia kerinnyt siunaantua.
Ettei vaan olis yhteisiä perseelleen menneitä bisneksiä taustalla ja siksi koetettu ottaa HD hepulta henki pois. Autolla kun ottaa niin tuomio on mitätön, sakkoja.
Kait tää saa sit vakavampia jatkoja?
Jos Suomen romaneja tarkoitat niin ei varmasti ole syyllistynyt tuommoiseen.Siinä hommassa on puhtaasti kyse hevoshommista.Joskus aikoinaan on voinut jonkun suvun jäsen hiukan riahaantua.Silloin on aina valkolainen mennyt laudoissa ja tumma raudoissa.Nythän HDmiäs jäi henkiin.
Eniten minä rakastan torsoja. Ne on jotenkin niin vitun säälittäviä.
Comments?tarkastelee profiilia - jukitus
Käynyt viimeksi:
Ti Syys 11, 2012 7:02 pm
Pisti silmään tuo "tolpat revitty maasta " miten mies jolla on 7 kylkiluuta murtunut ja solisluu repii aita tolpat maasta ? itse tiedän kokemuksesta kun minulla oli 1 kylkiluu murtunut hyväkun pystyin nukkumaan kunnolla, mutta noilla vammoilla motoristi hyvä kun kauppa kassin nostaa maasta ja tuskimpa sitäkään ja muka vielä hevosetkin ajanut metsään, haiskahtaa rahastukselta.seppoilmari kirjoitti:Tämmönen löytyi netistä, toivottavasti tämä ei pidä paikkaansa:
http://asianoikealaita.vuodatus.net/
asian oikea laita
06.09.2012 - 10:58
Ajattelin vihdoinkin avautua asiasta joka on varmasti puhuttanut monia, nimenomaan Facebookissa pystyssä oleva Etsintäkuulutus sivun ylläpitäjästä ja yliajon uhrista. Monet ovat varmaan saaneet paljon paskaa niskaansa jos ovat bemarin sattuneet omistamaan. Niin kävi myös minulle. Omistin vanhan pallovalobemarin jonka myin jo alkukesästä. Minä aloin saamaan kaikenmaailman viestejä missä kyseltiin autosta kaikkea, ja vastailinkin niihin. Sanoin myyneeni auton aikoja sitten, ja tämä henkilö pyysi saada uuden omistajan numeron, en halunnut sotkea mitenkään uutta omistajaa tähän asiaan, ainakaan suoranaisesti. Annoin rekisteritunnuksen ja ID numeron nettiautoon jotta voi katsoa että kyseessä on aikoja sitten myyty auto.
Tosiaan olen kestänyt jo paljon muutakin. Tätä "piinaamista" on jatkunut jo pidemmän aikaa mutta muiden tietämättä. Lopulta homma alkoi mennä siihen että kys. henkilö tulee työpaikalleni uhkailemaan minua ja perhettäni ja sanoi tekevänsä vaikka ja mitä. Töistä päästyäni tajusin että hän oli murtautunut taloomme, puhkonut ainakin kahdeksan auton renkaat ja pirstaloinut jenkkimme renkaat ja takalasin. Oli henkilö myös näyttänyt puukkoa hieman perävaunullekkin. Suutuin tästä ja soitin poliisit paikalle ottamaan vaurioista valokuvat. Sanoin myös poliiseille pelkääväni hevosteni puolesta, ja pelkäsin niille käyvän jotakin. Asiasta kirjattiin rikosilmoitus ja todisteet kyseisestä henkilöstä löytyivät.
Asia ei loppunut tähän, vaan henkilö lähetteli aseen kuvia ja sanoi kirjaimellisesti "tästä se lähtee". Kaikki viestit mitä saapuivat säilytettiin. Eräänä aamuna klo 6 heräsin puhelimen soittoon. Poliisit olivat napanneet kiinni irralla olleet hevoseni. Paikanpäällä juttelin toisen poliisin kanssa, ja tämä ehdotti tutkimaan mistä hevoset ovat tulleet ja miten. Hevosten aitauksesta oli tolpat revitty maasta ja aitalangat katkottu luultavasti veitsellä. Otin kuvat tapahtumapaikasta. Hevoset oli luultavimmin ajettu metsään, ainakin jäljet menivät sinne. Jos hevosemme olisivat itse karanneet, eivät langat olisi olleet väärään suuntaan ja hevoset olisivat juosseet kotipihalle eikä metsään. Eräs hevosista pelkää lähellä olevaa autiotaloa eikä sinne yksin menisi. Hevoset on mitä luultavemmin ajettu metsään ja ne ovat eksyneet isolle tielle kun eivät kotiin ole päässeet tiheän metsän läpi. Hevoselleni tuli vaurioita kys. tapahtumasta, mutta paranee kuitenkin. Kävin tekemässä tästäkin rikosilmoituksen kuvien kera.
Perjantaina 31.8 olin saanut uhkausviestejä yöllä, tosin huomasin ne vasta aamulla. Uhkaili että hakkaa minut niin etten kävele enään ja että joku meistä kuolee. Menin taas poliisiasemalle sanomaan että tälle asialle on tultava päätös. Kirjasimme taas rikosilmoituksen asiasta ja henkilö napattiin kiinni.
Henkilöltä löytyi aseita, joten uhkausviestit olivat oikeasti varteenotettavia. Henkilö pääsi kuitenkin viikonlopun jälkeen vapaaksi ja johan tuli viestejä heti ulospäästyään, mm. "kiitos vasikoinnista". Epäilen ettei kys. henkilö kovin mielissään asiasta ole, mutta tälle asialle on tehtävä päätös.
Kaiken tämän ja vähän muutakin jouduttu kestämään. Ja tosiaan olen itse ala-ikäinen, ja ihmettelen kummasti miten aikuinen mies kehtaa kiusata lapsia tai naisia ylipäätään. Ajattelin tämän avartavan teidän kaikkien "kymppitonnin metsästäjien" ajatusmaailmaa. Otin iltalehteen aluksi yhteyttä jotta ihmiset saisivat tietää millainen kys. henkilö todellisuudessa on. Mutta asialle ei tullut kaikua.
Ja osa oli arvellut että kys. henkilön laiton uhkaus oli nostettu jonkun bemaristin toimesta, no kai niinkin voi sanoa mutta olen tosiaan ex-bemaristi tällähetkellä, ja alaikäinen.
0 kommenttia
kommentoi
-
jii69
- Alibin satunnaislukija
No eipä tainnut ihan seuraavana aamuna ollakkaan niitä tolppia repimässä..
Silmä silmästä ja hampaasta koko leukaluu.
Ihan se ja sama koska oli repimässä joka tapauksessa naurettavaa touhua.. Mikäli tuo sepustus paikkansa pitää niin ei voi muuta sanoo ku että voi vittu mikä pelle.jii69 kirjoitti:No eipä tainnut ihan seuraavana aamuna ollakkaan niitä tolppia repimässä..
Uskot näköjään helposti kaiken minkä ihmiset kirjoittaa "totuutena".V.V.82 kirjoitti:Ihan se ja sama koska oli repimässä joka tapauksessa naurettavaa touhua.. Mikäli tuo sepustus paikkansa pitää niin ei voi muuta sanoo ku että voi vittu mikä pelle.jii69 kirjoitti:No eipä tainnut ihan seuraavana aamuna ollakkaan niitä tolppia repimässä..
Tuosta jutusta näkyy jo läpi ettei se ole totta,alaikäinen töissä esm. ja omistaa hevosia ja autoja.?
Ja voisin enemänkin valasta mutta empä kaikkea kerro mitä tiedän,esim. aseet on motoristi saanut takaisin ja tämän tytön isä on pääepäilty.
Ja yksi tosiasia on että "heidän kotiinsa oli murtauduttu" kyseessä on vantaan kaupungin omistama autitalo jossa ei ole asunut vuosikausiin ketään ! Jotain tiedän minäkin !
Kymmenen vuotta sitten sai jo tuomion taposta, jos mustalaisen kiilasi autoineen lepikkoon.kakkosurpo kirjoitti:Autolla kun ottaa niin tuomio on mitätön, sakkoja.
Auton takaa-ajon seurauksena ulosajo, KKO tuomitsi taposta
-
Savion menninkäinen
- Susikoski
14 vuotiaana pystyy aloittamaan palkkatyön.wannabe kirjoitti: Tuosta jutusta näkyy jo läpi ettei se ole totta,alaikäinen töissä esm. ja omistaa hevosia ja autoja.?
Töihin alaikäisenä
Ja en ole sanonut omistavani kaikkia autoja, tällähetkellä en omista yhtäkään niistä, kuten aikaisemmin sanoin autoni myyneen.Hevoset kyllä omistan koska harrastan hevosurheilua.
Asianoikealaita
Turhaa, ei kukaan jaksa semmosta. (Wincapitan vyölaukkumies)
Väitätkö olevasi blogin kirjoittaja ? Selitäppä miksi motoristi sitten sai VAIN yhden syytteen iltalehden mukaan ja se oli laiton uhkaus vaikka blogissasi lukee vaikka kuinka paljon "todisteita" häntä vastaan ja sen mukaan syytteitä pitäisi olla aika liuta ? Ja iltalehden mukaan tiedon antoi Komisario Hyvärinen joka tuskin valehtelee ?Savion menninkäinen kirjoitti:14 vuotiaana pystyy aloittamaan palkkatyön.wannabe kirjoitti: Tuosta jutusta näkyy jo läpi ettei se ole totta,alaikäinen töissä esm. ja omistaa hevosia ja autoja.?
Töihin alaikäisenä
Ja en ole sanonut omistavani kaikkia autoja, tällähetkellä en omista yhtäkään niistä, kuten aikaisemmin sanoin autoni myyneen.Hevoset kyllä omistan koska harrastan hevosurheilua.
Asianoikealaita
-
Savion menninkäinen
- Susikoski
En väitä.wannabe kirjoitti:Väitätkö olevasi blogin kirjoittaja ?Savion menninkäinen kirjoitti:14 vuotiaana pystyy aloittamaan palkkatyön.wannabe kirjoitti: Tuosta jutusta näkyy jo läpi ettei se ole totta,alaikäinen töissä esm. ja omistaa hevosia ja autoja.?
Töihin alaikäisenä
Asianoikealaita
Ylläoleva teksti on lainaus blogista asianoikealaita.
Turhaa, ei kukaan jaksa semmosta. (Wincapitan vyölaukkumies)
En väitä.
Pyydän vilpittömästi anteeksi,käsitin väärin.
Pyydän vilpittömästi anteeksi,käsitin väärin.
Naamasta;
Etsintäkuulutus
2 tuntia sitten
No niin ystävät ! Tekijä on otettu kiinni ja kiitän kaikkia jotka oli minun mukana tässä auttamassa syyllisen kiinni jäämiseksi ! ja 10 000 e menee varmasti oikeaan osoitteeseen ja hän saa myös päättää julkaisenko hänen nimensä ! kysymyksessä naishenkilö !
Etsintäkuulutus
2 tuntia sitten
No niin ystävät ! Tekijä on otettu kiinni ja kiitän kaikkia jotka oli minun mukana tässä auttamassa syyllisen kiinni jäämiseksi ! ja 10 000 e menee varmasti oikeaan osoitteeseen ja hän saa myös päättää julkaisenko hänen nimensä ! kysymyksessä naishenkilö !
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Häh?
Kiinnijäänyt naishenkilö vai palkkion saanut?
Kiinnijäänyt naishenkilö vai palkkion saanut?
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
annaanna
Tyhmänä kysyn, että mistä tämä ^löytyy. Paitsi huomisesta lehdestä (?)sulevi kirjoitti:Naamasta;
Etsintäkuulutus
2 tuntia sitten