Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Madeleinen tapaus
Eikö ne poliisit ollutkaan tehny mitään? Ja ne meinataan tuomita, vai? Minkälainen oikeuslaitos siellä Portugalissa oikein on. Ei se taida oikein olla demokraattinen maa. Miksi ne vaihto niitä tutkijoita? Vaihdettiinko niitä monta kertaa? Käskikö oikeuslaitos vaihtaa ne vai kuka? Oliko niillä poliiseilla tai tuomareilla jotakin tekemistä sen Casa Pia skandaalin kanssa siksikö ne vaihdettiin?
Re: Marsalkalle tietoja
Kuulostaa hyvältä. Jos olisin syyttömänä syytettynä/epäiltynä saattaisin päätyä tuollaiseen lakimieheen!X-tine kirjoitti: siis hän toimii neuvonantajana suuren yleisön huomaamattomissa ja lehdistön ulottumattomissa. Ja on onnistunut taiteilemaan aivan uskomattomia voittoja. .
Koska et edelleenkään (etkä tee sitä nytkään) ole tuonut kiistatonta todistusaineistoa, joka todistaisi, että kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret.Toiseksi ihmettelen, miten Marsalkka jaksaa yhä jatkaa tuota allekirjoitustaan.
Olet tyhmyyksissäsi luottanut epämääräisiin spekulaatioihin asiasta. Jos myönnät luottaneesi tyhmyyksissäsi epämääräisiin spekulaatioihin, niin tässä tapauksessa poistan toki allekirjoituksen. Muussa tapauksessa odotan edelleen vahvaa näyttöä väitteelle.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
on minusta vähän kohtuutonta pyytää faktaa tälläisestä asiasta. x-tinen laittama lause on ollut osana toista lausetta, joten siitä ei käy ilmi se, että tälläisen väittämän on tehnyt lehti.Koska et edelleenkään (etkä tee sitä nytkään) ole tuonut kiistatonta todistusaineistoa, joka todistaisi, että kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret.
Minä en ymmärtäisi tätä niin, että X-tine esittää sen faktana, lausehan on passiivi lause, siinä tutkittiin, ihmeteltiin, ei ole edes mainittu kuka tutki ja kuka ihmetteli. Minä ymmärsin sen aikanaan niin, että nimenomaan lehti väittää näin olevan. Ei x-tine.
Jotkin lehdet väittivät tälläista muutama kuukausi sitten, ja taitaa olla yksi niistä harvoista väittämistä tässä jutussa johon McCannit ovat puuttuneet ja kieltäneet asian Mitchellin välityksellä.
Marsalkka on ennenkin irrottanut lauseita yhteydestään, ja ihmetellyt niitä sitten.
O.K. Hän on ilmeisesti tuonut tyhmyyksissään esille McCanneistä harhaanjohtavaa tietoa, jonka on poiminut epäluotettavasta lähteestä.mankeli kirjoitti:on minusta vähän kohtuutonta pyytää faktaa tälläisestä asiasta.Koska et edelleenkään (etkä tee sitä nytkään) ole tuonut kiistatonta todistusaineistoa, joka todistaisi, että kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret.
.
Siitä toisesta lauseesta siis kävi ilmi, että kyseessä on epämääräinen lehtitieto? No voi harmi, etten heti huomannut.x-tinen laittama lause on ollut osana toista lausetta, joten siitä ei käy ilmi se, että tälläisen väittämän on tehnyt lehti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No eiköhän tämäkin tieto ole sieltä eräästä "reissumiehen" blogista, jossa kunnianhimoinen nuori mies kokee elämänsä huippuhetkiä ja omistautuu pelkästään tähän keissiin.Marsalkka kirjoitti:
O.K. Hän on ilmeisesti tuonut tyhmyyksissään esille McCanneistä harhaanjohtavaa tietoa, jonka on poiminut epäluotettavasta lähteestä.
.
Re: Madeleinen tapaus
Ei kait mitään erityistä yhteyttä löydy Casa Pia skandaaliin ja Mccann tapaukseen. Casa Pia sai paljon julkisuutta, koska poliisien epältiin siinä hävittäneen tahallaan todisteita.h.simpson kirjoitti:Eikö ne poliisit ollutkaan tehny mitään? Ja ne meinataan tuomita, vai? Minkälainen oikeuslaitos siellä Portugalissa oikein on. Ei se taida oikein olla demokraattinen maa. Miksi ne vaihto niitä tutkijoita? Vaihdettiinko niitä monta kertaa? Käskikö oikeuslaitos vaihtaa ne vai kuka? Oliko niillä poliiseilla tai tuomareilla jotakin tekemistä sen Casa Pia skandaalin kanssa siksikö ne vaihdettiin?
Jos tarkoitat tutkinnanjohtajien vaihtumita Mccannin jutussa, niin näinhän on käynyt pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla tutkinnanjohtaja erosi itse ja ilmoitti syyksi sen, että hän kestä omien poliisiensa vuotoja medialle ja sitä mediapeliä, mitä poliisit käyvät mccanneja vastaan. Silloin tosiaankin oli epämääräisiä vuotoja lähes joka päivä.
Toisenkin tutkinnanjohtajan aikana nämä vuodot jatkuivat ja herra erotettiin ja syyksi sanottiin kärkevät lausunnot britti-poliiseista. Tämä oli juuri se heppu, joka nyt on joutunut oikeuteen, koska epäillään hänen tutkintaryhmänsä tehtailleen todisteita ja pahoinpidelleen epäiltyä. Veikkaan, että sivuunlaittamisen syy oli tässä.
Tämä kolmas ja nykyinen on toiminut mallikkaasti ja hänen aikanaan valheelliset vuodotkin ovat loppuneet. Hän on myös tutkinut kaappauvaihtoehtoja, vaikka poliisin päälinja edelleenkin on siinä, että Kate ja Gerry ovat sotkeutuneet asiaan.
Näinkin karmeasti olin irrottanut lauseita toisistaan. Tässä isompi osa X-tinen viestistä, jonka jälkeen pyysin faktaa asiaan:mankeli kirjoitti: Marsalkka on ennenkin irrottanut lauseita yhteydestään, ja ihmetellyt niitä sitten.
Minua tosiaan kiinnosti tietää, kuinka vankkaa faktaa tälle väitteelle löytyy. Edelleen odottelen. Ei ole löytynyt kuin lehden epämääräisiä väitteitä. Mutta jos ei muuta löydy, niin pakkohan se on uskoa, että jotkut tahot tyhmyyksissään uskovat aivan mitä tahansa... Siinä tapauksessa voin tosiaan poistaa tuon allekirjoituksen ja todeta, että tyhmyydellä ja hyväuskoisuudella ei ole mitään rajaa...He olivat hedelmöityshoidoissa, asuivat silloin Hollannissa vuoden verran. Joidenkin tietojen mukaan myös Madeleine syntyi siellä (eikä siis Englannissa; poliisin tiedoissa syntymäpaikka on kuitenkin Leicester). Kun tutkittiin perheen dna:t, niin ihmeteltiin, onko kaksosilla ja Maddiella sama biologinen isä, koska erot olivat niin suuret. Gerry kuitenkin vakuutti olevansa biologinen isä.
Tarvitseeko tähän linkit? Ovat kyllä tuossa edellisessä ketjussakin...
Olemme.Tiina kirjoitti:^Hei kinaajat.
Oletteko huomanneet, että Madeleinesta on taas tehty uusi silminnäkijä- havainto?
Nyt Britanniassa...
Tästä ei ole kinasteltu lainkaan.Tiina kirjoitti:Minä jo säikähdin, että oletteko te syksystä asti kinanneet vaan tuosta Gerryn isyydestä/ei-isyydestä
Madeleinen tapaus
Hyvä se on, että poliisin tekemiset tutkitaan, jos todisteita on hävitetty, muutettu ja ollut jotakin epämääräisiä vuotoja - jos ne on perustunu vaikka näihin vääriin todisteisiin. Ei tuolla poliisimiehellä tunnu kaikki olevan kohdallaan, ja oli siinä syytettynä muitakin poliiseja, taisi olla viisi. Varmasti oikeuslaitos on oikealla asialla. Hyvä jos nyt on kunnon johtaja Maddy-tutkimuksilla.
onhan capman tehnyt muutakin, siitä vaan etsimään tietoja...pidetään tämä ketju nyt kuitenkin maddy-aiheisena.
Noh, onkos niitä tässä tutkinnassa olleita poliiseja nyt sitten tuomittu? saanen huomauttaa, että nykyään eu on pistänyt sormensa jokaiseen juttuun eli korruptoituneet poliisit kyllä tuomitaan ennemmin tai myöhemmin. Sanoisin niin että jos euta ei olisi niin suomessakaan ei olisi kauheasti viime aikoina kuultu huumepoliisin "väärinkäytöksistä" mutta nykyään noita ei voi lakaista maton alle, mikä on tietysti hyvä juttu.
Ensisijaisesti luotan poliisin toimintaan tässä maddyn jutussakin, en todellakaan ole kovin kiinnostunut daily mailin tai muiden mukavien sensaatiohakuisten lehtien kirjoituksiin...viime aikoina niissä on ollut muitakin huvittavia juttuja tämän maddy-jutun lisäksi.
Mielenkiinnolla odotankin että mikä tämä brittihavainto maddysta on...ei taidas sekään mihinkään johtaa
sorry jos mun kirjoitukset ei sitten avaudu kaikille mutta can't help it...
Noh, onkos niitä tässä tutkinnassa olleita poliiseja nyt sitten tuomittu? saanen huomauttaa, että nykyään eu on pistänyt sormensa jokaiseen juttuun eli korruptoituneet poliisit kyllä tuomitaan ennemmin tai myöhemmin. Sanoisin niin että jos euta ei olisi niin suomessakaan ei olisi kauheasti viime aikoina kuultu huumepoliisin "väärinkäytöksistä" mutta nykyään noita ei voi lakaista maton alle, mikä on tietysti hyvä juttu.
Ensisijaisesti luotan poliisin toimintaan tässä maddyn jutussakin, en todellakaan ole kovin kiinnostunut daily mailin tai muiden mukavien sensaatiohakuisten lehtien kirjoituksiin...viime aikoina niissä on ollut muitakin huvittavia juttuja tämän maddy-jutun lisäksi.
Mielenkiinnolla odotankin että mikä tämä brittihavainto maddysta on...ei taidas sekään mihinkään johtaa
sorry jos mun kirjoitukset ei sitten avaudu kaikille mutta can't help it...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
jälkikoirat ovat olleet töissä nyt Jerseyssä tienaamassa luurahoja, löytämällä vanhoja ruumiita haudattuna lasten hoitokodin kellarista.
Toinen näistä koirista oli työmatkalla myös Praya de luzissa kesällä.
Olen ymmärtänyt, että Portugalissa odotetaan vain, että englannissa saadaan nämä lisäkuulustelut tehtyä, jutun jatkosta päätetään vasta sen jälkeen. Joten viivästys asian etenemiseen ei ole kiinni Portugalin poliisista. Kun joku täällä epäili tätä. Portugalin poliisi on asian jo käsitellyt ja antanut toimeksiannon englantiin jossa juttu nyt seisoo.
Luin tämän viimeisen Maddy havainnon jälkeen kommentteja jonkun englantilaislehden lukijapalstalta, suurin osa niistä oli aika kyllästyneitä koko juttuun. Monikaan ei enää halunnut kuulla mitään näistä jatkuvasti uusista Madeleine havainnoista. Miksi niitä julkaistaan, ennen tarkistamista onko lapsi tosiaan oikea.
Toinen näistä koirista oli työmatkalla myös Praya de luzissa kesällä.
Olen ymmärtänyt, että Portugalissa odotetaan vain, että englannissa saadaan nämä lisäkuulustelut tehtyä, jutun jatkosta päätetään vasta sen jälkeen. Joten viivästys asian etenemiseen ei ole kiinni Portugalin poliisista. Kun joku täällä epäili tätä. Portugalin poliisi on asian jo käsitellyt ja antanut toimeksiannon englantiin jossa juttu nyt seisoo.
Luin tämän viimeisen Maddy havainnon jälkeen kommentteja jonkun englantilaislehden lukijapalstalta, suurin osa niistä oli aika kyllästyneitä koko juttuun. Monikaan ei enää halunnut kuulla mitään näistä jatkuvasti uusista Madeleine havainnoista. Miksi niitä julkaistaan, ennen tarkistamista onko lapsi tosiaan oikea.
Ihmettelin vain, kun eräs hänen tietty työtehtävänsä on ollut täällä useasti esillä.cicero kirjoitti:onhan capman tehnyt muutakin, siitä vaan etsimään tietoja...