Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Spurgumies kirjoitti:1 kpl Outlaws ja 2 kpl Mongols Lahdenväylä eilen. Todennäköstä on että näen paljon liikkujia sillä ajan rahtia alueella Hki->Riksu ja idästä länteen katsottuna Porvoo /Askola -> Karkkila

Taisi olla ilta aikaan? neste tuuliharjassa oli eilen myös vastaava näköhavainto tosin ei monkkuja vaan outlaws.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

En laittaisi mistään hinnasta Mongo Mc Finlandin liivejä niskaan. Se nöyryytys minkä edeltäjät on saanet aikaan olisi ainakin minulle liikaa. Ehkä kymmenen vuoden päästä on jo unohtunut tämä Mensan sivuhaara, jos silloinkaan. Tyhmyyden ja hulluuden raja on häilyvä, mutta älykkyyttä on Suomen Mongoilta turha odottaa. Ja KUKAAN ns pitkänlinjanbikeri ei ryhmään tule liittymään ikinä. Koskaan. Milloinkaan...
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
berro
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: To Heinä 19, 2012 3:57 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja berro »

PERKELE-FTW kirjoitti:En laittaisi mistään hinnasta Mongo Mc Finlandin liivejä niskaan. Se nöyryytys minkä edeltäjät on saanet aikaan olisi ainakin minulle liikaa. Ja KUKAAN ns pitkänlinjanbikeri ei ryhmään tule liittymään ikinä. Koskaan. Milloinkaan...
miks kukaan aito bikeri liittys, joutus itsekseen ajelee, ku eihän näillä hampuuseilla oo ees sitä polkupyörääkään!
Dr. Combat Shotgun
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 8:32 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Dr. Combat Shotgun »

Mun kädenympärys on noin 20cm ja aivoista en tiiä mutta vitun hauskaa läppää täällä sai sata sivua lukea. Miä oon noin muuten murha.infon harrastajia pidemmälti mut huomasin että täällähän se meininki lymyilee :D Tai lymyili, aika paskaa nykyseltään. Miä haluisin kuulla jostain ihan murhaamisest pitkäst aikaa, vaikka Kuusaalla.
zikzak
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ke Helmi 22, 2012 8:07 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja zikzak »

Vai on tuo kuvissa esiintyvä kaveri Londen. Kyseiseen kaveriinhan törmää (ainakin vielä jokin aika sitten törmäsi) melkein joka kerta Kallion baareissa, useimmiten Kallionhovissa.

Edit. -
Viimeksi muokannut zikzak, To Syys 06, 2012 2:45 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
nidvid
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 12:37 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja nidvid »

[quote="zikzak"Muistanpa sellaisenkin tapauksen, kun kyseinen jantteri meinasi kiskaista Vaasankadulla pataan jotain ympäripäissään ollutta riidanhaastajaa.

Edit. En tiedä, liittyykö tämä mihinkään, mutta kerran kiinnitin juurikin yllä mainitussa Kallionhovissa kyseisen herrasmiehen seurueeseen erityisesti huomiota, koska yhdellä siinä oli takissa sirppiä ja vasaraa tai jotain muuta kommaritunnusta. Tästä muistikuvasta en ole aivan varma, joten yllä oleva virke täytyy lukea pienellä varauksella. Eikös näillä pitänyt olla natsitaustaa?[/quote]

Ottamatta kantaa itse asiaan tai henkilöihin, joita en siis tunne, niin tämä huttu on kyllä sitä paskinta paskaa.Samaan läppään saatu sotkettua Vasis,Ympäripäissään,Kallionhovi,riidanhaastaja,melkein pataan, kommarit,natsit,muistikuvat ja vielä varauksella.Nigga please...... :roll:
Ninja-Kawa
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Elo 15, 2012 12:45 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Ninja-Kawa »

Mongols MC Finland Kotka on nyt totta, saatiin facessa lupa clubiin Islannin presidentiltä. Vähän jouduttiin tekemään näyttöjä viikonloppuna jotta saatiin värit, mutta näistä ei huudella enempää julkisuudessa, kytät ja opettajat kun väijyy näillä palstoilla. Ja pyöriä löytyy kerhosta, ei olla mikään kävelykerho, itsekkin ajan 600cc Kawaa. Kerhotalo tulee Kotkan Metsolaan meidän autotalliin, kunhan äiti saa tehtyä keskeneräisen maton mattopuillaan valmiiksi, ja purettua tuon hökötyksen pois tallista. Kerholla ei saa meluta klo.8 jälkeen, muuten tulee kuulemma loppu clubille sanoi äiti. Avajaisbileistä tiedotetaan myöhemmin kun tiedetään milloin porukat on mökillä, tarjolla sipsejä ja colaa. Naapurin tyttö lupasi tulla esittämään jotain tansseja, se kun harrastaa tanhuja ja hiphoppia.

Huah!!!!!!

Ps. haba 23 cm(kovaa tavaraa, ei rasvaa).

Ninja-Kawa,
Mongols MC Finland Kotka, president.
Ninja-Kawa
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ke Elo 15, 2012 12:45 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Ninja-Kawa »

Tietääkö kukaan mistä saisi S ja M-koon nahkaliivejä edullisesti, niin ja farkkuliivejä, niihin varmaan helpompi ommella värit kiinni.

Ninja-Kawa,
Mongols MC Finland Kotka, president.
makuna_hatara
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Elo 31, 2012 12:54 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja makuna_hatara »

Mahtava ketju, jossa monet kysymykset ovat saaneet vastauksia, mutta yks mysteeri on edelleen auki. Kuka on tämä useammalla kielellä sekavaa paskaa solkkaava hahmo, joka kuitenkin välillä sattuu kirjoittamaan yllättävän hyvällä kieliopilla perusmongellukseensa verrattuna? Tämä "sisäpiiriläinen", jolta löytyy ensimmäisten joukossa faktatietoa ainoastaan silloin, kun tapaukseen ovat liittyneet koppalakit.

Mielenkiintonen tyyppi tämä realdeal.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

http://aijaa.com/0007510849232

http://aijaa.com/0051710849233

http://aijaa.com/0023310849234

Enpä tiedä...Vaikka kuinka olisin kovaa ja pahaa,niin laittaisinko kuitenkaan tuollaista päälle...??
Tietysti jos on itsetuhoinen tai haluaakin ongelmia,niin mikäpä ettei...Mut sithän siinä käy juuri näin,että joutuu niitä bileitä pitämään jossain metsän keskellä,eikä naamaa uskalleta missään kylillä näyttää...

Vähän ihmetystä herättää jos puna-valkoinen ei mitenkään tuohon touhuun reagoi...?
JohnRambo
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 5:49 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja JohnRambo »

http://aijaa.com/0051710849233

Kuva kertoo enemmän kuin asianosaiset ehkä arvaakaan. Muun muassa sen, että ainakaan kaksi noista henkilöistä ei aja moottoripyörää.
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Priapismus kirjoitti: Et edelleenkään vastannut, että miksi olet foorumin innokkain referaatin tekijä tässä mongopongo asiassa.
En viitsinyt vastata, mutta vastataan nyt kuitenkin. En ole poliisi jos sä sitä pelkäät eikä mulla ole mitään kytköksiä Mongoihin.

Heinäkuussa ketju alkoi olla 60 sivun mittainen ja kysyin jossain vaiheessa viitsiikö joku tehdä tiivistelmän. Kukaan ei viitsinyt. Tein aikani kuluksi itse. Nyt kun sitä päivittää niin siinä ei kauaa nokka tuhise. Ei sen kummempaa taustaa. Ei mulla ole mitään mongofetissiä.

Jos joku muu haluaa tehdä referaattia, niin go on. Se olis mulle HUAH!!!
Priapismus kirjoitti: Toit esille, että naamasi ei riitä naisen pokaamiseen ja on helvetin vaikeaa. Tuohon sanon, että tulta päin, naiset tykkää toiminnan miehistä, ei nettikirjoittijasta
Deitti.info

Mä oon kuule jo 70-luvulla testesteronia puhkuessani huomannut työväentalon tanssien jälkeen pusikoissa puikottaessani, että tää nettikirjottelu sopii mulle paremmin. Ei tarvi tavata uudestaan eikä tietokone soittele perään.
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

JohnRambo kirjoitti:http://aijaa.com/0051710849233

Kuva kertoo enemmän kuin asianosaiset ehkä arvaakaan. Muun muassa sen, että ainakaan kaksi noista henkilöistä ei aja moottoripyörää.
Ja perustelut ovat???

Itse uskoisin ettei kukaan kuvassa olevista edes omista pyörää (siis moottorillista). Mutta se nyt onkin varmaan vaikutusta tästä suomen mongoloidien toiminnasta / toimimattomuudesta.... :P
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
3kanta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Loka 07, 2011 9:58 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja 3kanta »

Ai siksi ei aja kun ei ole liiveissä mitään millä pistää kiinni?

:lol:
Roadkill, Roadkill
Jeffrey Used To Bring Home
Roadkill, Roadkill
Young Jeffrey Loved To Play With
Roadkill, Roadkill, Roadkill
Jeffrey Bleached The Bones Of
Roadkill, Roadkill
3kanta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Loka 07, 2011 9:58 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja 3kanta »

Sehän on vaan komiaa ajella liivit auki lepattaen :lol:
Roadkill, Roadkill
Jeffrey Used To Bring Home
Roadkill, Roadkill
Young Jeffrey Loved To Play With
Roadkill, Roadkill, Roadkill
Jeffrey Bleached The Bones Of
Roadkill, Roadkill
Vastaa Viestiin