Pub Prison **AVATTU**
Sitä on joka kevät ja syksy liikkeellä, keväällä usein pahempana. Been there, done that enkä ikinä halua kokea uudelleen.Cotton kirjoitti:Juu on kuuleman mukaan taas Noro-viirusta liikenteessä- sehän asuttaa ihmisen vessaan tai pakottaa vaihtamaan lakanoita normaalia tiuhempaan tahtiin![]()
Nanika ga tooku matteiru to
Huomenta... Kiitos Clyde Kohveesta, tislasin illalla sen kahvin siitä erilleen ja säästin aamuksi, nyt on mukavan vaffaa ainetta kupin pohjalla.
Cottonko ratkaisi The Arvoituksen täällä eilen? Hitto, vähän kun selkäänsä kääntää niin jo on (rikos)meno päällä.
Cottonko ratkaisi The Arvoituksen täällä eilen? Hitto, vähän kun selkäänsä kääntää niin jo on (rikos)meno päällä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
kitooos!!oon päästelly höyryjä kaikille meidän taloyhtiön apinolle, pitäskö jotenkin hävetä? (ne pöllli mun pyykkivuorosta melkein 2h ihan omine lupineen)
OOn juonu 1,5pulloa viiniä,pari sidua ja 4 lonkkua,ja aattelin mennä selvitteleen suomalaisten ja venaläisten sosiaalisia eroavaisuuksia...öööö,ellei ny fiilis äidy pakkomielteiseksi nii taidan säästää huomiselle...
eläkeläisiä lainaten: NYT EI SOVITA; NYT SODITAAN!! Ja mummojen puolustuslinjat alkavat rakoilla!humpataan,humpatan,humpataan,nyt jumalauta humpataa!!!!!"
OOn juonu 1,5pulloa viiniä,pari sidua ja 4 lonkkua,ja aattelin mennä selvitteleen suomalaisten ja venaläisten sosiaalisia eroavaisuuksia...öööö,ellei ny fiilis äidy pakkomielteiseksi nii taidan säästää huomiselle...
eläkeläisiä lainaten: NYT EI SOVITA; NYT SODITAAN!! Ja mummojen puolustuslinjat alkavat rakoilla!humpataan,humpatan,humpataan,nyt jumalauta humpataa!!!!!"
Siinä ny ei ole mitään ihmeellistä,jos ei tiijä mikä se on,kun näköjään en ole sitä (ihme kyllä)tässä ketjussa vielä ilmaissut...siis kyse on pyykkituvasta... onneks sentään viinisiiderilonkku toimii...Clyde kirjoitti:Perjantaivuoro, pyhävuoro, paskavuoro vai mikä vuoroaamu kirjoitti:ja et kai sää Clyde oo mansesterilaisena pölliny mun p-vuoroa???![]()
![]()
Ei leikkaa enää tähän aikaan, liikaa valvottuja tunteja.