Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:en mainitse nimiä (Damien ja Mot ja pari muuta).
Ottaa myös vietävästi nuppiin että Ellulla on kolmipäinen raippa (mistä sekin on sen saanu... hmph)
Kiitos ettet mainitse. :)
Ja kun nimiä ei saa mainita yksityisyyden nimissä tässä havainnointikuvat ko. henkilöistä:
Kuva
Kuva
(kuvattujen silmät tummennettu tunnistamisen vaikeuttamiseksi)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:Vai on MotiivittutOn sitä mieltä, että Bodomista kirjoittelevat eivät olisi muka seksuaalisia ja siinä tämä alyn pikkujättiläinen ampuu kylläkin pahasti skuttaan.
Tässä olen Hessun kanssa täysin samaa mieltä.
Vaikka kaikki aikuiset ihmiset eivät jakaisikaan samoja seksuaalisia mielenkiinnon kohteita,
(bodofiileillä esim. usein keskusteluissa esiintyvät vaippafetissit) ei ole oikein väittää heitä täysin epäseksuaalisiksi olennoiksi.
Tämä ärsyttää.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Hessu52 kirjoitti:Vai on MotiivittutOn sitä mieltä, että Bodomista kirjoittelevat eivät olisi muka seksuaalisia ja siinä tämä alyn pikkujättiläinen ampuu kylläkin pahasti skuttaan.

Luulen, että tuollaisella ööllä on itsellään melkoiset sukupuoliset traumat, kun toisille niitä on tyrkyttämäsä syyttä suotta.
Pakko myöntää, että olen seksuaalisuuteni kanssa pahasti hakoteillä, skuttaan en kyllä vielä ole "ampunut", mutta moneen muuhun paikkaan kyllä. Varsinkin homoeroottisesta sormikoukkolukkopainista kiinnostunut sivupersoonani suorastaan tyrkyttää masokistisesti itseään muiden rangaistavaksi, äskenkin se ilkimys vasikoi minut itse ylläpidolle! :shock:

Saas nähdä jokohan kohta se MotiivitOn homppeli olis tuomioistuimen käsittelyssä.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Chopper kirjoitti:Stanan perwot :twisted:
kiva kun yksi ^ vitsin heitto muuttuu toisen silmissä seuraavanlaiseksi -->
(Onneksi muut vakkarit ei ota noin tosissaan heittoa)
rosamarine kirjoitti:sekä joka ketjussa vinkumisessa (ja siitä järjettömästä itkun määrästä mitä joidenkin piiskaleikit ovat sinua täristäneet) että lautamiehistä.
Enempää en jaksa sun kanssa säätää,on parempaakin tekemistä.
Toivottavasti yp jossain vaiheessa laittaa sut aisoihin.
Kiitos,saat viimeisen sanan...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Chopper kirjoitti:Toivottavasti yp jossain vaiheessa laittaa sut aisoihin.
Kateellisen panettelua 8)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Ärsyttää kun avaat jonkun aiheen, luet ensimmäisen (tai muutaman ensimmäisen) viestin, kiinnostut aiheesta ja seuraavaksi koko uutisointi ja ketju on pantu täysin off-topiciksi tai leikiksi mitä ihmeellisemmillä sanakäännöksillä tai huulenheitoilla..

Ei huvita itseäkään enää sen jälkeen kommentoida aiheesta mitään, eikä kyllä aiheen vierestäkään. Tuollain pilataan monet ketjut ja lopulta koko foorumi luisuu käsistä lasten hiekkalaatikoksi!!

*helpotti, mutta pipoa kiristää edelleen tänä yönä :evil: *
Quis custodiet ipsos custodes?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

^Kuulosta kuin joku olisi lukaissut tämän: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=7555 :mrgreen:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ja ehkä useampaa muutakin ketjua. En usko että tuo on ainoa esimerkki siitä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Damien kirjoitti:^Kuulosta kuin joku olisi lukaissut tämän: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=7555 :mrgreen:
Huumoria pitää aina olla, itseäni ei ärsytä kenenkään kirjoittelussa mikään, jokaisella on oma tyylinsä ja kantansa kirjoitteluissa, keskusteluahan tämä on 8) Olenkin ihan jumiutunut tälle sivustolle kun sen poliisi-tv:n linkistä löysin :lol:
Tai, no , yks juttu ärsyttää. Kun kirjoittaa pidempää kirjoitusta, pitää se ensin kirjoittaa wordilla, sitten kirjautua sisään, liittää ja lähettää. Pitkän jutun kirjoittamisessa on ainakin itselleni käynyt niin, että kun on yrittänyt lähettää, onkin blokkautunut ulos, ja koko juttu kadonnut taivaan tuuliin, eipä kiinnosta/jaksa enää kirjoittaa uudestaan samaa juttua :|
ELÄ ja anna toisten elää
rimma
Christopher Lorenzo

Kakira kirjoitti:
Tai, no , yks juttu ärsyttää. Kun kirjoittaa pidempää kirjoitusta, pitää se ensin kirjoittaa wordilla, sitten kirjautua sisään, liittää ja lähettää. Pitkän jutun kirjoittamisessa on ainakin itselleni käynyt niin, että kun on yrittänyt lähettää, onkin blokkautunut ulos, ja koko juttu kadonnut taivaan tuuliin, eipä kiinnosta/jaksa enää kirjoittaa uudestaan samaa juttua :|
Itse teen aina niin että ennen kun painan lähetä-nappia maalaan tekstin ja kopioin hiiren oikealla näppäimellä. Itselleni myös monesti käynyt niin että jostakin syystä teksti häviää. Joko netti katkeaa tai muuten vaan kirjaa ulos. Milloin mitäkin.

Tuota sisäänkirjautumisongelmaa ei itselläni ole koska olen jatkuvasti kirjautunut omalla koneellani enkä kirjaa itseäni ulos käyttövälillä. Konettani ei tällä hetkellä (onneksi) käytä kukaan muu kun minä itse.
век живи, век учись.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Damien kirjoitti:^Kuulosta kuin joku olisi lukaissut tämän: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=3&t=7555 :mrgreen:
Nauratti. :D Minua nuo ketjujen "häiriköinnit" ei häiritse yhtään. Mutta tämä häiritsevyys kertoo ehkä vain kirjoittajien huumorintajun määrästä/laadusta ynnä muusta.
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rimma kirjoitti: Itse teen aina niin että ennen kun painan lähetä-nappia maalaan tekstin ja kopioin hiiren oikealla näppäimellä. Itselleni myös monesti käynyt niin että jostakin syystä teksti häviää. Joko netti katkeaa tai muuten vaan kirjaa ulos
Kiitos vinkistä, täytyykin käyttää tuota keinoa ensi kerralla :lol:
ELÄ ja anna toisten elää
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Kakira kirjoitti:
rimma kirjoitti: Itse teen aina niin että ennen kun painan lähetä-nappia maalaan tekstin ja kopioin hiiren oikealla näppäimellä. Itselleni myös monesti käynyt niin että jostakin syystä teksti häviää. Joko netti katkeaa tai muuten vaan kirjaa ulos
Kirjottaakapa se viesti vaan TÄHÄN ruutuun, mulla ainakaan ikinä mitkään viestit häipynyt. Just tollasta mimmien kikkailua 8)
rimma
Christopher Lorenzo

apollo kirjoitti:
Kakira kirjoitti:
Kirjottaakapa se viesti vaan TÄHÄN ruutuun, mulla ainakaan ikinä mitkään viestit häipynyt. Just tollasta mimmien kikkailua 8)
Kikkailu on kivaa :P
век живи, век учись.
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

rimma kirjoitti: Itse teen aina niin että ennen kun painan lähetä-nappia maalaan tekstin ja kopioin hiiren oikealla näppäimellä.
Kais tiesit, ett Ctrl ja a yhtaikaa painettuna maalaa koko tekstin ja Ctrl ja c yhtaikaa sit kopsaa sen leikepöydälle.. Eli ei tartte hiirtä hipelöidä jolei halua. :P
Lukittu