Otus vs. muut
Re: Otus vs. muut
Nyt Meike R. kyllä muutti käsitykseni viittä vaille insinööreistä/työssä käyvistä reservin vänrikeistä/onnellisesti parisuhteessa ison kaupungin hienostoalueella elävistä 25- vuotiaista miehistä.
Ja ihan tiedoksi vaan, minä ainakin arvotan ihmisiä vain kirjoituksiensa perusteella. En sen mitä he kertovat olevansa. Mutta aika usein sekin,mitä luulee olevansa, kertoo ihmisestä jotain.
Doctor, oletko keittiöapulainen?
Ja ihan tiedoksi vaan, minä ainakin arvotan ihmisiä vain kirjoituksiensa perusteella. En sen mitä he kertovat olevansa. Mutta aika usein sekin,mitä luulee olevansa, kertoo ihmisestä jotain.
Doctor, oletko keittiöapulainen?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Tottakai DL on keittiöapulainen, pyyhkinyt ikänsä pöytiä jonkun vankilan ruokalassa...
-voitaivaantalikynttilätkuinkatääsarkasmionkinvaikeaa-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
^Mie en näist sarkasmiloist tiiä.
Eikö olekaan keittiöapulainen? Mikä se sitten on? Laitossiivooja?
Tämäkin oli aina jännä:
Kuka käyttää sanaa hienosto? Varmaan joku joka on hankkinut yhteiskunnalliset näkemyksensä pääasiassa harlekiini-sarjasta.
Eikö olekaan keittiöapulainen? Mikä se sitten on? Laitossiivooja?
Tämäkin oli aina jännä:
Meike R. kirjoitti:
Voiko viittä vaille insinööri/työssä käyvä reservin vänrikki/onnellisesti parisuhteessa ison kaupungin hienostoalueella elävä 25- vuotias mies olla "Avattarensa näköinen narsistinen piripää"
Kuka käyttää sanaa hienosto? Varmaan joku joka on hankkinut yhteiskunnalliset näkemyksensä pääasiassa harlekiini-sarjasta.
-
Meike R.
- Remington Steele
Re: Re:
Todennäköisyyksistä jos puhutaan, on paljon todennäköisempää että "narsistinen piripää" löytyy aivan jostain muualta. Mielestäni on todella aiheetonta väittää jotakuta huumeiden käyttäjäksi ilman mitään perusteita. Siihen otin kantaa ja puolustuksekseni kerroin muutaman faktan omasta elämästäni. Varmasti ymmärrät kunhan luet asiani ajatuksella. Uskon vakaasti näin.Doctor Lecter kirjoitti:Voi hyvinkin olla. Kun saat lisää ikää ja sitä ihmistuntemusta, tulet huomaamaan, että koulutus, sotilasarvo, asumispaikka sekä siviilisääty ja 25 vuoden ikä eivät tee ihmisestä yhtään sen _parempaa_. Ne ainoastaan todistavat sen, että ihminen on (sillä hetkellä) 25-vuotias ja melkein ins. ja res.ups. Parisuhde on sillai niiku kiva juttu ja asuminen jossain siellä missä -88 mallin Corollat eivät täytä parkkipaikkoja on sekin kiva juttu. Se on totta, että silloin on jotain mistä ponnistaa. Sinulla enemmän kuin monella muulla. Sen verran näemmä, että et malttanut olla sitä sanomatta…
Surmaajia, varkaita sekä narsistisia piripäitä löytyy niin viittä vaille insinööreistä kuin jo valmistuneistakin, armeijan kantahenkilökunnasta sekä upseerin koulutuksen saaneista siviilihenkilöistä. Onnellinen parisuhde on useammin kuin kerran päättynyt henkirikokseen, toisen osapuolen ollessa mm. narsistinen piripää. Entä mitä pidät onnen mittarina? yhdyntätiheyttä, hyviä välejä anopin kanssa vai koiran ulkoiluttamista yhdessä (suhteen kanssa, ei anopin)? Henkirikoksia tehdään ja sukurutsaa harrastetaan myös hienostoalueilla - kuten myös käytetään piriä. 25 vuoden iässä ihminen on pahimmillaan. Hän usein kuvittelee olevansa se kaikkein viisain. Joillekin, jotka ovat siihen mennessä jo jotain saavuttaneet – joko vanhempiensa aseman vuoksi tai esim. ruotsinkielisellä rannikkoalueella asuvana, tulee usein sellainen tunne, että heidän älykkyysosamääränsä on ihan jotain muuta kuin muilla ihmisillä – taviksilla - ja maailma pyörii heidän ympärillään. Lisäksi kaikkia (tietenkin) kiinnostaa ihan vitusti se, mistä musiikista mä pidän ja se, että harrastan musiikkia täytyy saattaa kaikkien tietoisuuteen, esim. teen sellaisia kysymyksiä, jotka tavallaan valottavat sillai niiku jännästi omaa yliegoistista persoonaa. Onhan kitaransoittajalla aina oma kannatus- ja kannabisyhdistys, joka pitää huolen siitä, että kitaransoittaja on sillai niiku maailman ihanin ihminen, joka ei tee kenellekään ikinä mitään pahaa.
Hienosti osaat värittää tekstisi niin, että heikkomielisimmät osaavat yhdistää nimimerkkiini esimerkiksi Amfetamiinin, ruotsinkielisyyden, Kannabiksen jne. En ymmärrä mitä tällä voitat? Tuohan on häviämisen suurin merkki, levittää perätöntä informaatiota ihmisistä joita et tunne pelkästään muutaman tekstin perusteella.
Yliegoistinen? Hmm.. Mites se Don Huonojen biisi menikään... "Katso peiliin se olet sinä..." Ei tarvitse suurta rikostietäjän ja murhan ratkaisijan viittaa nähdäkseen, että se on SUN egosi joka tässä kolauksen on kokenut. MÄ en ole SULLE sanaakaan täällä ennenpää puhunut ja silti vedät mut tähän mukaan.
Edelleen, mitä tarkoittaa mielestäsi osio "Vapaa Keskustelu"? Entä ketjut "Kysy Seuraavalta" tai "Nyt Soi"? Tuntuu SUA ainakin kiinnostavan mitä ihmiset kuuntelee, kun osasit mut siihen yhdistää?
Muistutan taas tässä vaiheessa, että SINÄ tämän aloitit, en minä. SULLA riittää tietysti näitä perseennuolijoita, jotka MUT tulee teilaamaan pelkästään jo sen takia, että "uskallan" sanoa murha.infon "Keisarille" takaisin, vaikkakin vain näin ruudun takaa.
Hienosti taas vedät johtopäätöksiä. En missään vaiheessa väittänyt olevani ketään parempi ihminen. Päinvastoin MULLA löytyy kunnioitusta edelleen jopa SUA kohtaan (mikä sinänsä on harvinaista sillä en yleensä kunnioita ihmistä joka toisesta valheellista tietoa levittää). MULLA ei ole ketään kanssakirjoittajaa vastaan mitään.Doctor Lecter kirjoitti: Jos taas tahdoit kertoa, että olet hiukkasen parempi kuin hän, joka asuu yksin (jopa omasta tahdostaan, eikä siksi, että on niin saatanan ruma, ettei kelpaa edes oleskelulupaa hinnalla millä hyvänsä hakevalla somalille), on ammatiltaan keittiöapulainen, asuu vuokralla ikävissä betonilähiöissä ja armeijassa jäi tykkimieheksi, niin niin eiköhän tuo tullut kaikille meille - niin minulle kuin vätyksellekin (otus) selväksi. Moni nettipalstalla kirjoittava nostaa mielellään sosiaalista asemaansa, (mäyräkoirallinen keskiolutta sohvalla joka ilta on helposti lasillinen laadukasta viiniä neljän ruokalajin illallisella). Kehuu vaikka uudella autolla, (vuoden 1991 mallia oleva Mitsubishi Colt onkin vuoden 2008 mallia oleva Chrysler Grand Voyager), kauniilla ja antavaisella vaimolla, (puhkinussittu kuminukke kaapissa), muhkealla pankkitilin saldolla ( 50 senttiä kuten se nyt lonelinessilla tai vätyksellä oli) tai jopa esimiesasemalla (viittä vaille insinööri tai reservin upseeri), mutta niitä on vaikea todeta. Ehkä siksi monikaan nettituttava ei suostu tapaamisiin. Pitäkööt sen haaveensa, joka MeikeR:n kohdalla on totta.
Ikäväkseni täytyy kertoa, että mikään antamani tieto ei ollut liioiteltu.
Otatkohan vähän turhan vakavasti tämän "Viikon Murhalainen"- osion? Jos tosissani olisin sinne vastannut (myönnän että on typerää laittaa sinne ihminen jolla ei ole annettavaa) niin olisin laittanut ihan jonkun muun.Doctor Lecter kirjoitti: Siksi hämmästyttääkin, että olet äänestämässä viikon murhalaiseksi trollia, joka pyrkii kaikin kaikin mahdollisin keinoin haittamaan sivuston toimintaa. Vai ovatko vätyksen kirjoitukset jollain tapaa edistäneet minfon toimintaa, uutisantia ja keskustelua. Onko niissä ollut sitä infoa mitä peräänkuulutit tiedonannossa tietämättömille.
Tämä sivusto olisi paljon parempi jos aiheet olisi rajattu henkirikoksiin, katoamisiin, seksuaalirikoksiin ja politiikkaan. Tällöin jäisivät pois ne, joilla ei oikeasti ole yhtään mitään sanottavaa, vaikka sanovat sen silti. Odotinkin näin käyvän tämän "suuren uudistuksen" yhteydessä, mutta valitettavasti näin ei käynyt...
Edelleen olen sitä mieltä, että olisit voinut ottaa suoraan pikaviestillä yhteyttä muhun, turha mun mielestä mustamaalata toisen nimimerkkiä selän takana. Onneksi murha.infossa on vielä SYDÄMELLISIÄ ihmisiä, jotka mua tästä infosi. Kiitos heille siitä.Doctor Lecter kirjoitti: No nyt kompastuit siihen itse… Kuten sanoit; sarkasmia on niin monenlaista. On sellaista, jota insinööri ymmärtää, mutta joka ei mene kaltaiseni keittiöapulaisen kaaliin - ei sitten millään. Mutta miksi ruokit trollia? Innostuu aina vaan lisää.
Äo:sta en käy kiistelemään, sillä en ole insinöörimies enkä asu hienostoalueella, mutta hämmästyttää suuresti, että pidät kynttilääsi vakan alla. Ainakin täällä. Miksi muuten kirjoitat englantia tuohon väliin – sun, eikös se ole aurinko tai jotain? Luulisi opistotasoisen henkilön osaavan suomea kirjoittaa kun kerran keittiöapulainenkin osaa... En toki yritä tehdä sinusta tyhmää, sen tekivät jo vanhempasi antaessaan geeninsä ja kasvatuksen hoitaessa loput. Mutta hyville ihmisille tapahtuu vain hyviä asioita...
Kyllä ne lukevat. Eivät ne niin tyhmiä ole, että keittiöapulaisen kirjoituksen varaan jäisivät.
Se on hyvä. Tulee lisää äo:ta.
Ei minullakaan ollut tarkoitus jatkaa - ainakaan jos vätys (otus) tänne jotain postaa kunhan bannista vapautuu. Niin alas en sentään vajoa, että kävisin vätyksen kanssa vänkäämään. Joku roti sentään…
Pikaviesti? Jatketaan täällä jos tarve vaatii, sillä muutenhan muut lukijat eivät tiedä kuinka käy. Ja mitä egoiluun tulee, niin nythän pääsit itse egoilemaan sillä "hienostoalueella" missä kertomasi mukaan asut. Siksikö sen kerroit, että olisin jotenkin kavahtanut ja ottanut asennon itseäni paremman edessä? Että osaisin olla pieni ja nöyrä?
Hienosti osaat kirjoittaa asiat.
En ole missään vaiheessa mitään näistä seikoista tuonut esiin,
a) väittänyt sua keittiöapulaiseksi, toit tämän itse esiin
b) väittänyt että koulutustasolla olisi mitään tekemistä äo:n kanssa, vedit itse tämän johtopäätöksen
c) halunnut sun olevan pieni ja nöyrä, tämä taas on riidan lietsomista ja ihmisten sumuttamista.
Loppuun haluaisin esittää toivomuksen sinne sinun suuntaasi
Jätetäänhän ulkopuoliset tästä keskustelusta pois? Aivan turhaa vetää esimerkiksi vanhempiani tähän.
PS. Aika huono toi Englanti-vertaus, olisit jättänyt sen pois.
"If I hit bottom and everythings gone
In the great Mississippi, please drown me and run
The right words spoken gold,
if I was God you'd sell your soul to...
THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL"
-
Meike R.
- Remington Steele
Täytyy nyt kuitenkin sanoa tähän vaiheeseen, että en itse todellakaan noin luule, enkä ole sellaista väittänyt. Varmaan tiesitkin sen jo.maija turjukka kirjoitti:^Tottakai DL on keittiöapulainen, pyyhkinyt ikänsä pöytiä jonkun vankilan ruokalassa...![]()
![]()
No niin tytöt ja pojat,eipäs meuhkata,Otus ei oo paikalla 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Meike R.
- Remington Steele
Sulle ainakin uppoaa sarkasmi kuin veitsi sulaan voihin.Anile kirjoitti:Kuka käyttää sanaa hienosto? Varmaan joku joka on hankkinut yhteiskunnalliset näkemyksensä pääasiassa harlekiini-sarjasta.
Olen täysin varma, että DL pärjää kanssani ihan yksinkin, joten voit keskittää auttamisesi johonkin aivan muuhun. Vai onko DL mielestäsi jo niin heikoilla, että tarvitsee sinulta apua ja vertaistukea?
Ai niin muuten, tähän voisi kait heittää vähän sitä Englantia.. Brown Nose.
Edelleen vastaan tähänkin samoin: Itse aloitit vittuilun, minä vaan vastaan samalla mitalla takaisin. Tietääkseni en ole sinunkaan kanssasi asioinut, joten miksi puutut asioihin jotka sinulle ei kuulu? Ai niin. Brown Nose.
EDIT: SANA LISÄTTY
Meike R.,
olisiko mahdollista,että se etten pidä sinusta, johtuu tuosta hienostoalueista ja äo:sta avautumisestasi eikä koko asialla olisi mitään tekemistä DL:n kanssa?
En ole kirjoituksiasi mitenkään erityisesti huomannut mutta se mitä olet kirjoittanut tähän ketjuun on kyllä niin scheisseä ettei voisi muut kirjoittelusi edes kiinnostaa.
olisiko mahdollista,että se etten pidä sinusta, johtuu tuosta hienostoalueista ja äo:sta avautumisestasi eikä koko asialla olisi mitään tekemistä DL:n kanssa?
En ole kirjoituksiasi mitenkään erityisesti huomannut mutta se mitä olet kirjoittanut tähän ketjuun on kyllä niin scheisseä ettei voisi muut kirjoittelusi edes kiinnostaa.
-
Meike R.
- Remington Steele
Hmm, on siis mielestäsi väärin vastata takaisin sillä samalla tasolla kuin alkuperäinen kysymyskin?Anile kirjoitti:Meike R.,
Onko oikein jos joku tuntematon sanoo mua narsistiseksi, avattareni näköiseksi piripääksi aivan ilman syytä?? Sekö on ei-scheisseä? Sekö on sun mielestä oikein sanottu?
Edelleenkin, kirjoitukseni oli osoitettu DL:lle, ei sinulle. Muodosta käsityksesi vasta kun olet saanut siihen riittävän kattavan informaation.
Olisikos mieleesi sattunut juolahtamaan, että ehkä tämä hienosto-sana on provokatiivisessa mielessä erittäin loistava sana? Ja jos sanoo, että äo on korkeampi kuin toisen (miten me sen edes mittaisimme???) jne niin onko se sun mielestä pahempi kuin "narsistinen piripää"?
Kannattaa tarkistaa vaakakupit, katsoa oisko pohjalle kenties jäänyt ylimääräistä painoa.
Yst. Terv. M
"Narsistinen piripää"- mistä tiedät ettei se ollut sarkasmia?
Ja niin kuin maija turjukka jo mainitsi, kyllä täällä jo tiedetään DL ja sen tavat joten alat puolustuskannallle aika vähästä.
Ja jos se "hienostoalue" oli sarkasmia, niin tsori mutta minunkaan äo ei riittänyt sitä ymmärtämään.
Ja niin kuin maija turjukka jo mainitsi, kyllä täällä jo tiedetään DL ja sen tavat joten alat puolustuskannallle aika vähästä.
Ja jos se "hienostoalue" oli sarkasmia, niin tsori mutta minunkaan äo ei riittänyt sitä ymmärtämään.
"Narsistinen piripää" oli täysin hihasta vedetty heitto johon itsekin reagoisin, oli sarkasmia tai ei. Se, että palstalla tunnetaan jonkun tavat, ei riitä perusteeksi tölväistä vastapuolta ulkopuolisten taholta. Etenkään kun tilanteessa nimenomaan "ymmäretään" toista osapuolta ja muodostetaan sitten mielipiteitä sen pohjalta. Sitäpaitsi kaikki em. on tässä ketjussa OT. Se, että homma paisui näihin mittoihin, on hyvä esimerkki seikoista joitten vuoksi useampikin aktiivi on täältä lähtenyt tai ainakin vähentänyt osallistumistaan. Kyllä niin DL kuin Meikein osaavat varmasti isoina poikina hoitaa homman ihan keskenäänkin, yksäreissä tai tarvittaessa ihan omalla hiekkalaatikolla.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
^Tarkoitatko nyt, että minä olen tölvinyt Meike R:ää ?
Sanoin vaan, että niiden hienostoalue ja äo -kommenttien, oli sarkasmia tai ei, jälkeen minä pidän Meike R:ää ihan dorkana (enkä edes viihdyttävänä sellaisena).
Enkä halua sekaantua DL:n ristiretkiin otusta tai muita mörköjä vastaan.
Ja sille "narsistinen piripää" -kommentille olisi voinut näyttää uutta hienoa Vasikoi -nappulaa. Ja voisiko joku nyt vielä kertoa mikä kaikki täällä on ollut sarkasmia koska minä en todellakaan tiedä?
Sanoin vaan, että niiden hienostoalue ja äo -kommenttien, oli sarkasmia tai ei, jälkeen minä pidän Meike R:ää ihan dorkana (enkä edes viihdyttävänä sellaisena).
Enkä halua sekaantua DL:n ristiretkiin otusta tai muita mörköjä vastaan.
Ja sille "narsistinen piripää" -kommentille olisi voinut näyttää uutta hienoa Vasikoi -nappulaa. Ja voisiko joku nyt vielä kertoa mikä kaikki täällä on ollut sarkasmia koska minä en todellakaan tiedä?
Lopetetaan vaan tämä turhanpäiväinen jauhaminen kun otuskaan ei ole paikalla.
P.S. Se "vasikointi"-mahdollisuus tuli kai vasta eilen?
P.S. Se "vasikointi"-mahdollisuus tuli kai vasta eilen?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
^Suosittelen sitä Vasikoi-nappulaa. DL kirjoitteli "narsistinen piripää" -kommentin maanantaina ja tänään on torstai joten kaipa sitä nappulaa voi vieläkin käyttää. Olisihan se vähän typerää jos synnit vanhenisivat vai...miten se oikeasti menee?
-
Meike R.
- Remington Steele
Hehe, eri miehet vasikoi ja puhuu toisten päälle. Näin se vaan menee. Mulla ei oo mitään syytä vasikoida DL:ää. Mun puolesta tän asian voi jättää taas vähäksi aikaa.